До уваги підприємців

Увага!!!    

З 01.01.2017р. зросла мінімальна зарплатня та розмір штрафів

  Законом України „Про державний бюджет на 2017 рік“ з 1 січня 2017 року встановлено мінімальну заробітну  плату в місячному розмірі – 3 200 гривень, у погодинному розмірі – 19,34 гривні.

Наголошуємо, що підвищення розміру мінімальної заробітної плати не може бути підставою для переведення працівника на неповний робочий час чи звільнення працівника.

Роботодавець зобов’язаний оформити працівника на роботі у встановленому порядку з першого дня виконання ним трудової функції, забезпечити достовірний облік виконаної працівником роботи та бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку, виплачувати заробітну плату працівникам регулярно не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду за який здійснювалася виплата, оплачувати роботу в надурочний час, у святковий і неробочий день у подвійному розмірі, а також здійснювати інші виплати, передбачені чинним законодавством. 

Інформуємо, що згідно із статтею 265 Кодексу законів про працю України передбачена відповідальність  у вигляді штрафних санкцій для роботодавців у разі порушення вимог законодавства про працю, в тому числі:

– у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків розмір штрафної санкції складатиме 96 000 гривень за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

– недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці тягне за собою штраф у розмірі 32 000 гривень за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

Також повідомляємо, що за недопущення до перевірки з питань допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків передбачені фінансові санкції у розмірі 320 000 гривень.

У разі необхідності отримання фахової консультації з питань застосування законодавства про працю, Ви можете звернутися до Головного управління Держпраці у Львівській області направивши листа на адресу 79005, пл.Міцкевича, 8, м. Львів, електронного листа на адресу 13lv@dsp.gov.ua, зателефонувавши за номером оперативного реагування (032) 235-48-42, завітавши особисто у громадську приймальню по вул. Валова, 31, м. Львів. 

Роз’яснення Мінсоцполітики деяких питань оплати праці на виконання Закону України від 06.12.2016 № 1774-VIII „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України”

Пам’ятка “Офіційне працевлаштування – обов’язок роботодавця”

 

До відома юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців   

Щодо внесення змін до «Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

     Постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 136 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» внесено зміни до «Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. № 833 (Офіційний вісник України, 2006 р., № 25, ст. 1818; 2007 р., № 73, ст. 2733; 2009 р., № 87, ст. 2939; 2011 р., № 51, ст. 2038, № 61, ст. 2435; 2013 р., № 27, ст. 926).

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 136 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

 

До уваги підприємців та громадян

  На території України здійснює господарську діяльність ТОВ „Мануфактура Груп” (м.Житомир, вул.Кооперативна, 14), яке спеціалізується на виробництві готових будинків ТМ „Українська мрія” та тимчасові споруди/МАФи європейського стандарту каркасно-дерев’яного домобудівництва. Ці об’єкти виготовляються в цеху протягом 2-3 тижнів і доставляються на земельну ділянку в повністю готовому (із ремонтом), придатному для проживання та діяльності людей вигляді, та потребують лише підключення зовнішніх комунікацій води, електрики, каналізації.

Підприємство пропонує використовувати дані будинки та споруди/МАФи для:

  •         міських/ районних рад з метою розвитку власної інфраструктури;
  •         приватних підприємців;
  •         фізичних осіб (житлові та дачні будинки).

Додаткова інформація щодо співпраці: контактна особа – Боровська Наталія Дмитрівна, тел.: +38(067)9944328, e-mail: ukrdream.olena@gmail.com

До уваги зацікавлених осіб

 На території Львівської області здійснює господарську діяльність філія концерну „Техвоєнсервіс” „Львівський автомобільний ремонтний завод” за адресою м.Львів, вул.Личаківська, 152, тел.: (032) 251-42-82.

Філія концерну „Техвоєнсервіс” „Львівський автомобільний ремонтний завод” здійснює ремонт техніки народного господарства, а саме:

  • Капітальний ремонт автомобілів: ГАЗ-3110; УАЗ-3151, 31512, 469Б; УАЗ-452, 452А, 3962, 452Д, 3303; ГАЗ-66; ГАЗ-63; ПАЗ-672, 3205; РАФ-2203.
  • Капітальний ремонт двигунів: ЗМЗ-402, 4021, 24; ЗМЗ-406, 4063; ЗМЗ-53; ЗМЗ-66; УМЗ-451, МІ-414, 417; ЗІЛ-130, 131; ЗІЛ-375; ЗІЛ-4215.
  • Капітальний ремонт агрегатів: ГАЗ-3110 КП, ПМ, ЗМ, РУ; УАЗ-469, 3151 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ; УАЗ-452, 469Б КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ; РАФ-2203 КП, ПМ, ЗМ, РУ; ГАЗ-53 КП, ПМ, ЗМ, РУ; ГАЗ-66 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ; ПАЗ-672, 3205 КП, ПМ, ЗМ, РУ.
  • Технічне обслуговування автомобілів: УАЗ-452, 3962, 452А; ГАЗ-66.
  • Інша продукція промислового характеру: Виготовлення металевого даху для а/м УАЗ-469.

До уваги субєктів господарювання

 У Федеративній Республіці Бразилія здійснює діяльність компанія „Matrac Comercio e Servipos Ltda”, яка шукає постачальників елементів для свинцево-кислотних акумуляторів в Україні.

