Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ інформує

Управління внутрішньої безпеки інформує

  Управління внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Львівській області інформує, що впродовж поточного року, в ході проведення заходів щодо запобігання та протидії корупції, в тому числі в рамках співпраці з іншими правоохоронними органами, виявлено 15 фактів кримінальних корупційних правопорушень. За всіма виявленими фактами, слідчими органами проводиться досудове розслідування, зокрема:

  • за статтею 368 Кримінального кодексу України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди) – 9 проваджень, з яких 5 особам оголошено підозру та матеріали направлено до суду;
  • за статтею 364 Кримінального кодексу України (зловживання службовим становищем) – 4 провадження, з яких 1 особі оголошено підозру та матеріали направлено до суду;
  • за статтею 369-2 Кримінального кодексу України (зловживання впливом) – 1 провадження, особі оголошено підозру та матеріали направлено до суду.

Також працівниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Львівській області впродовж 2016 року проведено 175 службових перевірок і розслідувань, за результатами яких керівникам територіальних підрозділів ДФС області та митниці винесено 75 подань про усунення причин та умов, що призвели до виявлених порушень. За результатами проведених перевірок  з органів ДФС звільнено 11 осіб, 21-й особі оголошено догану, 30 осіб депремійовано, 1-й особі відмовлено у призначенні на посаду.

Про всі відомі факти корупції та зловживання службовим становищем можете, назвавши себе, або анонімно, повідомити співробітників управління внутрішньої безпеки, які вислухають та перевірять надану Вами інформацію щодо протиправних дій працівників податкової та митної сфери, в тому числі податкової міліції. Конфіденційність звернень гарантуємо.

Наявну інформацію просимо Вас повідомляти на цілодобову телефонну лінію сервісу «Пульс» (044) 284-00-07, або на телефон чергового УВБ ГУ ДФС у Львівській області (032) 297-36-09.

Також у письмовому вигляді Ваші звернення приймаються за адресою 79003, м.Львів, вул. Стрийська, 35, УВБ ГУ ДФС у Львівській області.

До місцевих бюджетів надійшло понад  5 млн. грн. плати за землю

  За 3 місяці 2016 року платники Жидачівщини сплатили до місцевих бюджетів 5125,2 тис.грн. плати за землю, в тому числі 4769,7 тис.грн. – юридичні особи, 355,5 тис.грн. – фізичні особи. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за землю збільшились на 1886,2 тис. гривень

«Єдинники» Жидачівщини поповнили місцеві бюджети майже на 2,8 млн.грн.

  Впродовж двох місяців 2016 року суб’єкти господарювання – юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які є на обліку в Жидачівському районі Миколаївській ОДПІ і перебувають на спрощеній системі оподаткування І-ІІІ груп, сплатили до місцевого бюджету 2798,9 тис. грн. єдиного податку, зокрема юридичні особи – 759,2 тис.грн, фізичні особи – 2039,7 тис.грн.  У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились більш як на 24 %, або на 550,7 тис. гривень.

До державного бюджету спрямовано 6,9 млн. грн ПДВ 

За два місяці 2016 року платники податку на додану вартість Жидачівщини спрямували до державного бюджету 6894,5 тис.гривень цього податку, за відповідний період минулого року надійшло 2460,0 тис.грн. Зокрема, у лютому цього року до бюджету надійшло понад 2737,5 тис.грн. податку на додану вартість.

Варто зазначити, що на виконання статті 200 Податкового кодексу України і постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2016 №68 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» Державною фіскальною службою оприлюднено Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Інформація розміщена на офіційному порталі Державної фіскальної служби України в розділі «Відшкодування ПДВ».

Майже 0,8 млн.грн. спрямували жителі Жидачівщини на обороноздатність держави 

За два місяці 2016 року до Державного бюджету України з доходів жителів Жидачівщини перераховано 781,2 тис. гривень військового збору. За відповідний період минулого року сплачено 632,1 тис.грн., тобто цьогорічні надходження зросли на 149,1 тис.грн.

