Звіт про роботу управління соціального захисту населення Жидачівської РДА за І півріччя 2017 року

   Управлінням соціального  захисту населення Жидачівської РДА надано державних допомог,  компенсацій,  пільг та субсидій громадянам району на суму 134,0 млн.грн.

   За І півріччя  2017 року субсидії на оплату житлово-комунальних послуг отримали 15475  сімей на суму 89755,6 тис.грн..За цей період субсидії на тверде паливо отримали 561 сім’я на суму 1769,7  тис. грн.  У звітному періоді субсидії на СГТП не нараховувались.

  На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення перебувають особи, які мають право на пільги згідно з чинним законодавством, а саме:

  • 2934 – ветерани війни. в т.ч. УБД – 576 ( з  них  АТО – 287) з них 9 інвалідів
  • Інваліди  війни I гр. – 6 осіб
  • II гр. – 22 особи, в т.,ч. інв. АТО  - 1  особа
  • III гр. 64 особи, в т.,ч. інв. АТО – 5 осіб
  • 6616 – ветерани праці
  • 114 – особи, які потерпіли під час ліквідації аварії на ЧАЕС
  • 57 – ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ та вдови
  • 18 – військовослужбовці, які стали інвалідами під час проходження військової служби
  • 466 – сільські педагоги на пенсії /непрацюючі пенсіонери/
  • 42 – реабілітовані особи
  • 118  -  медичні працівники на пенсії
  • 40 -  сільські бібліотекарі на пенсії
  • 13 - працівники культури на пенсії
  • 5   - сільські  спеціалісти із захисту рослин на пенсії
  • 7290 – діти війни
  • 499 - багатодітні сім”ї
  • 3869 – інваліди заг. захворювання  ( з них 257 – дітей-інвалідів)
  • 1 - батьки та вдова особи з особливими трудовими заслугами
  • 12 - батьки, дружини, діти загиблих (померлих) військовослужбовців

 За І півріччя 2017 року нараховано пільг на оплату житлово-комунальних послуг на суму 3296,0 тис.грн., профінансовано  4891,15тис.грн.                                                      

   В управлінні  соціального захисту населення на обліку перебуває 126 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:

  • І категорії –  13 чол.
  • ІІ категорії –  57 чол.
  • ІІІ категорії –  32  чол.
  • ІV категорії –  6 чол.
  • Вдови – 5  чол.
  • Всього: дорослих – 113 осіб  і 13  дітей

Проведено  виплату щомісячної компенсації вартості  продуктів на харчування для  осіб, які  постраждали  внаслідок аварії на ЧАЕС на  суму 102,4  тис.грн.

За І півріччя  2017 року видано 13  путівок на санаторно-курортне лікування ветеранам війни та інвалідам.. Державну  соціальну  допомогу особам, які  не  мають права  на  пенсію та інвалідам, виплачено в  сумі 840,3 тис.грн. 107 особам.

       Стан призначення і виплати державних соціальних допомог характеризується такими даними:

За І півріччя 2017р./тис.грн

К-ть одерж.

Призначено тис.грн.

Відшкодовано тис.грн.

Заборгованість Термін сплати якої не настав

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям

867

15272,2

15272,2

-

Допомога по вагітності і пологах

234

239,5

239,5

-

Одноразова допомога при народженні дитини

2260

16757,4

16757,4

-

Допомога особам, які здійснюють догляд за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного захворювання 134 1463,4 1463,4  

Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку

16

46,7

46,7

-

Допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

40

978,2

978,2

-

Допомога на дітей одиноким матерям

327

2467,6

2467,6

-

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

875

8606,5

8606,5

-

Тимчасова  державна допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

33

165,3

165,3

-

Допомога при усиновленні дитини 5
31,0 31,0 -
Всього 4791 46027,8 46027,8 -

   П’ятьом прийомним сім”ям і 2   сім”ям,  на основі  яких  створено дитячі  будинки  сімейного типу,   виплачена державна соціальна допомога на утримання дітей та грошове забезпечення прийомним батькам в сумі  571,8 тис. грн..

12 демобілізованим учасникам  АТО виплачено  допомогу по  3,0 тис.грн.  на  суму  36,0  тис.грн


n1n


ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ СТАНУ НАДАННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ

   Протягом опалювального сезону 2016 – 17рр. субсидію на ЖКП (без СГТП) отримували 15475 домогосподарств, що становить 68,4% від усіх домогосподарств району.

    У результаті масового автоматичного перерахунку було перепризначено на період з травня 2017 року 12960 субсидій, або 83,7% від субсидій, які діяли під час опалювального сезону. Не призначено 2515 субсидій.