У разі  зацікавленості щодо  співробітництва, контактна особа компанії:    Antonio Donizetti  Mazetti,  електронна пошта: Donizetti@matrac.com.br;  телефон:  +55112905-4107, 2905-4108, мобільний телефон: +55112905-4102, веб-сайт: www.matrac.com.br.

 

До уваги підприємців

Порядок надання в оренду водних об'єктів (ставків)

Водні об'єкти надаються у користування на земельних торгах в комплексі із земельною ділянкою під водою, гідротехнічними спорудами, іншими об'єктами інфраструктури.

Орендодавцями водних об'єктів виступають:

  • в межах населених пунктів - сільські, селищні, міські ради;
  • за межами населених пунктів - обласна державна адміністрація в особі
    Департаменту екології і природних ресурсів.

Підготовка документів на земельні торги (проект землеустрою, паспорт водного об'єкта, тощо) покладається на орендодавця.

Підставою для укладання договору оренди є:

  • рішення орендодавця за результатами торгів;
  • наявність проекту відведення земельної ділянки або технічної документації;
  • паспорт водного об'єкта.

Таким чином особа, що зацікавлена в отриманні права оренди водного об'єкта повинна здійснити наступні кроки:

1.  Звернутися з заявою про наміри отримати в оренду водний об'єкт:

  • в межах населеного пункту - до сільської, селищної, міської ради;
  • за межами населеного пункту - до Департаменту екології і природних ресурсів Львівської облдержадміністрації (м. Львів, вул. Стрийська, 98, контактний телефон (032) 238-73-83).

2. Отримати інформацію в орендодавця про порядок та умови проведення
земельних торгів (аукціону, щодо продажу права оренди водного об'єкта).
3 Взяти участь в аукціоні.
4. Ставши переможцем аукціону - укласти договір оренди.

Відповідно до типового договору оренди водних об'єктів об'єктом оренди є вода (водний простір) та земельна ділянка під водним об'єктом:

  • Розмір плати за оренду води встановлюється в кожному конкретному випадку, та залежить від цілей використання, типу водного об'єкта, місцезнаходження та його технічних параметрів. У 2015 році плата орієнтовно становить в діапазоні від 150 до 350 грн. в рік за 1 га. водного плеса;
  • Розмір плати за земельну ділянку встановлюється з урахуванням її цільового призначення, нормативної грошової оцінки та коефіцієнтів індексації, що визначаються Держземагенством.

За більш детальними роз'ясненнями, щодо оренди водних об'єктів, можна звертатися в Жидачівське управління водного господарства (м. Жидачів, вул. Залізнична, 7а, тел. 31-993)

 

 


У День Соборності України в Жидачеві представники учнівської молоді організували патріотичний флешмоб

  mob Сьогодні, 22 січня, представники учнівської молоді Жидачівського НВК організували патріотичний флешмоб, зобразивши Державний Герб України – Тризуб.

   Як повідомили організатори акції, у День Соборності України вони зібралися на спортивному майданчику зі штучним покриттям, який нещодавно було урочисто відкрито біля школи.

   Цю патріотичну акцію представники учнівської молоді й освітяни присвятили юним Героям Крут й всім мужнім захисникам УНР та ЗУНР, вшануванню пам’яті активістів Євромайдану, Героїв України (посмертно) С. Нігояна, М. Жижневського, які загинули 22 січня 2014 року, українських „кіборгів” й всіх сучасних захисників східних рубежів України, які віддали своє життя за Незалежність і Соборність України.

   Слід зауважити, що в цьому навчальному закладі навчався Мар’ян Козак – мужній Український воїн, який поліг в бою за рідну землю в серпні 2015 року. На фасаді школи 4 листопада 2015 року урочисто відкрили меморіальну таблицю на честь цього Героя. В цьому навчальному закладі на належному рівні проводиться національно-патріотичне виховання молоді. Представники учнівської молоді Жидачівського НВК неодноразово долучалися до патріотичних акцій з підтримки Українських воїнів. 

22.01.2018, 17:36

детально »


На Львівщині відбулась перша стратегічна сесія «Академії головних лікарів»

  З метою посилення професійної підготовки головних лікарів закладів охорони здоров’я області та забезпечення ефективного управління, департамент охорони здоров’я Львівської ОДА на 2018 рік запровадив низку сесій «Академії головних лікарів». Таке навчання керівників дасть можливість підвищити спроможність управлінських кадрів, сформувати кадровий резерв та провести заходи з реформування у сфері охорони здоров’я.

Перша стратегічна сесія Академії вже відбулась. Її темою стали ефективні комунікації.

«Завданням Академії буде покращення комунікації між керівниками закладів охорони здоров’я та іншими цільовими аудиторіями. Ми вибрали формат майданчику. В час викликів необхідно вчитися правильно себе проявляти. Наша мета – нові знання. Також нам важливо, в процесі проведення сесій, придумувати нові форми навчання. Сподіваюсь, що в подальшому це змотивує кожного з вас до пошуку нових проектів та цікавих ідей», – зазначила директор департаменту охорони здоров’я  Львівської ОДА Ірина Микичак.

Вибудовувати ефективні комунікації учасників Академії навчав експерт Дмитро Сіманський. Відтак говорили про  планування, організацію, оцінювання комунікації, ефективні механізми налагодження спілкування, розробляли кризові ситуації. Учасники поділились своїм досвідом комунікації.

22.01.2018, 17:20

детально »