Відповідно до ст.40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян» та «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації «Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в облдержадміністрації», з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та з метою всебічного вивчення громадської думки, головою райдержадміністрації  підписано розпорядження «Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в райдержадміністрації». Цим документом затверджено порядок функціонування гарячої телефонної лінії та положення про роботу телефону довіри, які розпочали свою роботу з 1 лютого 2010 року.

  tellinija      Гаряча телефонна лінія райдержадміністрації працює щовівторка за телефоном цільового використання 31-708 з 14.00 до 16.00 год.

        Телефон довіри працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 14 до 16 години за номером: 31-708.

 

Телефон довіри запроваджується з метою :

  • поширення зворотнього зв'язку з мешканцями району;
  • оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району;
  • невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій,поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

       Основними завданнями телефону довіри є:

  • надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах;
  • співпраця з органами місцевого самоврядування, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної та дієвої допомоги громадянам, які звернулися на телефон довіри.

 

Гаряча  лінія  "112"     

  З  березня 2015 року мешканці  області  мають можливість отримати допомогу від  екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером «112». 

 Головна мета створення системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» – забезпечити дотримання конституційних прав громадян на особисту безпеку, охорону здоров’я та майна, надати державні послуги європейського рівня, забезпечити єдиний номер виклику «112» для всіх екстрених ситуацій, безкоштовне з’єднання з кожної точки держави з будь-якого доступного телефону, високу швидкість з’єднання з оператором Системи «112», оперативне отримання кваліфікованої допомоги, можливість спілкування іноземними мовами. 

Голова облдержадміністрації Олег Синютка наголосив: "Служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» створена, щоб допомогти людям, адже виконання кожного звернення буде жорстко контролюватись.Для нас найважливіше – це зворотна реакція жителів області. Тому ми хочемо змусити всі регіональні служби працювати на результат. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу". 

Комунікаційна схема  Гарячої лінії 112

 

 

ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації
 за 2016 рік

   Районною державною адміністрацією, структурними підрозділами райдержадміністрації та місцевими органами виконавчої влади робота щодо розгляду звернень громадян проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року №109/2008, Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації".

Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 1420 письмових звернень, що на 115 заяв більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року, а саме:

І квартал – 350 звернень

ІІ квартал – 315 звернень

ІІІ квартал – 236 звернень

IV квартал – 519 звернень

Із вищих органів влади надійшло 615 звернень, із них:

–  Львівська обласна державна адміністрація – 18

–  Львівська обласна рада – 1

На урядову «гарячу лінію» звернулося 596 громадян.

Основними питаннями, які порушуються у зверненнях є питання:

-   затвердження технічної документації на земельну ділянку (пай);

-   соціального захисту;

-   щодо захисту прав дітей;

-   видача дублікат-сертифікату на земельну частку (пай);

-   надання матеріальної допомоги;

-   транспортного сполучення;

-   інші.

На гарячу лінію ОДА звернулося 349 громадян, в яких найбільше порушуються питання:

–   транспорту;

–    ремонт доріг;

–    соціального захисту;

–    енергопостачання;

–    комунального господарства;

–    екології;

–    освіти;

–    інше.

На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 60 громадян.

  Прийом громадян проводиться у встановлені і доведені до відома громадян дні та години.

  В населених пунктах місцевих громад району протягом 2016 року керівництвом райдержадміністрації проведено 118 виїзних прийомів громадян.

   Графік прийому складений з таким розрахунком, щоб прийом керівництвом райдержадміністрації, приміщеннях міських, селищних і сільських рад,  доведено до відома населення через місцеві засоби масової інформації та сайт райдержадміністрації.

   Розпорядженнями голови райдержадміністрації протягом 2016 року виділено грошову допомогу 159 громадянам, учасникам АТО та їх сім’ям, військовослужбовцям за контрактом та їх сім’ям на суму 399,8 тис.

   Питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалось на Колегії райдержадміністрації (рішення від 18.02.2016р. №3).

   В ході проведення нарад із керівниками відділів, управлінь, районних служб та засіданні Дня влади постійно розглядається питання про роботу із зверненнями громадян.

   Загалом керівники відділів, управлінь та районних служб на належному рівні забезпечують виконання завдань із розгляду звернень громадян.


В області профінансували пенсії за травень

 У четвер, 25 травня, головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області у повному обсязі завершило фінансування виплати пенсій та грошових допомог за травень.

Загальна сума видатків на виплату пенсій і грошових допомог за травень поточного року склала 1 млрд 260,3 млн грн.

Додамо, що забезпечення виплат здійснювалося за рахунок законодавчо визначених джерел фінансування та в установлені терміни.

25.05.2017, 17:25

детально »


У Львівській ОДА навчали як залучати ресурси для реалізації проектів

 Про актуальні можливості залучення ресурсів для реалізації проектів говорили сьогодні, 25 травня, у Львівській ОДА під час семінару третього модуля навчань «Взаємодія задля перемоги!» Участь у навчанні взяли 28 представників райдержадміністрацій, міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад та громадських організацій.

За словами директора департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва облдержадміністрації Поліни Лі, на даному етапі модульної навчальної програми представники районів та громад ознайомились із питанням залучення ресурсів на впровадження проектів, а саме з інструментами та актуальними конкурсами.

На завершення даного етапу модульної навчальної програми відбулися представлення результатів напрацювань команд із підготовки логіко-структурної матриці проекту.

Варто додати, що у квітні – травні вже провели чотири семінари перших двох модулів навчань-тренінгів, що інформували про підготовку та подання проектів.

25.05.2017, 17:21

детально »