Оголошення

Ви запитували – ми відповідали

В якій термін новостворений приватний підприємець може подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, якщо державна реєстрація проведена в останні дні місяця (30 або 31 числа)?

Згідно із п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно п.п. 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу.  Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву (п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ).

Зареєстровані в установленому порядку фізичні особи - підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація (п.п. 298.1.2 п. 298.1 ст. 298).

Отже, новостворені фізичні особи - підприємці для обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, повинні подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація. Для обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, законодавчо не передбачено перенесення термінів подачі заяви для фізичних осіб - підприємців, які були зареєстровані в останні дні місяця.

В які терміни можна відмовитись від застосування спрощеної системи оподаткування фізичної особи – підприємця?

Відповідно до п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України відмова від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється в порядку, визначеному п.п. 298.2.1 - 298.2.3 Кодексу.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву (п.п. 298.2.1 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу).     

Заява подається за формою затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 № 1675 "Порядок подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування". В такому випадку реєстрація платника єдиного податку буде анульована в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву (п.299.10 ст.299 Податкового кодексу)  і вже з 1 числа наступного кварталу підприємець буде знаходитись на загальній системі оподаткування.

Чи надаються підприємцями – платниками єдиного податку іншим суб’єктам господарювання для уникнення подвійного оподаткування підтверджуючі документи про застосування спрощеної системи оподаткування?

Фізична особа – підприємець, яка має господарські відносини з суб’єктами господарювання (юридичними та фізичними особами), надає таким суб’єктам копію документа, підтверджуючого державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в яких зазначаються види діяльності) та у разі необхідності, копію витягу з реєстру платників єдиного податку.

Платникам – «електронний помічник» 

На сьогодні дедалі більше зростає популярність електронних сервісів та послуг серед платників. Адже вони допомагають платникам економити свій час, отримувати потрібну інформацію, не відвідуючи органи ДФС.

Найпопулярнішим електронним сервісом є Електронний кабінет платника, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС і платників у режимі реального часу.

 Найбільш запитуваними послугами Електронного кабінету платника є  сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість (перегляд проведених операцій в системі та отримання інформації про рух коштів на електронному рахунку), листування з органами ДФС в електронному вигляді, стан розрахунків з бюджетом (сплата податків, зборів, платежів для фізичних осіб та перегляд даних щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки).

Не меншим попитом користується послуга отримання інформації з реєстрів ДФС в режимі он-лайн (дані про взяття на облік платників податків, реєстр страхувальників, реєстр платників єдиного податку, дані реєстру платників ПДВ, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, реєстр неприбуткових підприємств та організацій, реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами).

Увага! Семінар у Львові! Шановні платники податків!

    29 листопада 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Актуальні питання оподаткування у 2017 році» за участю представників аудиторської спільноти Львівщини.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Бажаючих  взяти участь у семінарі просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqv2x977cmRpTEWsahLlzirEdogu9iM_w5ypXVTgU2Q_vhQQ/viewform?usp=send_form.

Національний агрофорум для платників податків

   07 грудня 2017 року у м.Києві буде проведено Національний агрофорум для платників податків на тему: «Податки. Фінанси. Право». Початок семінару: 10 00 (початок реєстрації  з 09 30). У програмі передбачено розгляд наступних питань: Податок на прибуток підприємств.Трансфертне ціноутворення – новації, звітність, документація, контроль. Податок на додану вартість. Зупинення реєстрації податкових накладних.

До уваги платників ЄСВ!

  Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області нагадує платникам єдиного соціального внеску з метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.  

Реквізити небюджетних рахунків «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі – рахунки 3719) в органах ДФС Львівської області, відкритих Державною казначейською службою України, розміщені на суб-сайті Територіальні органи ДФС у Львівській області офіційного порталу ДФС України у розділі «Бюджетні рахунки» за електронним посиланням: http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

 Про проведення Мистецького конкурсу «Податкова абетка»

 Університет Державної фіскальної служби України запрошує учнів 1-9 класів з усіх регіонів України  взяти участь протягом вересня-листопада 2017 року у Мистецькому конкурсі «Податкова абетка».

 Умови участі на сайті Університету: www.nusta.edu.ua

 Контакти: вул.Університетська,31, м.Ірпінь, Київська область, 08201, тел.(04597) 56-595, 54-173, E-mail: vdp207@ukr.net. 