Варто нагадати, що підприємці, крім тих, що обрали спрощену систему оподаткування, за результатами звітного податкового року самостійно розраховують військовий збір в розмірі 1,5% чистого оподаткованого доходу, відображають в річній податковій декларації та сплачують в терміни, передбачені для сплати податку на доходи фізичних осіб за відповідний період.

Першим звітним податковим періодом для нарахування військового збору з доходів фізичних осіб - підприємців на загальній системі оподаткування є 2015 рік, термін сплати якого до 19 лютого 2016 року.

Платники Жидачівщини сплатили до Зведеного бюджету понад 4,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб

Протягом січня 2016 рік платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Миколаївської ОДПІ сплатили до Зведеного бюджету 4336,0 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, в т.ч. до місцевих бюджетів -3252,0 тис.грн.. За відповідний період минулого року до Зведеного бюджету надійшло 2380,2 тис.грн.

У загальній сумі надходжень податків та зборів до місцевого бюджету, що контролюються податковою інспекцією, частка сплаченого податку на доходи фізичних осіб складає 56,7%,  до  загальної суми надходжень Зведеного бюджету – 34,6%.

Підприємства Жидачівщини сплатили до державної скарбниці майже 4,6 млн. грн. податку на додану вартість

За перший місяць нового року підприємства, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Миколаївської ОДПІ сплатили до Державного бюджету 4596,6 тис. гривень податку на додану вартість, що на 3487,2 тис.грн. більше порівняно з січнем 2015 року або у 4 рази більше.

Слід зазначити, що у січні цього року платникам відшкодовано з державного бюджету 513,5 тис.грн. податку на додану вартість.

В січні Центром обслуговування платників податків надано  майже  2,8 тисяч послуг

 В Центрі обслуговування платників податків Жидачівського відділення Миколаївської ОДПІ  платники податків можуть отримати безоплатно адміністративні послуги, зокрема видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів.

Протягом першого місяця нового року видано 210 карток платника податків та внесено до паспорта громадянина України дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, зареєстровано 5 платник ів єдиного податку, видано 19 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 30 книг обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, зареєстровано 6 книг обліку доходів і витрат, які ведуть фізичні особи-підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, видано 5 довідок про відсутність заборгованості з податків та зборів, зареєстровано  30 книг обліку розрахункових операцій, 25 розрахункових книжок та інші.

Крім надання адміністративних послуг у січні прийнято 1846 звітів суб’єктів господарювання, а також прийнято 444 листів та звернень платників податків, надано 98 консультаційних послуг, 21 інформаційну послугу та інші.

Платники єдиного податку Жидачівщини сплатили до місцевого бюджету понад 9 млн.грн.

За 2015 року суб’єкти господарювання – юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які є на обліку в Жидачівському районі Миколаївській ОДПІ і перебувають на спрощеній системі оподаткування І-ІІІ груп, сплатили до місцевого бюджету 9128 тис. грн. єдиного податку, зокрема юридичні особи – 1570 тис.грн, фізичні особи – 7558 тис.грн.  У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились більш як на 14,5 %,  або на 1153,4 тис. гривень.

Слід зазначити, що з 01.01.2016  зазнали змін спрощенці третьої групи, для яких обмежено річний обсяг доходу до 5 мільйонів гривень. Нагадаємо, що раніше він становив 20 мільйонів гривень. Ставку податку підвищено до тієї, що діяла до 1 січня 2015 року, а саме, 3% з ПДВ та 5% без ПДВ.

На підтримку української армії платники Жидачівщини сплатили понад  5 млн.грн. військового збору

У 2015 році платники району сплатили до державного бюджету 5037,6 тис. грн. військового збору, зокрема у грудні сплачено  608,8 тис.грн.. У грудні минулого року було сплачено 458,2 тис.грн.

