Оприлюднення проектів регуляторних актів  

I. Проект розпорядження голови Жидачівської РДА «Про затвердження Положення «Про центр надання адміністративних послуг  Жидачівської районної державної адміністрації»

Розробник – Жидачівська РДА

Проект регуляторного акта передбачає затвердження Положення «Про центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації».

Положенням «Про центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації» визначаються основні завдання та права адміністратора, затверджується розклад роботи ЦНАПу в Жидачівському районі.

  27.11.2013р

 

Аналіз  регуляторного впливу проекту розпорядження голови районної державної адміністрації  “ Про затвердження положення про Центр надання адміністративних послуг Жидачівської
районної державної адміністрації

 1. Проблема, яку передбачається  розв’язати шляхом державного регулювання.

Для отримання адміністративних послуг суб’єкти господарювання та населення вимушені багаторазово звертатись до різних суб’єктів надання адміністративних послуг, іноді навіть у рамках отримання однієї послуги, вистоювати черги в очікуванні прийому відповідними працівниками суб’єктів надання адміністративних послуг та очікувати результат надання адміністративних послуг впродовж невизначеного періоду часу. До того ж, іноді трапляються випадки затягування розгляду заяв/клопотань/звернень, що негативно впливає на розвиток підприємництва та сприяє формуванню в суспільстві негативного іміджу влади.

   На виконання статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”, Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, відповідно до статей 6, 13, 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, керуючись  постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, з метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг розроблено проект розпорядження «Про затвердження положення про Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації» надалі – ЦНАП, Центр.

У Центрі буде забезпечено організаційне поєднання в одному приміщенні дозвільного центру, суб’єктів надання адміністративних послуг та їх посадових і службових осіб, адміністратора, з метою дотримання та реалізації принципів "організаційної єдності" та "єдиного вікна".

Проблема, яку планується вирішити шляхом прийняття регуляторного акту, є дуже важливою, оскільки має на меті вирішення цілого ряду організаційних питань.

Прийняття даного регуляторного акта забезпечить створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.

2.Визначення цілей державного регулювання.

Основними цілями прийняття розпорядження є затвердження  Положення про Центр, що дозволить:

-  отримання суб’єктами господарювання та населенням адміністративних послуг у одному приміщення за принципом "єдиного вікна" у чітко визначені строки, в комфортних умовах, у тому числі для інвалідів та осіб з обмеженими можливостями, з мінімальним витратами часу на очікування прийому;-  вільний доступ суб’єктам господарювання та населенню до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв/клопотань/звернень у відповідних адміністративних органах;-  отримувати фахові консультації від суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщенні ЦНАП у визначений графіком їх роботи час.

3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу.

Перша альтернатива.

Збереження існуючого стану: суб’єкти звертаються за наданням адміністративних послуг безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг: процедура непрозора, відсутній громадський контроль.

Друга альтернатива.

Надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації, що передбачає адміністратора, у порядку, встановленому Законом України “Про адміністративні послуги”.

 Запровадженням надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг реалізуються пріоритетні напрямки діяльності:

  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  • рівності перед законом;
  • доступності інформації про надання адміністративних послуг;
  • неупередженості та справедливості;
  • доступності та зручності для суб’єктів звернень.
  • відкритості та прозорості
  • реалізація прав та інтересів громадян та суб’єктів господарювання через публічне обговорення проекту регуляторного акта.

 Цей вихід є актуальним та адекватним ситуації, що склалася, та  досягає завдань регулювання.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечують розв’язання проблеми і відповідні заходи.

Механізмом розв'язання проблеми є  затвердження  Положення про центр надання адміністративних послуг,  створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних, та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.

Запровадження державного регулювання та реалізація даного проекту сприятиме створенню сталих та безпечних умов для подальшого розвитку надання адміністративних послуг, встановленню чіткого порядку діяльності та взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг, уповноважених надавати адміністративні послуги.

5. Обґрунтування можливості і досягнення встановлених цілей.

  Центром надання адміністративних послуг райдержадміністрації буде забезпечено надання суб’єктам звернення (фізичним  та юридичним особам) адміністративних  послуг, відповідно до переліку, який  визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення.