Головне управління ДФС у Львівській області надає консультації щодо дій платника у разі блокування реєстрації податкових накладних

  Головним управлінням ДФС у Львівській області у зв’язку з численними зверненнями платників податків щодо запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), з 22 серпня 2017 року запроваджено надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань з зазначеної теми в Центрі обслуговування платників міста Львова щовівторка та щочетверга з 11-00 до 13-00 в залі № 3 (1 поверх адмінприміщення по вул. Стрийській, 35).

Слід звернути увагу, що платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди. Тому представникам підприємств для отримання консультацій щодо заблокованих накладних необхідно мати при собі документи, що посвідчують особу або довіреність підприємства у разі, якщо, за інформацією звертається особа, яка не є директором чи головним бухгалтером підприємства.

Також слід нагадати, що на суб-сайті Головного управління ДФС у Львівській області для платників податку на додану вартість розміщені роз’яснення щодо заповнення Таблиці даних платника податку (http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/309592.html) та Повідомлення про подання підтвердних документів платнику податку на додану вартість (http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/309595.html).

До уваги релігійних організацій! 

Відповідно до норм пункту 35 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення” Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 – VI (із змінами та доповненнями, далі – Кодекс) та Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (із змінами та доповненнями, далі – Порядок) передбачено, що релігійні організації до 01.01.2018 року не можуть бути виключені з Реєстру через невідповідність установчих документів вимогам пп.133.4.1  п.133.4  ст.133 Кодексу.

Критерії віднесення підприємств, установ та організацій до неприбуткових встановлено пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу та п.7 Порядку, а саме: неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених пп. 133.4.2 цього пункту;

- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

У разі,  якщо неприбуткова організація не відповідає вимогам пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу, така організація буде виключена з Реєстру неприбуткових організацій з 01.01.2018 року.

Поспішіть привести у відповідність установчі документи відповідно до вимог пп.133.4.1  п.133.4  ст.133 Кодексу та подайте їх копії до податкового органу за місцем реєстрації для розгляду та прийняття рішення про включення до нового Реєстру неприбуткових організацій.

Новий сервіс для платників податку на додану вартість

ДФС України інформує про доопрацювання «Електронного кабінету платника» в частині надання доступу платникам податків на додану вартість до даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН) в режимі реального часу щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (далі – ПН/РК).

Платникам податку на додану вартість після ідентифікації з використанням ЕЦП будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів в особистому кабінеті надано можливість перегляду відомостей щодо ПН/РК, зареєстрованих, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

В Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

  • перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;
  • формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;
  • подання Податкової декларації з податку на додану вартість;
  • доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;
  • реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

Антикорупційний сервіс "Пульс" вирішує проблеми платників

Антикорупційний сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів.

Звертаємо увагу, що заявники можуть надати Інформацію за новим телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.

 

Вітаємо з Днем Незалежності України!

 26 років тому відбулася одна із найважливіших подій в історії нашої держави — проголошення Незалежності України. З цього часу почалася нова історія нашої країни. За роки незалежності Україна пройшла чимало випробувань, політичних змін та економічних потрясінь. Сьогодні ми розуміємо справжню ціну нашої незалежності.

З нагоди свята Незалежності нашої держави бажаємо всьому українському народу міцного здоров’я, великого родинного щастя, миру, взаєморозуміння, злагоди та добробуту. Нехай кожен день Вашого життя буде сповнений радістю, теплом і новими здобутками, а Ваші добрі справи примножать славу рідної землі.

Щовівторка та щочетверга надаватимуться консультації з проблем щодо реєстрації податкових накладних

З метою надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань, що виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, ГУ ДФС у Львівській області щовівторка та щочетверга, з 11-00 до 13-00 в залі №3 Центру обслуговування платників (1 поверх адмінприміщення по вул.Стрийській, 35) у м.Львові проводить зустрічі-консультації з платниками із зазначених питань.

Графік роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобіганню виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ повідомляє, про режим роботи Центру обслуговування платників (ЦОП) у святкові та вихідні дні:

19 серпня 2017 року — робочий день до 16 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року — робочий день у режимі чергування (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.;

24, 26, 27 серпня 2017 року — вихідні дні.

