Центр надання адміністративних послуг Жидачівської райдержадміністрації

Керівник Центру надання адміністративних послуг:     Волошин Тарас Михайлович 

 
 Адміністратори Центру:                                                        Квік Мар'ян Миколайович
                                                                                               Давидчак Наталія Романівна
                                                                                               Шоробура Марія Михайлівна
Державні реєстратори Центру

Адреса Центру:         81700, Львівська  область,
                                     м.Жидачів, 
                                     вул. Шашкевича, 2,
                                     райдержадміністрація, І поверх
                                     тел. 03(239) 24-000
                                                            24-050


Графік роботи працівників Центру надання адміністративних послуг
Жидачівської райдержадміністрації  (тижневий)
 


cnap_zakl.jpg

 

 

ІНФОРМАЦІЯ
ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЖИДАЧІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
ЗА 2016 РіК

 

 

  

  За 2015 рік у Центрі надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації сформовано та зареєстровано 5213  справ про надання адміністративних послуг.

Видано суб’єктам 5085   документ, 385 суб’єктам  відмовлено у наданні АП.

  • Відділом містобудування архітектури та інфраструктурних проектів  видано 97 АП,  3 суб’єктам  відмовлено у наданні АП
  • Відділом Держземагентства у Жидачівському районі видано 2927 АП, 264 суб’єктам  відмовлено у наданні АП .
  • Відділом Держгеокадастру у Жидачівському районі видано 644 АП, 86 суб’єктам  відмовлено у наданні АП .
  • Відокремленим структурним підрозділом Миколаївського МУГУ Держсанепідслужби у Львівській області  видано 2 ДДХ.
  • Жидачівською міською радою видано 1 ДДХ,
  • Жидачівським районним сектором ДМС України у Львівській області видано 687 АП, 23 суб’єктам  відмовлено у наданні АП .
  • Реєстраційною службою Жидачівського РУЮ Львівської області 309 АП, 1 суб’єкту  відмовлено у наданні АП .
  • Управлінням соціального захисту населення видано 418 АП, 8 суб’єктам  відмовлено у наданні АП  

До адміністраторів ЦНАПу в 2015 році перейшли функції державного адміністратора, посаду якого було ліквідовано, а також почали працювати в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

У 2016 році планується повністю перебрати у ЦНАП функції державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Планується освоїти нову адміністративну послугу : «Видача ID – карток громадянина України»


Довідник "Питання до влади"

   З метою підвищення якості надання адміністративних послуг, покращення поінформованості та обізнаності жителів області щодо можливостей отримання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг Львівська облдержадміністрація розробила Довідник "Питання до влади". Подаємо довідник для ознайомлення.

Довідник "Питання до влади"


Центр надання адміністративних послуг Жидачівської РДА інформує

 cnap 18 вересня 2015 року в приміщенні Жидачівської райдержадміністрації відбувся  підсумковий семінар щодо внесення інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) за участю працівників Центру надання адміністративних послуг Жидачівської РДА та Жидачівського районного управління юстиції.

Під час семінару державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців нагcnap1олосили на тому, що необхідно звернутися в термін до 25 вересня 2015 року, з відповідними документами, а саме реєстраційною карткою «Форма №4» .

Пам’ятайте, що за неподання державному реєстратору інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи встановлена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу від 5100 до 8500 грн. (ст. 166-11 Кодексу України про адміністративні правопорушення). А тому, не зволікайте з наданням відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера).

 


Голова Жидачівської РДА розглянув можливості розширення переліку надання адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП

  narada260926 вересня 2014 року голова Жидачівської райдержадміністрації Мирон Кузишин провів робочу нараду щодо забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16. 05. 2014р. „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”.  На нараді були присутні в.о. першого заступника голови РДА Василь Татарин, керівник відділу з надання адміністративних послуг Тарас Волошин, начальник реєстраційної служби Жидачівського РУЮ Роман Шміло, завідувач Жидачівського районного сектору головного управління ДМС у Львівській області Ігор Донецький.

narada26091

Обговорювалися питання розширення переліку надання адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через ЦНАП, а саме з 1 жовтня 2014р. буде проводитися попередній запис черги на прийом до Державних реєстраторів, адміністраторів та державного адміністратора у ЦНАПі. Без талону запису прийом громадян не буде здійснюватися. Запис можна провести особисто на рецепції ЦНАПу, телефоном 24-000 або skype_zhydachiv.

 


Голова Жидачівської РДА ознайомився з роботою Реєстраційної служби району

   narada2907_329 липня 2014 року голова Жидачівської райдержадміністрації Мирон Кузишин спілкувався з начальником реєстраційної служби Жидачівського РУЮ Романом Шміло та працівниками служби. Було обговорено ряд питань щодо покращення якості та умов роботи реєстраційної служби. Важливим є розширення площі приміщення для забезпечення належного зберігання документів та співпраці працівників реєстраційної служби з працівниками ЦНАПу.