  Причини непризначення субсидій:

  • Прострочена понад 2 місяці заборгованість  1618
  • Подання пільговиками заяви на припинення субсидії в неопалювальний період 246
  • Неподання заяви і декларації у зв’язку із смертю одного із членів д/г, в результаті чого померла особа не вилучається із складу домогосподарства. На неї формується автоматичний запит до ДФС та ПФУ, проте відповідь не надходить і субсидія не перепризначається         516
  • Помер член д/г, який був зареєстрований сам      67
  • Особи, які отримували субсидію на основі договору найму   68 

  З початку неопалювального сезону до 06.07.17р. відповіді з ДФС надходили з неправильними періодами (за 2016 рік), а не за період з квітня 2016 до березня 2017 року. Неодноразово телефонували в інформаційно-довідковий департамент ДФС з питань субсидій та в ПП «Комп’ютер Дім». Звідти радили почекати, казали, що йде відлагодження програми. 06.07.2017р. надійшов лист з ПП «Комп’ютер Дім»:-- «Не формуйте та не відправляйте запит до ПФУ. ІВЦ ще не узгодив протоколи обміну.»


Увага!

Зміни до порядку надання субсидії відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”

  Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидії та порядку отримання інформації про доходи Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – Постанова) передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія. Тобто при здійсненні розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.

Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи, а не за попередній календарний рік.

Інформація про доходи, як і раніше, буде надходити від ДФС у порядку, що діє зараз.

Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива, скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуються доходи за попередній календарний рік.

Монетизація залишків невикористаних коштів субсидії на опалення.

Невикористані суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо - та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії, відтепер не залишатимуться на рахунках отримувачів в організаціях, а перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення.

Списки осіб, у яких зазначаються відповідні суми невикористаної субсидії, подаються до 1 червня управлінню соціального захисту населення підприємствами – надавачами послуг.

Управління соціального захисту має повідомити зазначених осіб про необхідність подання до 1 вересня заяви, в якій вказується спосіб виплати (банк або пошта) та необхідні реквізити, зокрема, особовий рахунок одержувача в банківській установі.

Як вираховуватимуть доходу для призначення субсидії.

Районним державним адміністраціям, виконавчим органам міських, районних у містах рад або утвореним ними комісіям надано право приймати рішення щодо врахування при призначенні субсидії фактичних розмірів доходів для працездатних громадян, середньомісячний сукупний дохід яких менший прожиткового мінімуму і які не отримують ні один із видів доходу, зазначених у абзаці четвертому пункту 12 Положення. Такі рішення доцільно приймати в першу чергу щодо осіб, які надають соціальні послуги.

Призначення субсидії за наявності заборгованості з оплати послуг.

При призначенні субсидії на наступний термін враховуватиметься наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг. Інформацію про суму такої заборгованості надаватимуть підприємства-надавачі послуг на запит органу соціального захисту населення (пункт 13 Положення). За наявності такої заборгованості субсидія на наступний термін не призначається, про що управління соціального захисту населення має поінформувати громадянина. Якщо протягом двох місяців з дати інформування громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору. Зазначений термін може бути продовжений на підставі рішення комісії за наявності поважних причин.

Щодо призначення субсидії за зареєстрованим місцем перебування.

У разі реєстрації місця перебування особи субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення на термін, що не перевищує шести місяців з дати реєстрації місця перебування. На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням громадянина після продовження реєстрації місця перебування.

Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій.

Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону надавачами послуг сум невикористаних субсидій на оплату послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення за термін отримання останньої субсидії конкретним одержувачем.

Згідно термінів опалювального періоду для індивідуального опалення.

Передбачено розраховувати розмір субсидії на опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення, з урахуванням тривалості опалювального періоду з 16 жовтня по 15 квітня включно без подальшого перерахунку.

Зміни до соціальних нормативів.

Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” в частині встановлення соціальної норми житла для домогосподарств, що складаються з однієї-двох непрацездатних осіб у розмірі 75 кв. м на домогосподарство. При цьому комісії матимуть право, як і раніше, призначати субсидію на понаднормову площу.

Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534 „Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання) та послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення” Постановою внесено наступні зміни до Порядку розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії на оплату опалення:

– порядок застосовується для розрахунку невикористаної суми субсидії на оплату послуг з централізованого постачання холодного і гарячого водопостачання та водовідведення;

– розрахунок невикористаних сум субсидій проводиться організаціями- надавачами послуг до 1 червня;

– скориговано формулу, за якою проводиться розрахунок, у зв’язку з тим, що повертається загальна сума невикористаних субсидій на індивідуальне опалення, частина якої потім монетизується.

Увага!

Лист Міністерства соціальної політики  України "Про внесення змін до Закону України "Про психіатричну допомогу" 

Увага!

Закон України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньопереміщених осіб"  від 20.10.2014р. №1706

Увага!