Нагадуємо, що адміністрування військового збору  продовжено на 2016 рік  за ставкою 1,5%.

Дорогі земляки!

Прийміть сердечні вітання з Новим роком та Різдвом Христовим! Напередодні новорічних свят хочу побажати, щоб у кожну Вашу оселю завітав Дід Мороз і виконав ваші найзаповітніші бажання. Нехай прекрасні зимові свята принесуть мир, спокій і злагоду, впевненість у майбутньому. Зичу всім  Вам міцного здоров'я, успіхів, родинного щастя, достатку і благополуччя!  Бажаю гарного настрою і любові, нехай у Вашому житті панують гармонія та вдача!

З повагою начальник Жидачівського відділення Миколаївської ОДПІ Володимир Гребінь

За рік платники податків Жидачівщини спрямували до бюджетів усіх рівнів майже 159,5 млн. грн.  

За 2015 рік платники податків Жидачівщини  спрямували до бюджету 159476 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше  на 61896,2 тис.грн.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 88191,7 тис.грн, за відповідний період минулого року  – 28293,5 тис.грн., або надходження зросли на 59898,2 тис.грн., що у 3 рази більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.   

Місцеві бюджети протягом 2015 року отримали 71284,3 тис.грн, за відповідний період минулого року  – 67675,6 тис.грн., або надходження зросли на 3608,7 тис.грн. Зокрема надійшло 36749,5 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб, плати за землю – 13736,8 тис.грн., акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів -5196,3 тис.грн., єдиного податку від підприємницької діяльності – 9128 тис.грн., єдиного податку  від сільськогосподарських товаровиробників – 2129 тис.грн.

На соціальний захист сплачено понад 115 млн.грн. єдиного соціального внеску

Платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні  Миколаївської ОДПІ, за рік  перерахували 115243,2 тис.грн.єдиного соціального внеску, зокрема у грудні 2015 року перераховано до бюджету 113867,7 тис.грн. Якщо порівняти з відповідним періодом минулого року , то надходження зросли на 17819,2 тис.грн. та становили у минулому році – 97424 тис.грн., за грудень 2014 року – 10120,6 тис.грн.

З початку року ЦОП надано понад 4,5 тисячі адміністративних послуг

 З початку року в Центрі обслуговування платників податків Жидачівського відділення Миколаївської ОДПІ  платники податків отримали  4515 безоплатних адміністративних послуг, зокрема видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів.

Протягом року видано 3027 карток платника податків та внесено до паспорта громадянина України дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, 5 відміток внесено до паспортних даних громадянина України про наявність права здійснення будь-яких платежів за серією та номером паспорта, внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій 13 установ, зареєстровано 168 платники єдиного податку, видано 140 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 292 книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, зареєстровано 32 книги обліку доходів і витрат, які ведуть фізичні особи-підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, видано 101 довідку про відсутність заборгованості з податків та зборів, зареєстровано 54 реєстратори розрахункових операцій та 385 книг обліку розрахункових операцій, 288 розрахункових книжок та інші.

Крім надання адміністративних послуг прийнято 15331 звітів суб’єктів господарювання, а також прийнято 6590 листів та звернень платників податків, надано 846 консультаційних послуг, 162 інформаційних послуг.

Наповнення бюджету - спільна справа

   Нещодавно в Жидачівському відділенні Миколаївської ОДПІ  відбулося засідання «круглого столу» за участі спеціалістів структурних підрозділів відділення та представників бізнесу. Під час зустрічі обговорено актуальні питання діяльності фіскальної служби щодо наповнення дохідної частини державного та місцевих бюджетів.

