Звіт про роботу управління соціального захисту населення Жидачівської РДА за І квартал 2017 року

   Управлінням соціального захисту населення Жидачівської РДА надано державних допомог,  компенсацій, пільг та субсидій громадянам району на суму134,0 млн.грн.

  За І квартал  2017 року субсидії на  оплату житлово-комунальних послуг отримали15475  сімей на  суму 107079,0 тис. грн..За цей період субсидії на тверде паливо отримали 58 сімей на суму 154,9  тис. грн. У звітному періоді субсидії на СГТП  не  нараховувались

  На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення перебувають особи, які мають право на пільги згідно з чинним законодавством, а саме:

  • 3012 – ветерани війни. в т.ч. УБД – 606 ( з  них  АТО – 277)
  • Інваліди  війни I гр. – 6 осіб
  • II гр. – 22 особи, в т.,ч. інв. АТО  - 1  особа
  • III гр. 61 особа, в т.,ч. інв. АТО – 5 осіб
  • 6630 – ветерани праці
  • 114 – особи, які потерпіли під час ліквідації аварії на ЧАЕС
  • 56 – ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ та вдови
  • 17 – військовослужбовці, які стали інвалідами під час проходження військової служби
  • 473 – сільські педагоги на пенсії /непрацюючі пенсіонери/
  • 42 – реабілітовані особи
  • 120  -  медичні працівники на пенсії
  • 40 -  сільські бібліотекарі на пенсії
  • 13 - працівники культури на пенсії
  • 5   - сільські  спеціалісти  із захисту рослин на пенсії
  • 7474 – діти війни
  • 506 - багатодітні сім”ї
  • 4071 – інваліди заг. захворювання  ( з них 281 – дітей-інвалідів)
  • 1 - батьки та вдова особи з особливими трудовими заслугами
  • 12 - батьки, дружини, діти загиблих (померлих) військовослужбовців

  За І квартал 2017 рік нараховано пільг на оплату житлово-комунальних послуг на суму 2772,4 тис.грн., профінансовано 4462,6 тис.грн.                                                                

   В управлінні  соціального захисту населення на обліку перебуває 126 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:

  • І категорії –  13 чол.
  • ІІ категорії –  57 чол.
  • ІІІ категорії –  32  чол.
  • ІV категорії –  6 чол.
  • Вдови – 5  чол.
  • Всього: дорослих – 113 осіб  і 13  дітей

Проведено  виплату щомісячної компенсації вартості  продуктів на харчування для  осіб, які  постраждали  внаслідок аварії на  ЧАЕС на  суму  199,6  тис.грн.

За І квартал 2017 року видано 6 путівок на санаторно-курортне лікування ветеранам війни та інвалідам. Державну соціальну допомогу особам, які не мають права  на пенсію та інвалідам, виплачено в сумі 405,3 тис.грн.103 особам.

       Стан призначення і виплати державних соціальних допомог характеризується такими даними:

За І квартал 2017р./тис.грн

К-ть одерж.

Призначено тис.грн.

Відшкодовано тис.грн.

Заборгованість Термін сплати якої не настав

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям

935

7772,9,2

7772,9,2

-

Допомога по вагітності і пологах

107

109,8

109,8

-

Одноразова допомога при народженні дитини

2236

8539,9

8539,9

-

Допомога особам, які здійснюють догляд за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного захворювання 123 706,5 706,5  

Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку

76

35,5

35,5

-

Допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

39

465,7

465,7

-

Допомога на дітей одиноким матерям

311

1169,4

1169,4

-

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

876

4243,2

4243,2

-

Тимчасова  державна допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

32

76,6

76,6

-

Допомога при усиновленні дитини 5
15,5 15,5 -
Всього 4740 23135,0 23135,0 -

   П’ятьом прийомним сім”ям і 2 сім”ям,на основі яких створено дитячі будинки сімейного типу,   виплачена державна соціальна допомога на утримання дітей та грошове забезпечення прийомним батькам в сумі  235,8 тис. грн..

7 демобілізованим учасникам АТО виплачено допомогу по 3,0 тис.грн. на суму 21,0  тис.грн


n1n


Увага!