Управлінням соціального захисту населення Жидачівської РДА призначаються такі види соціальних допомог:

  1. Допомога у зв’язку з  вагітністю  та  пологами
  2. Допомога  при  народженні  дитини
  3. Допомога  при  усиновленні  дитини
  4. Допомога на дітей, над  якими  встановлено  опіку чи  піклування
  5. Допомога  на  дітей  одиноким  матерям
  6. Державна  соціальна  допомога малозабезпеченим  сім’ям
  7. Державна  соціальна  допомога  інвалідам з дитинства  та дітям- інвалідам
  8. Державна  соціальна допомога особам, які  не  мають  права  на  пенсію, та  інвалідам
  9. Тимчасова  державна  допомога  дітям
  10.  Соціальна допомога  на  дітей-сиріт та  дітей ,  позбавлених батьківського  піклування, грошове забезпечення  батькам-вихователям і  прийомним  батькам
  11. Допомога  на  догляд  за  інвалідом  1  чи 11  групи внаслідок  психічного  розладу
  12. Компенсаційну  виплату  особі, яка здійснює догляд за  інвалідом 1 групи або особою яка досягла 80 років

Для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї необхідно  подати такі документи:

  • Заява
  • Документ, що  посвідчує особу
  • Декларація  про доходи та  майно
  • Довідки  про  доходи  кожного  члена  сім’ї
  • Довідки  про  наявність та  розмір   земельної  частки  (паю)

Для призначення допомоги на догляд за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного  розладу необхідно подати такі документи:

  • заява
  • документ, що посвідчує особу
  • довідка про склад сім’ї із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних зв’язків  членів сім'ї
  • декларація про  доходи та майновий  стан
  • довідки про доходи кожного члена  сім’ї
  • висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного  стороннього  догляду за інвалідом I чи II групи  внаслідок психічного  розладу
  • Довідки  про наявність та  розмір земельної частки  (паю)
  • Копія довідки до акту огляду МСЕК, яка видана інваліду 1 чи 11 групи

Для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям інвалідам подаються такі документи:

  • заява
  • документ, що посвідчує особ
  • ідентифікаційний номер
  • свідоцтво про народження дитини інваліда (копія)
  • довідка  з місця навчання
  • довідка про  місце проживання  інваліда з дитинства або дитини-інваліда
  • довідка про  місце  проживання законного представника                                                     

ПАМЯТКА - РОЗ'ЯСНЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ ПІЛЬГ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ З ЧИСЛА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ


Інформація

Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції

Указ Президента України №150/2015  "Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції"

Інформація щодо соціального  та правового захисту осіб, які беруть участь в антитерористичній операції

 


Протидія торгівлі людьми

      Україна є країною походження, транзиту та призначення у торгівлі чоловіками, жінками та дітьми. Зростає також проблема внутрішньої торгівлі людьми. За даними дослідження, проведеного на замовлення Міжнародної організації міграції, понад 160 000 українців постраждали від торгівлі людьми з 1991 року, що робить Україну однією з основних країн походження постраждалих від сучасного рабства в Європі.

    Верховна Рада України 20 вересня 2011 р. ухвалила Закон України «Про протидію торгівлі людьми», у якому визначено основні напрями реалізації державної політики, спрямованої на протидію торгівлі людьми; повноваження органів виконавчої влади під час здійснення заходів з протидії торгівлі людьми; механізм запобігання торгівлі людьми, боротьби з нею, надання допомоги та захисту постраждалим особам. Також закон визначає права постраждалих від торгівлі людьми осіб, які звернулися за допомогою; засади міжнародного співробітництва у сфері протидії торгівлі людьми. Крім того, передбачено посилення відповідальності за правопорушення, пов`язані з торгівлею людьми.

Торгівля людьми заборонена і карається законом України за статтею 149 Кримінального кодексу України.

Протидія торгівлі людьми

Постанова Кабінету Міністрів



604 млн грн. податку на прибуток - від великих платників податків західного регіону у першому півріччі 2017 року

  Впродовж семи місяців 2017 року Львівське управління Офісу  ВПП ДФС забезпечило надходження 604 млн. грн. податку на прибуток підприємств, що на 186 млн. грн. більше ніж було заплановано.

З них до державного бюджету спрямовано 549 млн. грн., а до бюджету області –55  млн. гривень. Зокрема, у липні цього року великі підприємства, які перебувають на обліку в інспекції, сплатили  37 млн. грн. податку на прибуток.

Крім цього, державні унітарні підприємства з початку року спрямували до Державного бюджету України  частину чистого прибутку (дивідендів) у розмірі 59 мільйони гривень. Скарбниця додатково отримала на 8 мільйони гривень більше. 

17.08.2017, 11:03

детально »


Питання підготовки спортивних шкіл до навчального року розглянуть на обласній нараді

  18 серпня об 11.00 годині в актовому залі Франківської районної адміністрації Львова (вул. ген. Чупринки, 85) відбудеться обласна нарада фізкультурно-спортивного активу Львівщини з питань підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл Львівської області до початку нового 2017-2018 навчального року.

До участі в нараді запрошено керівників структурних підрозділів з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрацій, об’єднаних територіальних громад, міськвиконкомів міст обласного значення, а також директорів, заступників директорів, старших тренерів відділень та медичних працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл Львівської області. 

На нараді підіб`ють підсумки попереднього навчального року та визначать ключові напрями діяльності у новому навчальному році. Окрім того, порушать питання організації та проведення Всесвітніх Ігор у місті Вроцлаві.

17.08.2017, 11:02

детально »