Заступник начальника - начальник Жидачівського відділення Миколаївської ОДПІ Володимир Гребінь проінформував  присутніх про надходження до бюджетів всіх рівнів та зазначив, що в порівнянні з минулим роком забезпечено ріст надходжень, незважаючи на економічну ситуацію в країні. Зокрема, за 11 місяців цього року платниками Жидачівщини забезпечено надходжень до загального фонду Державного бюджету в сумі 78083 тис.гривень, за відповідний період минулого року надійшло 26585,8 тис.грн. До місцевих бюджетів усіх рівнів зібрано 64197,9 тис.грн., що на 3111,4 тис.грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Ознайомив  з напрацюваннями щодо виконання прогнозних показників щодо наповнення державної казни у грудні та акцентував увагу присутніх на повноту декларування та своєчасну сплату грошових зобов»язань.

Особливу увагу приділено наповненню місцевих бюджетів. Основа місцевих бюджетів - це   податок на доходи фізичних осіб, його надійшло 31962,2 тис.грн. Цей податок забезпечує місцевий бюджет надходженнями майже на 50%. Наголосив, що і надалі треба працювати в питаннях вирішення нелегальної зайнятості населення, виплати зарплати «в конвертах», що призводить до ненадходження зазначеного податку. Працювати в цьому напрямку потрібно більш ефективно.

Друге завдання стосується ефективного використання земельних ресурсів, так як плата за землю є другим за обсягом джерелом формування місцевих бюджетів, а в сільській місцевості – це основне за своєю вагою джерело доходів. За 11-ть місяців сплачено 12620,1 тис.грн. цього податку.

В ході зустрічі зосереджено увагу на особливостях нарахування та сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, єдиного податку, податку на нерухоме майно, транспортного податку.

Резюмував, що кожен з нас повинен усвідомити, що повне та своєчасне надходження податків - це засіб вирішення багатьох соціальних проблем в країні, місті, кожному населеному пункті.

З початку року платники податків Жидачівщини спрямували до державного бюджету  понад 78 млн. грн.  

   З початку року станом на 01.12.2015 р. платники податків Жидачівщини  спрямували до державного бюджету 78083 тис.грн., за відповідний період минулого року – 26585,8 тис.грн. що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше  на 51497,2 тис.грн. або збільшились майже у 3 рази.

Надходження податку на прибуток склали 14488,5 тис.грн.(за відповідний період минулого року - 6637,7 тис.грн.), податку на додану вартість – 25654,4 тис.грн. (за відповідний період минулого року - 15024,6 тис.грн.), податку на доходи фізичних осіб - 10654,1 тис.грн., військового збору – 4428,7 тис.грн.  

Щоб відкрити власний бізнес тепер витратите не більше 24 годин

Державна фіскальна служба спільно з Міністерством юстиції удосконалили процедуру обміну інформацією, що дало змогу забезпечити взяття на облік підприємств і підприємців протягом одного робочого дня.

А 16-го жовтня набрали чинності накази, які регулюють процедури започаткування бізнесу протягом 24 годин. Наказом Міністерства фінансів України №747 встановлено, що контролюючі органи у день отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців беруть на облік платників податків та передають відповідні дані до ЄДР. На кожне повідомлення в електронному вигляді формуються відповідь та дані про взяття на облік платника податків та платника єдиного внеску, які включаються до Єдиного державного реєстру.

Чи легальний касовий апарат можна перевірити за фіскальним чеком

Державна фіскальна служба України запровадила новий електронний сервіс. Скориставшись ним, можна дізнатися чи зареєстрований конкретний реєстратор розрахункових операцій в органах ДФС. За отриманим фіскальним чеком можна дізнатися про фіскальні номери РРО, найменування суб’єкта господарювання, дату реєстрації, номер останньої книги обліку розрахункових операцій тощо.

А на офіційному веб-порталі ДФС України в розділах «Інформація про РРО» та «Інформація про КОР» перевірити – чи зареєстрований реєстратор розрахункових операцій, тобто чи він легальний.

До уваги платників податків!