Зміни до порядку надання субсидії відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”

  Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидії та порядку отримання інформації про доходи Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – Постанова) передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія. Тобто при здійсненні розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.

Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи, а не за попередній календарний рік.

Інформація про доходи, як і раніше, буде надходити від ДФС у порядку, що діє зараз.

Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива, скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуються доходи за попередній календарний рік.

Монетизація залишків невикористаних коштів субсидії на опалення.

Невикористані суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо - та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії, відтепер не залишатимуться на рахунках отримувачів в організаціях, а перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення.

Списки осіб, у яких зазначаються відповідні суми невикористаної субсидії, подаються до 1 червня управлінню соціального захисту населення підприємствами – надавачами послуг.

Управління соціального захисту має повідомити зазначених осіб про необхідність подання до 1 вересня заяви, в якій вказується спосіб виплати (банк або пошта) та необхідні реквізити, зокрема, особовий рахунок одержувача в банківській установі.

Як вираховуватимуть доходу для призначення субсидії.

Районним державним адміністраціям, виконавчим органам міських, районних у містах рад або утвореним ними комісіям надано право приймати рішення щодо врахування при призначенні субсидії фактичних розмірів доходів для працездатних громадян, середньомісячний сукупний дохід яких менший прожиткового мінімуму і які не отримують ні один із видів доходу, зазначених у абзаці четвертому пункту 12 Положення. Такі рішення доцільно приймати в першу чергу щодо осіб, які надають соціальні послуги.

Призначення субсидії за наявності заборгованості з оплати послуг.

При призначенні субсидії на наступний термін враховуватиметься наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг. Інформацію про суму такої заборгованості надаватимуть підприємства-надавачі послуг на запит органу соціального захисту населення (пункт 13 Положення). За наявності такої заборгованості субсидія на наступний термін не призначається, про що управління соціального захисту населення має поінформувати громадянина. Якщо протягом двох місяців з дати інформування громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору. Зазначений термін може бути продовжений на підставі рішення комісії за наявності поважних причин.

Щодо призначення субсидії за зареєстрованим місцем перебування.

У разі реєстрації місця перебування особи субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення на термін, що не перевищує шести місяців з дати реєстрації місця перебування. На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням громадянина після продовження реєстрації місця перебування.

Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій.

Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону надавачами послуг сум невикористаних субсидій на оплату послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення за термін отримання останньої субсидії конкретним одержувачем.

Згідно термінів опалювального періоду для індивідуального опалення.

Передбачено розраховувати розмір субсидії на опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення, з урахуванням тривалості опалювального періоду з 16 жовтня по 15 квітня включно без подальшого перерахунку.

Зміни до соціальних нормативів.

Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” в частині встановлення соціальної норми житла для домогосподарств, що складаються з однієї-двох непрацездатних осіб у розмірі 75 кв. м на домогосподарство. При цьому комісії матимуть право, як і раніше, призначати субсидію на понаднормову площу.

Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534 „Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання) та послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення” Постановою внесено наступні зміни до Порядку розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії на оплату опалення:

– порядок застосовується для розрахунку невикористаної суми субсидії на оплату послуг з централізованого постачання холодного і гарячого водопостачання та водовідведення;

– розрахунок невикористаних сум субсидій проводиться організаціями- надавачами послуг до 1 червня;

– скориговано формулу, за якою проводиться розрахунок, у зв’язку з тим, що повертається загальна сума невикористаних субсидій на індивідуальне опалення, частина якої потім монетизується.

Увага!

Лист Міністерства соціальної політики  України "Про внесення змін до Закону України "Про психіатричну допомогу" 

Увага!

Закон України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньопереміщених осіб"  від 20.10.2014р. №1706

Увага!