Увага! Зупинка безпідставної реєстрації податкових накладних

Повідомляємо, що пунктом 74.2 статті 74 Кодексу з липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

СМ КОР дає можливість зупиняти випадки безпідставної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, у разі коли постачальник фактично не здійснює господарську операцію, а реєструє виключно з метою надання покупцю необґрунтованої податкової вигоди у вигляді неправомірного сформованого кредиту з ПДВ.

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

В ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття.

Платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301, яка може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua через офіційний веб-портал ДФС України.

Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

Нові форми реєстраційних документів для отримання електронного ключа

Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.17 р. № 88 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, зокрема:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

Реєстраційна картка (для юрособи);

Реєстраційна картка (для фізособи/фізичної особи – підприємця);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів набрали чинності з 10 липня 2017 року.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням:https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Увага! Семінар у Львові !Шановні платники податків!

  22 червня 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Актуальні питання оподаткування у 2017 році» за участю міжнародних сертифікованих професійних бухгалтерів Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених. Попередня реєстрація за адресою: https://goo.gl/forms/dKjB0mHQUAeGiF9u1.

Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Податківець майбутнього»

 Університет державної фіскальної служби України ініціює проведення Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Податківець майбутнього», регіональні переможці якого матимуть нагоду відвідати Київ і на два дні відчути себе студентами-податківцями або студентами-митниками.

 Метою проведення конкурсу є популяризація податкової та митної грамотності, допомога учням в реалізації творчих здібностей, а вчителям і батькам дати додаткову можливість організувати для школярів змістовне дозвілля.

 Реєстрація на сайті університету, анкети надсилати на електронну адресу: feo_dek@ukr.net.

Контакти: вул.Університетська,31, м.Ірпінь, Київська область, 08201, тел. (04597)56-595, 61-599, www.nusta.edu.ua.

 Увага! Семінар у Львові

 Шановні платники податків!

25 травня 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Актуальні питання бухгалтерського обліку, оподаткування та трудового законодавства (податок на додану вартість, податок на прибуток підприємств, оподаткування доходів фізичних осіб, єдиний соціальний внесок, спрощена система оподаткування, обліку та звітності)» за участю представників аудиторської спільноти Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв.

Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

Просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEAXGq4IDjnqBjSP_xhkuEH1z3AlVxOpuv_7oeJWeaVZQWqA/viewform?usp=send_form.

Семінар у Львові

 Шановні платники податків!

  27 квітня 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Нове в оподаткуванні та звітності. Актуальні питання оподаткування у 2017 році» за участю сертифікованих аудиторів Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

Просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7gmQCdGfPa2sbncLpCulaRAjNlYJ-njnKfSFdUPALJPbEpg/viewform?usp=send_form.

Для отримання підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи подайте заяву

    Відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

    Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників єдиного податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

    Оскільки на сьогодні форми запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників єдиного податку не встановлені, а також те, що декларування сільськогосподарськими товаровиробниками податкових зобов’язань з єдиного податку на 2017 рік здійснювалося за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578, у поточному році для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи надаються довідки довільної форми. Для отримання довідки необхідно подати заяву до контролюючого органу за місцем податкового обліку.

Семінар у Львові

   23 лютого 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області на тему: «Нове в законодавстві: актуальні питання оподаткування та оплати праці. Підведення підсумків 2016 року» за участю сертифікованих аудиторів Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

Просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuj4_Do-JEXeI3RekgGOWGj_kxCQm09PkQexs8m-4QC8HcQQ/viewform?usp=send_form.

 Національний податковий форум для платників податків

   02 березня 2017 року у м.Львові відбудеться Національний податковий форум для платників податків за участі фахівців ДФС України на тему: «Трансфертне  ціноутворення та податок на  прибуток».

Отримання детальної інформації стосовно семінару за телефонами філії ДП «Сервісно-видавничий центр» у Львівській області :  (032) 270-10-67, 270-07-29.

Увага! З 1 лютого змінено рахунки для сплати єдиного соціального внеску

З 1 лютого 2017 року змінено рахунки для сплати єдиного соціального внеску:

37199204021318 - рахунок для сплати єдиного соціального внеску фізичними особами-підприємцями за себе

37192201021318 -  рахунок для сплати єдиного соціального внеску за найманих працівників

Одержувач: Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ

Код ЄДРПОУ одержувача: 39519683

МФО: 825014

Банк одержувача: ГУДКСУ у Львівській області

 Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року мінімальний внесок в пенсійний фонд -704 грн.