Реєстраційний номер облікової картки платника податків (реєстраційний номер) використовується органами державної влади та органами місцевого самоврядування, юридичними особами незалежно від організаційно-правових форм, включаючи установи Національного банку України, банки та інші фінансові установи,  біржі, особами, які провадять незалежну професійну діяльність, фізичними особами - підприємцями, а також фізичними особами в усіх документах, які містять інформацію про об'єкти оподаткування фізичних осіб або про сплату податків.

Відповідно, фізичні особи у випадках передбачених законодавством, мають пред’явити паспорт та надати документальне підтвердження реєстраційного номера.

Таким документом може бути Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. Разом з тим замість Картки, як окремого документа, можуть використовуватись дані про реєстраційний номер, внесені до паспорта громадянина України.

Зокрема, будь-яким органом ДФС на прохання фізичної особи до паспорту можуть бути внесені (сьома, восьма або дев’ята сторінки) дані про реєстраційний номер. Форма даних про реєстраційний номер, що вноситься до паспорта громадянина України, встановлена у додатку 4 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Така відмітка у паспорті є зручною, оскільки достатньо пред’явити лише паспорт і відпадає потреба в додатковому документі, що підтверджує реєстрацію платником податків.

На підтримку української армії платники Жидачівщини сплатили понад  1,7 млн.грн. військового збору

  У січні-травні 2015 року платники району сплатили до державного бюджету 1730 тис. грн. військового збору, зокрема у травні сплачено  394,1 тис.грн..

Сдід зазначити, що з  11 червня 2015 року набрали чинності зміни внесені у підпункт 1.7 пункту 16 1 підрозділу 10 розділу XX "Прикінцеві положення" Податкового кодексу України щодо скасування військового збору для операцій купівлі-продажу фізичними особами іноземної валюти.

У січні-квітні 2015 року платники району сплатили до державного бюджету 1335,9 тис. грн. військового збору, зокрема у квітні сплачено  366,7 тис.грн..

Нагадуємо, що адміністрування військового збору з 01.01.2015 року продовжено до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України .

З 1 квітня запроваджено оновлену форму № 1ДФ, у розділі II якої податкові агенти відображають інформацію про військовий збір (загальні суми нарахованих та виплачених доходів, з яких утри­мано військовий збір, загальну суму нарахованого та перерахованого до бюджету вій­ськового збору).

На соціальний захист спрямовано майже 32,4 млн.грн. єдиного соціального внеску

Платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні  Миколаївської ОДПІ, з початку року станом на 01.01.2015 року перерахували 32388 тис.грн.єдиного соціального внеску, зокрема у квітні 2015 року перераховано до бюджету 8774,4 тис.грн. Якщо порівняти з відповідним періодом минулого року , то надходження зросли на 3002,6 тис.грн. та становили у минулому році - 29385,4 тис.грн., за квітень 2014 року – 8124,9 тис.грн.

Передбачається, що запроваджені нещодавно нові критерії щодо зниження ставок ЄСВ не тільки не зменшать надходження, а стануть також стимулом для виведення заробітної плати з «тіні», що в свою чергу сприятиме підвищенню соціального захисту громадян.

Одночасно повідомляємо, що з червня 2015 року (звітність за травень) платники єдиного внеску звітуватимуть за новою формою відповідно новому Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. № 435 .

Працювати без РРО та санкцій залишилось недовго

   У 2015 році передбачено значне розширення сфери застосування РРО відповідно до внесених змін до законодавства Законом України від 28.12.2014 р. №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон №71-VIII).

Вимоги щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій набирають чинності: для платників єдиного податку третьої групи – з 01.07.2015; для платників єдиного податку другої групи – з 01.01.2016 .

Не поширюються вимоги для платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі

Звертаємо увагу на те, що з моменту обрання РРО з метою його придбання до моменту введення в експлуатацію необхідно понад два місяці, або близько 80 календарних днів. Тому зволікання чи відкладання придбання касового апарату на червень може не тільки позбавити змоги скористатись правом не підлягати перевіркам до 1 січня 2017 року, але і призвести до того, що платник податків не встигне зареєструвати РРО та почати застосовувати його з 1 липня 2015 року, з дати початку застосування штрафних санкцій.