 


Голова Жидачівської РДА провів нараду з працівниками державної міграційної служби району

/narada2907_14  29 липня 2014 року голова Жидачівської райдержадміністрації Мирон Кузишин провів виїздну нараду з працівниками Державної міграційної служби Жидачівського району. В нараді взяли участь керівник відділу з надання адміністративних послуг Тарас Волошин, в.о. завідувача Жидачівського районного сектору ДМС у Львівській області Тамара Швед та працівники служби. У ході наради голова ознайомився з якістю надання адміністративних послуг населенню району та умовами роботи працівників міграційної служби. Було запропоновано вжити заходи для покращення якості роботи ДМС Жидачівського району та розглянути можливості залучення працівників міграційної служби до надання адміністративних послуг в ЦНАПі.

narada2907_2

narada2907_1


Голова Жидачівської РДА провів нараду щодо розширення переліку надання адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП

    kyzushun2   23 липня 2014 року голова Жидачівської райдержадміністрації Мирон Кузишин провів нараду щодо забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”. На нараді були присутні керівник відділу з надання адміністративних послуг Тарас Волошин, начальник відділу держземагентства у Жидачівському районі Ярослав Майкут, начальник реєстраційної служби Жидачівського РУЮ Роман Шміло, в. о. завідувача Жидачівського районного сектору ДМС у Львівській області Тамара Швед. Обговорювалося питання розширення переліку надання адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через  ЦНАП та мають проходити в три етапи: І – з 1.09.2014р., ІІ – з 1.10.2014р., ІІІ (в повному обсязі) - з 1.01.2015р. З детальним переліком адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через ЦНАП можна ознайомитися на офіційному сайті РДА.

narada2307


Питання створення сприятливих умов для розвитку підприємництва

  krugl27 листопада 2013р. під головуванням голови Жидачівської райдержадміністрації Сергія Коваля відбулося традиційне щомісячне засідання Дня влади за участю міських, селищних, сільських, голів, представників підприємницьких структур та керівників структурних підрозділів РДА. У своєму виступі голова райдержадміністрації наголосив на важливості реалізації завдань Президента України щодо створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу. Конкретним кроком у цьому напрямку роботи є створення в районі Центру надання адміністративних послуг, який розпочав свою діяльність на початку жовтня 2013 року. Сьогодні важливо налагодити його ефективну роботу, оскільки це створить зручності для представників малого і середнього бізнесу та всіх жителів району.

     Керівник Центру надання адміністративних послуг Тарас Волошин інформував про перші два місяці діяльності Центру, про перспективи вдосконалення його роботи, мова йшла про необхідність спільної злагодженої діяльності преставників районних установ, керівників органів місцевого самоврядування, адже це дасть можливість жителям району, представникам підприємницьких структур вирішити важливі питання без відвідування цілої низки установ і організацій. Керівник відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості РДА Тетяна Трембецька окреслила ситуацію щодо проблематики розвитку підприємництва в районі. Зокрема, було зазначено, що на даний час у районі функціонує 2608 суб’єктів малого бізнесу, упродовж 9 місяців 2013 року зареєстровано 130 суб’єктів підприємницької діяльності. Частка малих підприємств у загальному випуску продукції (робіт і послуг) району становила 19,9%, , а частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів – 15,2%.

   У предметному діалозі щодо вирішення питань створення більш сприятливих умов для розвитку підприємництва взяли участь керівники місцевих рад, представники підприємницьких структур, керівники районних установ. Підсумовуючи обговорення широкого кола питань щодо розвитку підприємництва голова райдержадміністрації Сергій Коваль зазначив, що вирішення цих важливих завдань сьогодні на особливому контролі і робота у цьому напрямку продовжується. Вже у найближчі дні питання створення сприятливих умов для розвитку підприямництва та якісного надання адміністративних послуг буде обговорено у формі діалогу за круглим столом за участі представників бізнесових структур.   

krugl3

krugl2 


Центр надання адміністративних послуг налагоджує ефективну роботу

     Вже другий місяць у Жидачівській РДА працює Центр надання адміністративних послуг, який було урочисто відкрито 1 жовтня 2013 року за участі голови райдержадміністрації Сергія Коваля, голови районної ради Ігоря Коса, представників духовенства та громадськості району. Тут створено належні умови для ефективної роботи. Відкриття Центру в районі стало можливим завдяки ініційованим Президентом України національним та регіональним планам дій щодо впровадження Програми економічних реформ „Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава”