Управлінням соціального захисту населення Жидачівської РДА призначаються такі види соціальних допомог:

  1. Допомога у зв’язку з  вагітністю  та  пологами
  2. Допомога  при  народженні  дитини
  3. Допомога  при  усиновленні  дитини
  4. Допомога на дітей, над  якими  встановлено  опіку чи  піклування
  5. Допомога  на  дітей  одиноким  матерям
  6. Державна  соціальна  допомога малозабезпеченим  сім’ям
  7. Державна  соціальна  допомога  інвалідам з дитинства  та дітям- інвалідам
  8. Державна  соціальна допомога особам, які  не  мають  права  на  пенсію, та  інвалідам
  9. Тимчасова  державна  допомога  дітям
  10.  Соціальна допомога  на  дітей-сиріт та  дітей ,  позбавлених батьківського  піклування, грошове забезпечення  батькам-вихователям і  прийомним  батькам
  11. Допомога  на  догляд  за  інвалідом  1  чи 11  групи внаслідок  психічного  розладу
  12. Компенсаційну  виплату  особі, яка здійснює догляд за  інвалідом 1 групи або особою яка досягла 80 років

Для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї необхідно  подати такі документи:

  • Заява
  • Документ, що  посвідчує особу
  • Декларація  про доходи та  майно
  • Довідки  про  доходи  кожного  члена  сім’ї
  • Довідки  про  наявність та  розмір   земельної  частки  (паю)

Для призначення допомоги на догляд за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного  розладу необхідно подати такі документи:

  • заява
  • документ, що посвідчує особу
  • довідка про склад сім’ї із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних зв’язків  членів сім'ї
  • декларація про  доходи та майновий  стан
  • довідки про доходи кожного члена  сім’ї
  • висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного  стороннього  догляду за інвалідом I чи II групи  внаслідок психічного  розладу
  • Довідки  про наявність та  розмір земельної частки  (паю)
  • Копія довідки до акту огляду МСЕК, яка видана інваліду 1 чи 11 групи

Для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям інвалідам подаються такі документи:

  • заява
  • документ, що посвідчує особ
  • ідентифікаційний номер
  • свідоцтво про народження дитини інваліда (копія)
  • довідка  з місця навчання
  • довідка про  місце проживання  інваліда з дитинства або дитини-інваліда
  • довідка про  місце  проживання законного представника                                                     

Увага!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
ПОСТАНОВА 

від 2 березня 2016 р. № 141 
Київ 

Деякі питання виплати у 2016 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”

З метою забезпечення виплати разової грошової допомоги ветеранам війни, особам, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і“Про жертви нацистських переслідувань”, Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Установити, що у 2016 році виплату разової грошової допомоги до 5 травня, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань” (далі - грошова допомога), здійснює Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних адміністрацій (далі - органи соціального захисту населення), які через відділення зв’язку або через установи банків перераховують їх на особові рахунки громадян за місцем отримання пенсії (особам, які не є пенсіонерами, - за місцем їх проживання), у таких розмірах:

1) інвалідам війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, ґетто та інших місць примусового тримання, визнаним інвалідами загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

  • I групи - 2975 гривень;
  • II групи - 2600 гривень;
  • III групи - 2310 гривень;

2) учасникам бойових дій та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, ґетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, - 920 гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, - 2975 гривень;

4) членам сімей загиблих та дружинам (чоловікам) померлих інвалідів війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни і жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, - 465 гривень;

5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, ґетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога - 170 гривень.

2. Забезпечити подання до 1 квітня 2016 р. органам соціального захисту населення таких переліків осіб, які мають право на одержання грошової допомоги:

Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Національною гвардією, Національною поліцією, Державною фіскальною службою, Державною службою з надзвичайних ситуацій, Службою безпеки, Службою зовнішньої розвідки, Державною пенітенціарною службою, Управлінням державної охорони, Адміністрацією Державної прикордонної служби, Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Державною спеціальною службою транспорту, Генеральною прокуратурою України, іншими утвореними відповідно до законів військовими формуваннями, підприємствами, установами, організаціями - переліку осіб, які не перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України;

Пенсійним фондом України - переліку осіб, які перебувають на обліку в його органах.

3. Міністерству фінансів і Державній казначейській службі забезпечити до 8 квітня 2016 р. перерахування коштів Міністерству соціальної політики для їх спрямування органам соціального захисту населення з метою здійснення виплати грошової допомоги.

Прем'єр-міністр України     А.ЯЦЕНЮК
Інд. 73

 


ПАМЯТКА - РОЗ'ЯСНЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ ПІЛЬГ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ З ЧИСЛА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ


До уваги отримувачів пільг!

   З  01 липня 2015 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян надаються з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (1710 грн.).