З 1 сiчня 2015 року дозволяється первинна реєстрацiя лише реєстраторiв розрахункових операцiй, якi створюють контрольну стрiчку в електроннiй формi, та електронних таксометрiв, автоматiв з продажу товарiв (послуг), реєстраторiв розрахункових операцiй з купiвлi-продажу iноземної валюти.

Дозволяється до 1 сiчня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратiв, введених в експлуатацiю до 1 сiчня 2015 року, що створюють контрольну стрiчку в друкованому виглядi та подають до фіскальних органiв по дротових або бездротових каналах зв’язку тiльки iнформацiю про обсяг розрахункових операцiй, виконаних у готiвковiй та/або в безготiвковiй формi, яка мiститься в їх фiскальнiй пам’ятi, i при цьому не подають електронних копiй розрахункових документiв.

Тому користувачі зареєстрованих та введених в експлуатацiю до 01.01.2015 р. електронних контрольно-касових апаратiв, що подають до фiскальних органiв тiльки iнформацiю про обсяг розрахункових операцiй (X- звiти), протягом цього року повинні доопрацювати або замiнити iснуючу касову технiку на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копiй розрахункових документiв i фiскальних звiтних чекiв.

 До уваги фізичних осіб – підприємців - платників єдиного  податку  третьої групи

Звертаємо увагу фізичних осіб -платників єдиного податку 3 групи, що декларація за 1 квартал 2015 року подається за діючою формою, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2011 року № 1688 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 07 листопада 2012 року № 1159, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 листопада 2012 року за № 1998/22310).

У зв’язку із зміною з 01.01.2015 року розміру ставок єдиного податку для платників спрощеної системи 3 групи, підприємці при заповненні декларації  зазначають дохід, що оподатковується за ставкою 2 або 4 відс., у рядках, в яких передбачено відображення доходу за  ставкою 3 або 5 відс. відповідно, аналогічно зазначається сума податку. 

Крім того, нагадуємо, що граничним терміном подання декларації платника єдиного податку за І квартал 2015 року є 12 травня 2015 року. Граничний термін сплати податкових зобов’язань по єдиному податку за результатами І кварталу 2015 року – 20 травня 2015 року.

У лютому платники Жидачівщини спрямували до бюджету понад 8,6 млн грн податків

У лютому поточного року платники податків Жидачівщини  спрямували до бюджету 8622 тис.грн., ця сума перевищила надходження січня майже у півтора рази, або на 2831,9 тис.грн..

Зокрема, до державного бюджету надійшло 3596,9 тис.грн, з них податку на прибуток – 485 тис.грн., податку на додану вартість – 1350,6 тис.грн., військового збору -328,5 тис.грн., податку на доходи фізичних осіб – 816,8 тис.грн.   

Місцеві бюджети протягом лютого отримали 5025,1 тис.грн. Приріст надходжень в порівнянні до січня склав 1173,8 тис.грн.

Цілодобовий сервіс «Пульс» - до послуг платників податків

Сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Державної фіскальної служби керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Державної фіскальної служби для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Сплата податків здійснюється на діючі рахунки 

  Відповідно до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 №768, в органах Казначейства щорічно на початок нового бюджетного періоду відповідно до Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України, рішень про місцеві бюджети та бюджетної класифікації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14 січня 2011 року №11, відкриваються рахунки за надходженнями до державного та місцевих бюджетів протягом 45 днів з дня прийняття закону про Державний бюджет України.

Враховуючи викладене, з 1 січня 2015 року до відкриття в органах Казначейства нових рахунків з обліку надходжень до бюджетів сплата податків і зборів продовжує здійснюватися на казначейські рахунки, відкриті у 2014 бюджетному році.

