Відповідно до ст.40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян» та «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації «Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в облдержадміністрації», з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та з метою всебічного вивчення громадської думки, головою райдержадміністрації  підписано розпорядження «Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в райдержадміністрації». Цим документом затверджено порядок функціонування гарячої телефонної лінії та положення про роботу телефону довіри, які розпочали свою роботу з 1 лютого 2010 року.

  tellinija      Гаряча телефонна лінія райдержадміністрації працює щовівторка за телефоном цільового використання 31-708 з 14.00 до 16.00 год.

        Телефон довіри працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 14 до 16 години за номером: 31-708.

 

Телефон довіри запроваджується з метою :

  • поширення зворотнього зв'язку з мешканцями району;
  • оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району;
  • невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій,поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

       Основними завданнями телефону довіри є:

  • надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах;
  • співпраця з органами місцевого самоврядування, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної та дієвої допомоги громадянам, які звернулися на телефон довіри.

 

Гаряча  лінія  "112"     

  З  березня 2015 року мешканці  області  мають можливість отримати допомогу від  екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером «112». 

 Головна мета створення системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» – забезпечити дотримання конституційних прав громадян на особисту безпеку, охорону здоров’я та майна, надати державні послуги європейського рівня, забезпечити єдиний номер виклику «112» для всіх екстрених ситуацій, безкоштовне з’єднання з кожної точки держави з будь-якого доступного телефону, високу швидкість з’єднання з оператором Системи «112», оперативне отримання кваліфікованої допомоги, можливість спілкування іноземними мовами. 

Голова облдержадміністрації Олег Синютка наголосив: "Служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» створена, щоб допомогти людям, адже виконання кожного звернення буде жорстко контролюватись.Для нас найважливіше – це зворотна реакція жителів області. Тому ми хочемо змусити всі регіональні служби працювати на результат. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу". 

Комунікаційна схема  Гарячої лінії 112

 

 

ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації
 за 9 місяців 2017 року

   

  Районною державною адміністрацією та місцевими органами виконавчої влади робота щодо розгляду звернень громадян проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року №109/2008.   

За 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації поступило 935 звернень, що на 34 звернення більше ніж за відповідний період минулого року.

  • І квартал –  330  звернень;
  • ІІ квартал –  265 звернень;
  • ІІІ квартал –  340 звернень.    

Основними питаннями, які порушуються у зверненнях є питання:

  • затвердження технічної документації на земельну ділянку (пай);
  • соціального захисту;
  • щодо захисту прав дітей;
  • видача дублікат-сертифікату на земельну частку (пай);
  • надання матеріальної допомоги;
  • транспортного сполучення;
  • інші.

Із вищих органів влади поступило 368 звернення із них:

  • Львівська обласна державна адміністрація –  7;
  • Львівська обласна рада – 1;
  • Урядова «гаряча лінія» - 360.

На гарячу лінію ОДА звернулося 485 громадян в яких найбільше    порушуються  питання:

  • транспорту;
  • ремонт доріг;
  • соціального захисту;
  • енергопостачання;
  • комунального господарства;
  • екології;
  • освіти;
  • інше.

На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 68 громадян.

Прийом громадян проводиться у встановлені і доведені до відома громадян дні та години. 

  За 9 місяців 2017 року проведено 4 засідання комісіі по розгляду заяв громадян на виділення матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам району, учасникам АТО, військовослужбовцям за контрактом, що подали документи через Жидачівський районний військовий комісаріат для проходження  служби в Збройних Силах України та їх сім’ям.

  Розпорядженнями голови райдержадміністрації виділено грошову допомогу 65 громадянам (малозабезпеченим громадянам, учасникам АТО та їх сім’ям, військовослужбовцям за контрактом та їх сім’ям) на суму 157 500  грн .   

   Питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалось на Колегії райдержадміністрації (рішення від 23 лютого 2017 р. №3).

  В ході проведення нарад із керівниками відділів, управлінь, районних служб та засіданні Дня влади постійно розглядається питання про роботу із зверненнями громадян.


У День Соборності України в Жидачеві представники учнівської молоді організували патріотичний флешмоб

  mob Сьогодні, 22 січня, представники учнівської молоді Жидачівського НВК організували патріотичний флешмоб, зобразивши Державний Герб України – Тризуб.

   Як повідомили організатори акції, у День Соборності України вони зібралися на спортивному майданчику зі штучним покриттям, який нещодавно було урочисто відкрито біля школи.

   Цю патріотичну акцію представники учнівської молоді й освітяни присвятили юним Героям Крут й всім мужнім захисникам УНР та ЗУНР, вшануванню пам’яті активістів Євромайдану, Героїв України (посмертно) С. Нігояна, М. Жижневського, які загинули 22 січня 2014 року, українських „кіборгів” й всіх сучасних захисників східних рубежів України, які віддали своє життя за Незалежність і Соборність України.

   Слід зауважити, що в цьому навчальному закладі навчався Мар’ян Козак – мужній Український воїн, який поліг в бою за рідну землю в серпні 2015 року. На фасаді школи 4 листопада 2015 року урочисто відкрили меморіальну таблицю на честь цього Героя. В цьому навчальному закладі на належному рівні проводиться національно-патріотичне виховання молоді. Представники учнівської молоді Жидачівського НВК неодноразово долучалися до патріотичних акцій з підтримки Українських воїнів. 

22.01.2018, 17:36

детально »


На Львівщині відбулась перша стратегічна сесія «Академії головних лікарів»

  З метою посилення професійної підготовки головних лікарів закладів охорони здоров’я області та забезпечення ефективного управління, департамент охорони здоров’я Львівської ОДА на 2018 рік запровадив низку сесій «Академії головних лікарів». Таке навчання керівників дасть можливість підвищити спроможність управлінських кадрів, сформувати кадровий резерв та провести заходи з реформування у сфері охорони здоров’я.

Перша стратегічна сесія Академії вже відбулась. Її темою стали ефективні комунікації.

«Завданням Академії буде покращення комунікації між керівниками закладів охорони здоров’я та іншими цільовими аудиторіями. Ми вибрали формат майданчику. В час викликів необхідно вчитися правильно себе проявляти. Наша мета – нові знання. Також нам важливо, в процесі проведення сесій, придумувати нові форми навчання. Сподіваюсь, що в подальшому це змотивує кожного з вас до пошуку нових проектів та цікавих ідей», – зазначила директор департаменту охорони здоров’я  Львівської ОДА Ірина Микичак.

Вибудовувати ефективні комунікації учасників Академії навчав експерт Дмитро Сіманський. Відтак говорили про  планування, організацію, оцінювання комунікації, ефективні механізми налагодження спілкування, розробляли кризові ситуації. Учасники поділились своїм досвідом комунікації.

22.01.2018, 17:20

детально »