Якщо пільговик або член сім’ї пільговика , які користується пільгами (крім пільгових категорій громадян, які є пенсіонерами та не мають інших доходів крім пенсії) працює, навчається, одержує доходи від підприємницької діяльності, або є непрацюючою працездатною особою, з метою визначення права на отримання пільг  необхідно звернутися до управління  соціального захисту населення  протягом  липня - вересня 2015 року за місцем реєстрації  за адресою: м.Жидачів, вул.І.Франка,19, каб. № 1

та подати декларацію про доходи сім’ї, а також довідки про доходи свої та членів сім’ї  (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за 6 місяців що передують місяцю звернення ( з 01.01.2015 по 30.06.2015), у випадку відсутності доходів за цей період – документи, що підтверджують їх відсутність.

Надання пільг Інвалідам війни 1,2,3 груп, учасникам бойових дій, „чорнобильцям“ 1 та 2 категорії, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам військової служби  як і раніше здійснюватиметься  без урахування доходів.

Нагадуємо, що продовжує діяти система житлових субсидій. Особи, які не підпадають під дію системи пільг, або громадяни, які мають право на пільги, але дохід яких є недостатнім для оплати за спожиті житлово-комунальні послуги, можуть скористатися програмою житлових  субсидій .

Порядок надання пільг на ЖКП з 01.07.2015р.


Про виконання Постанови КМУ від 4.03.2015 №105

  У зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України Постанови від  4 березня 2015 року №105 „Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період” управління  соціального захисту населення РДА  відповідно до Порядку:

- доводять до відома підприємства, установи та організації свого району вимоги зазначеної Постанови, надати роз’яснення згідно форми (Додаток 1) та попередити про терміни подання інформації (до 15 числа щомісячно починаючи з січня 2015 року);

- копії довідок підприємств, установ та організацій погоджені районними (міськими) військовими комісаріатами , які здійснювали призов працівника на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби надавати управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації  щомісячно в паперовому вигляді (каб. 15).

За довідками звертатись за телефоном 31-135.

Додаток: Постанова КМУ №105 


Інформація

Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції

Указ Президента України №150/2015  "Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції"

Інформація щодо соціального  та правового захисту осіб, які беруть участь в антитерористичній операції


Львівщину відвідала делегація Проекту Організація економічного співробітництва

  Сьогодні, 23 червня, відбулась зустріч голови Львівської облдержадіміністрації з делегацією Проекту Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР).

Учасники обговорили основні напрямки співпраці у сфері розвитку транспортної інфраструктури, зокрема: організацію інвестиційної місії підприємств з країн ОЕСР для презентації інвестиційних проектів у сфері інфраструктури Львівщини, залучення провідних фахівців у сфері транспортних комунікацій для розроблення сучасної транспортної мережі Львівщини, допомогу у залученні грантових коштів для впровадження електронного квитка у міжміських маршрутах.

Участь у зустрічі взяли проектний менеджер, управління політики регіонального розвитку ОЕСР Марія Варінія Міхалун, політичний аналітик, Євразійський департамент ОЕСР Джибран Пунтакі, локальний консультант ОЕСР в м. Києві Михайло Семчук, голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка, директор департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Поліна Лі, директор департаменту економічної політики Роман Филипів.

23.06.2017, 18:06

детально »


На Львівщині засідатиме комісія з дофінансування мікропроектів

  У вівторок, 27 червня, у Львівській обласній державній адміністрації, відбудеться засідання Комісії з питань проведення конкурсу та використання коштів обласного бюджету для дофінансування мікропроектів громадських та благодійних організацій у вирішенні гострих соціальних проблем області та презентація конкурсних пропозицій.

Нагадаємо, що на підтримку мікропроектів громадських та благодійних організацій з обласного бюджету виділено 372,6 тис грн. За рахунок бюджетних коштів може бути профінансовано до 70% вартості програми (проекту, заходу), але не більше 50 тис грн. Решта 30% необхідного обсягу фінансування проекту (програми, заходу) мають бути забезпечені інститутом громадянського суспільства у вигляді матеріальних чи нематеріальних ресурсів, у тому числі оплата вартості приміщення, техніки, обладнання.

23.06.2017, 18:03

детально »