Користуйтесь послугами електронних сервісів Державної фіскальної служби

 На офіційному веб-порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти корисну інформацію.

Так платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися електронним сервісом «ЗІР» - який допоможе розібратися у податковому законодавстві, дозволить здійснювати пошук інформації по певному податку.

Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою та ін.

Електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ» (http:// sta-sumy.gov.ua /reestr), «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» (http:// sta-sumy.gov.ua /anulir) допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ.

Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість: подання податкової звітності в режимі реального часу; перегляд податкової звітності; доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

Сервіс «Пульс» гарантує платнику послуги з оперативного вирішення проблемних питань. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС України для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Нагадуємо, на веб-портал ДФС України можна зайти скориставшись посиланням http:// sts.gov.ua.                                               


Жидачівський район отримав понад 1,5 млн грн на реалізацію програми «Доступні ліки»

 liku1 Від початку року Жидачівський район отримав із Державного бюджету України субвенцію в сумі 1 млн 559 тис. грн на виконання програми „Доступні ліки”

   У районі в урядовій програмі «Доступні ліки» беруть участь усі заклади охорони здоров’я. До її виконання на договірних засадах задіяні 12 аптечних закладів району: ПП „Аптека Аронія” (м. Жидачів), аптека „Соломія-Сервіс” - „Подорожник” (м. Жидачів). аптека „Медфарм” (м. Жидачів),  КП „Аптека № 153” (м. Жидачів), ТзОВ „Аптека № 154” (м. Жидачів), ТзОВ „Аптека Довіри” (м. Жидачів), ТзОВ „Реціпе” (м. Жидачів). кіоск „Аптека № 153 (смт. Гніздичів), ДКП „Аптека № 155” (смт. Журавно), ТзОВ „Медфарм” (аптека №67, м. Ходорів), ТзОВ „Медфарм” (аптека № 60, м. Ходорів). ТзОВ „3 І” (смт. Нові Стрілища”).

   Найкраще виконують завдання програми «Доступні ліки» медичні працівники КУ «Жидачівська центральна районна лікарня» та Гніздичівська АЗПСМ, які з квітня по 1 жовтня виписали 6 993 рецепти, що становить 54,3% від усіх виписаних. З них отоварено 5 813 рецептів на загальну суму 169 110, 86 грн (54,8% від усіх використаних по району коштів).

   Тож, ще раз нагадуємо й звертаємось до мешканців Жидачівщини із закликом скористатися умовами реалізації урядової програми „Доступні ліки”, адже вона створює реальні можливості для доступності лікарських засобів.

17.10.2017, 16:44

детально »


“Рука допомоги”: малозабезпечені отримали кошти для відкриття власної справи

  У вівторок, 17 жовтня, у межах проекту “Рука допомоги” четверо мешканців області з числа малозабезпечени, багатодітних та вимушених переселенців отримали обладнання для ведення бізнесу на загальну суму близько 250 тисяч гривень.

Учасниця проекту Галина, мешканка села Раденичі, яка ще вчора жила лише на соціальні виплати, вже облаштовує майстерню, де разом з чоловіком вироблятиме дитячі ліжечка.

“У нас у родині ніхто ніколи не займався підприємництвом, але ми мріяли про свій бізнес. Дізнавшись про проект, подумали, що це можливість заробляти улюбленою справою та стати матеріально незалежними. Чоловік довго працював столяром, а я дуже люблю діток, тож вирішили виготовляти дитячі ліжечка. До того ж наші діти дуже творчі, вони запропонували самостійно розмальовувати їх. Це буде дуже добрий хенд-мейд, над яким працюватиме вся родина від малого до великого”, - розповідає учасниця.

Загалом близько 500 жителів Львівщини вже вирішили взяти участь у проекті і розпрощатися з безробіттям. Кожен десятий з них прагне стати підприємцем.

17.10.2017, 16:28

детально »