     На Жидачівщині Центр надання адміністративних послуг був відкритий в числі перших на Львівщині, - зазначив голова Жидачівської райдержадміністрації Сергій Коваль в ході проведення 26 листопада 2013р. наради із керівниками відділів, управлінь та районних служб з питань налагодження ефективної діяльності Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації та створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього бізнесу. Сьогодні найважливішим завданням є створення максимальних зручностей для підприємців та всіх жителів району в отриманні адміністративних послуг. Адміністратор Центру Ярослав Костур у своєму виступі інформував, що в новій установі буде надаватися 50 адміністративних послуг відповідно 10 суб’єктами надання цих послуг і перелік послуг та суб’єктів їх надання буде збільшено. Про всі ці послуги можна довідатися на офіційному сайті райдержадміністрації на сторінці „Центр надання адміністративних послуг” та на стендах в приміщенні Центру.

narada26111

  Для зручності відвідувачів Центру у вестибюлі днями встановлять кіоск супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг. Тут можна буде зробити копію документів, чи ламінувати документи. Також в кіоску будуть надаватися послуги комп’ютера з Інтернет зв’язком, сканером та принтером. Щоб уникати черги в Центрі практикується попередній запис. В найближчий час такий запис можна буде зробити і через мережу Інтернет. Роботу кожної структури жителі району оцінять по тому, як до них ставляться, як з ними спілкуються. Відкриття Центру має на меті створення зручних і сприятливих умов для людей.

  За підсумками проведення наради голова райдержадміністрації Сергій Коваль дав конкретні доручення щодо вдосконалення та налагодження ефективної роботи Центру адміністративних послуг. 


Урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг
  cnap2

   1 жовтня 2013 року, о 10 год., у Жидачівській райдержадміністрації в рамках реалізації соціально-економічних реформ та соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича відбулося урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг. Відкриваючи урочистості голова Жидачівської райдержадміністрації Сергій Коваль у своєму виступі зазначив, що відкриття Центру надання адміністративних послуг має на меті створення максимальних зручностей для людей в отриманні адміністративних послуг і це ще один і дуже важливий крок на шляху реалізації економічних реформ, які впроваджуються з ініціативи Президента України. Про важливість сьогоднішньої події також говорив голова Жидачівської районної ради Ігор Кос, який разом із головою РДА Сергієм Ковалем та деканом Жидачівського деканату УГКЦ о. Василем Юрівим взяли участь в урочистому перерізанні символічної стрічки. Згодом о. Василь Юрів провів церемонію освячення Центру надання адміністративних послуг, в якому створено належні умови для організації роботи та суттєвого покращення рівня надання адміністративних послуг і наближення його до стандартів розвинутих європейських демократичних країн.  

cnap



Чеська компанія має намір збудувати на Львівщині сміттєспалювальний завод

Сьогодні, 17 січня, голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка зустрівся з представником чеської компанії SMS CZ s. r. o., яка займається виробництвом обладнання в галузі екології, зокрема для переробки твердих побутових відходів.

У ході обговорення проблематики переробки відходів Петр Юрса висловив зацікавленість збудувати на Львівщині сміттєспалювальний завод. За його словами, фінансування планується залучити з данського інвестиційного фонду.

"Ми попередньо розраховуємо на завод, який буде спалювати близько 300 тис тонн побутових відходів на рік. Спалювання однієї тонни сміття за попередніми розрахунками коштуватиме 30 – 40 євро за тонну", - повідомив гість.

Під час зустрічі йшлось також про можливість підписання тристороннього договору про наміри між Львівщиною, компанією SMS CZ s.r.o. і данським фондом на фінансування розробки відповідного проекту.

17.01.2017, 13:13

детально »


До „Жидачівського бюро правової допомоги” за кілька місяців 2016 року за правовою допомогою звернулося 360 мешканців району

 prav   Вчора, 16 січня, під час проведення першим заступником голови Жидачівської райдержадміністрації Василем Татариним наради із керівниками відділів, управлінь та районних служб, начальник відділу „Жидачівського бюро правової допомоги” Стрийського місцевого центру вторинної правової допомоги Ярослав Буряк інформував про основні напрямки діяльності створеної у вересні 2016 місцевої структури з надання безоплатної  правової допомоги мешканцям району.

    Як зауважив Ярослав Буряк, за січень-грудень 2016 року до „Жидачівського бюро правової допомоги” звернулося 360 мешканців району, а в перші дні 2017 року – ще 27 осіб. Було наведено конкретні приклади, коли мешканці району змоглм скористатися безоплатною правовою допомогою у вирішенні питань захисту їхніх законних прав та інтересів. Начальник відділу „Жидачівського бюро правової допомоги” також розповів, що до них звертаються різні категорії громадян, щоб скористатися своїм правом на безоплатну правову допомогу.      

17.01.2017, 12:19

детально »