Прийняття запропонованого регуляторного акта забезпечить:

  • спрощення процедури надання адміністративних послуг,  її прозорість;
  • скорочення часу та витрат суб'єктів звернень для отримання адміністративних послуг ;
  • отримання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання адміністративних послуг;
  • забезпечення контролю за посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг, строків  надання адміністративних послуг.
  • тісну та ефективну співпрацю суб'єктів звернень з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями.

Проект розпорядження негативних чинників не має.

Оприлюднення проекту розпорядження та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадськості. Рівень поінформованості громадськості буде достатній для усвідомлення та реалізації проекту розпорядження.

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

 На дію цього регуляторного акта можуть вплинути економічна криза -  нестабільне матеріальне становище суб’єктів господарювання може призвести до відмови від провадження господарської діяльності. Також негативним фактором можуть бути темпи інфляції, при яких вартість (у разі платності) адміністративних послуг можуть значно підвищитись.

 Позитивно на дію цього регуляторного акту може вплинути розвиток сучасних комп’ютерних технологій, який дасть змогу підвищити ефективність та прозорість діяльності Центру надання адміністративних послуг, створити зручні та сприятливі умови для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечить підвищення якості надання адміністративних послуг.

Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

Впровадження вимог цього регуляторного акту не потребує додаткових витрат з бюджету. Перевагою впровадження регуляторного акту є спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

Нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акту буде здійснюватись райдержадміністрацією шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження.         Звіти по відстеженням даного регуляторного акту будуть надаватись до спеціально уповноваженого органу та публікуватись в засобах масової інформації.

6. Визначення очікуваних результатів – метод аналізу вигод та витрат.

Наявність в Жидачівському районі Центру надання адміністративних послуг в кінцевому результаті забезпечить досягнення наступних результатів.

 

Вигоди

Витрати 

Органи влади

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;- раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;-  мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;- вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень;- мінімізація корупційної складової;- оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;- налагодження прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень;- формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

Поточні витрати на утримання Центру надання адміністративних послуг

Суб’єкти господарювання

- доступність та зручність процедур отримання адміністративних послуг;- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);- чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;- отримання адміністративних послуг у одному приміщенні;- мінімізація часу на очікування в черзі;- мінімізація кількості відвідувань Центру для отримання результату з отримання адміністративної послуги;-  можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;- контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;- отримання у приміщенні Центру професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;- визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;- доступ до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Додаткових витрат не очікується

Населення

- доступність та зручність (місце розташування,  режим роботи Центру);- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);-  чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;- отримання адміністративних послуг у одному приміщенні ;- мінімізація часу на очікування в черзі;- мінімізація кількості відвідувань Центру для отримання результату надання адміністративної послуги;- можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;- контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;- отримання у приміщенні Центру професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;- визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;- доступ до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Додаткових витрат не очікується

Порівнявши  вигоди та витрати, що виникають внаслідок впровадження регуляторного акту, маємо позитивний соціально-економічний ефект та робимо висновок про доцільність впровадження зазначеного розпорядження.

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта.

Строк дії зазначеного регуляторного акта необмежений з можливістю внесення до  нього  змін.

8.  Визначення показників результативності регуляторного акта.

У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватися та вивчатися:

  • кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі надання адміністративних послуг  в Жидачівському районі;
  • розмір надходжень до місцевих бюджетів, пов’язаних з дією акта;
  • кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб на яких буде поширюватися дія акта (кількість звернень одержувачів адміністративних послуг);
  • розмір коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;
  • рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
  • кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;
  • кількість наданих адміністративних послуг;
  • середній термін розгляду звернення;
  • кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративних послуг.

Передбачається, що розмір коштів та часу, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами зменшиться, розмір надходжень до місцевих бюджетів, пов’язаних з дією акта – не зміниться. 

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження  результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відділом економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, у відповідності до Методики відстеження результативності регуляторного акта затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акту буде здійснюватись статистичним методом шляхом збору та обробки інформації роботи зазначеного Центру, даних Державної податкової інспекції, районного відділу статистики, та соціологічним методом шляхом анкетування споживачів адміністративних послуг.