Для новоутворених територіальних громад - нові рахунки

  Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ, повідомляє, що з 4 січня 2017 року у зв’язку з об’єднанням громад сіл, селищ, міст відкрито рахунки з обліку надходжень до бюджетів об’єднаних територіальних громад.

При цьому зазначаємо, що у зв’язку з об’єднанням у 2016 році територіальних громад сіл, селищ, міст (утворення Ходорівської ОТГ), рахунки для зарахування надходжень будуть відкриті лише для центрів об’єднаних територіальних громад, а по радах, які увійшли до їх складу - рахунки будуть закриті.

Звертаємо увагу, що з 04.01.2017 вводяться в дію рахунки для зарахування надходжень до об»єднаних територіальних громад лише за кодами класифікації доходів бюджету, які були передбачені у рішеннях про місцеві бюджети на 2016 рік та інформації органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, отриманої у 2016 році. У подальшому рахунки довідкриваються (перевідкриваються) згідно з рішенням про місцеві бюджети об’єднаних територіальних громад на 2017 рік та інформацією органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, отриманою у 2017 році.

Довідково нагадаємо, що відкриття рахунків для зарахування надходжень до бюджетів здійснюється згідно із Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 р. №758.

Крім того, повідомляємо, що 3 січня 2017 року:

- рахунки для зарахування надходжень територіальних громад сіл, селищ, міст, що увійшли до складу новоутворених об’єднаних територіальних громад буде закрито;

- картотеку висновків на повернення помилково та /або надміру зарахованих коштів, контроль за справлянням яких покладено на органи Державної фіскальної служби України, по територіях, рахунки яких закриваються, буде повернуто.

Нові бюджетні рахунки розміщені на субсайті Головного управління ДФС у Львівській області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/ .


Понад 600 артефактів презентували на виставці про археологію автострад

   Cьогодні, 14 грудня, у Музеї етнографії та художнього промислу відкрили виставку "Археологія автострад. Розкопки під час масштабного будівництва доріг біля Кракова”. В експозиції – речі давнього мистецтва, біжутерія, знаряддя праці, скло.

На виставкових вітринах, банерах і цифрових екранах презентували понад 600 артефактів, що є результатами археологічних досліджень 1997-2010 років, які проводили під час будівництва дороги А4 від Кракова до кордону з Україною.

“Ця виставка - це є не тільки пізнавальний науковий проект, вона повинна показати людям, що об’єкти археології не відновлюються. Зараз в області ми активно відновлюємо дороги, робимо ремонти і нас очікує великий інфраструктурний проект – північний об’їзд Львова і я сподіваюсь, що ми і по цьому проекту проведемо археологічні дослідження, у результаті яких будуть знайдені артефакти, які зможемо представити у нас та в Республіці Польща"  – наголосила т.в.о. директора департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської ОДА Оксана Ткачук

Зазначимо, Львів став першим містом, де презентують виставку "Археологія автострад. Розкопки під час масштабного будівництва доріг біля Кракова”.

14.12.2017, 17:54

детально »


Делегація зі Львівщини ознайомилась із роботою сучасного технологічного полігону для ТПВ у Латвії

  Сьогодні, 14 грудня, делегація зі Львівської області у межах робочої поїздки голови Львівської ОДА Олега Синютки до Латвійської Республіки ознайомилась із роботою «Getliņi EKO» – сучасного, технологічного і дружнього до навколишнього середовища полігону для побутових відходів.

ТОВ «Getliņi EKO» є найбільшою екологічною компанією в країнах Балтії, яка  обслуговує і переробляє побутові відходи, виробляє екологічну поновлювану енергію, бере участь в обслуговуванні середовища і вирощує овочі.

Будівництво теплиць і вирощування помідорів ─ це унікальний приклад реалізації екологічних напрямків виробничої діяльності. Електрика, вироблена енергоблоком, використовується для обігріву теплиць «Getliņi EKO» і забезпечує сприятливе середовище для сільськогосподарського виробництва в холодні місяці року. Створення теплиць на території полігону, де в результаті виробництва електроенергії виробляється і тепло, ─ це малопоширений, але вже перевірений вид діяльності, дружній навколишньому середовищу. Його практикують в таких державах, як Нідерланди та Швеція.

14.12.2017, 17:52

детально »