Базове відстеження результативності вище зазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

.

II. Проект розпорядження голови Жидачівської РДА «Про затвердження  Регламенту центру надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації»

Розробник – Жидачівська РДА

Проектом даного регуляторного акта передбачається порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації, порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, зокрема:

  • приміщення, в якому розміщено центр;
  • інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг;
  • робота інформаційного підрозділу центру;
  • керування чергою в центрі;
  • прийняття заяви та інших документів у центрі;
  • опрацювання справи (вхідного пакета документів);
  • передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення.

Проект розпорядження голови Жидачівської РДА «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації»

27.11.2013р.

Аналіз регуляторного впливу проекту розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації»

 

  Строк приймання пропозицій та зауважень до проектів регуляторних актів становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:

  • поштою за адресою: м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2;
  • факсом 31-708;
  • електронною поштою за адресою: zhydashivrda@gmail.com

III. Проект розпорядження голови Жидачівської РДА «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації»

Розробник – Жидачівська РДА

Проект регуляторного акта передбачає затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації.

Переліком адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації передбачено всі види адміністративних послуг, шо надаються суб'єктами їх надання.

Проект розпорядження голови Жидачівської РДА «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації »

05.02.2014р.

Аналіз регуляторного впливу проекту розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації»

 

   Строк приймання пропозицій та зауважень до проектів регуляторних актів становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:

  • поштою за адресою: м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2;
  • факсом 31-708;
  • електронною поштою за адресою: zhydashivrda@gmail.com

 

 


Понад 600 артефактів презентували на виставці про археологію автострад

   Cьогодні, 14 грудня, у Музеї етнографії та художнього промислу відкрили виставку "Археологія автострад. Розкопки під час масштабного будівництва доріг біля Кракова”. В експозиції – речі давнього мистецтва, біжутерія, знаряддя праці, скло.

На виставкових вітринах, банерах і цифрових екранах презентували понад 600 артефактів, що є результатами археологічних досліджень 1997-2010 років, які проводили під час будівництва дороги А4 від Кракова до кордону з Україною.

“Ця виставка - це є не тільки пізнавальний науковий проект, вона повинна показати людям, що об’єкти археології не відновлюються. Зараз в області ми активно відновлюємо дороги, робимо ремонти і нас очікує великий інфраструктурний проект – північний об’їзд Львова і я сподіваюсь, що ми і по цьому проекту проведемо археологічні дослідження, у результаті яких будуть знайдені артефакти, які зможемо представити у нас та в Республіці Польща"  – наголосила т.в.о. директора департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської ОДА Оксана Ткачук

Зазначимо, Львів став першим містом, де презентують виставку "Археологія автострад. Розкопки під час масштабного будівництва доріг біля Кракова”.

14.12.2017, 17:54

детально »


Делегація зі Львівщини ознайомилась із роботою сучасного технологічного полігону для ТПВ у Латвії

  Сьогодні, 14 грудня, делегація зі Львівської області у межах робочої поїздки голови Львівської ОДА Олега Синютки до Латвійської Республіки ознайомилась із роботою «Getliņi EKO» – сучасного, технологічного і дружнього до навколишнього середовища полігону для побутових відходів.

ТОВ «Getliņi EKO» є найбільшою екологічною компанією в країнах Балтії, яка  обслуговує і переробляє побутові відходи, виробляє екологічну поновлювану енергію, бере участь в обслуговуванні середовища і вирощує овочі.

Будівництво теплиць і вирощування помідорів ─ це унікальний приклад реалізації екологічних напрямків виробничої діяльності. Електрика, вироблена енергоблоком, використовується для обігріву теплиць «Getliņi EKO» і забезпечує сприятливе середовище для сільськогосподарського виробництва в холодні місяці року. Створення теплиць на території полігону, де в результаті виробництва електроенергії виробляється і тепло, ─ це малопоширений, але вже перевірений вид діяльності, дружній навколишньому середовищу. Його практикують в таких державах, як Нідерланди та Швеція.

14.12.2017, 17:52

детально »