Оголошення

Головне управління ДФС у Львівській області надає консультації щодо дій платника у разі блокування реєстрації податкових накладних

  Головним управлінням ДФС у Львівській області у зв’язку з численними зверненнями платників податків щодо запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), з 22 серпня 2017 року запроваджено надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань з зазначеної теми в Центрі обслуговування платників міста Львова щовівторка та щочетверга з 11-00 до 13-00 в залі № 3 (1 поверх адмінприміщення по вул. Стрийській, 35).

Слід звернути увагу, що платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди. Тому представникам підприємств для отримання консультацій щодо заблокованих накладних необхідно мати при собі документи, що посвідчують особу або довіреність підприємства у разі, якщо, за інформацією звертається особа, яка не є директором чи головним бухгалтером підприємства.

Також слід нагадати, що на суб-сайті Головного управління ДФС у Львівській області для платників податку на додану вартість розміщені роз’яснення щодо заповнення Таблиці даних платника податку (http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/309592.html) та Повідомлення про подання підтвердних документів платнику податку на додану вартість (http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/309595.html).

До уваги релігійних організацій! 

Відповідно до норм пункту 35 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення” Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 – VI (із змінами та доповненнями, далі – Кодекс) та Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (із змінами та доповненнями, далі – Порядок) передбачено, що релігійні організації до 01.01.2018 року не можуть бути виключені з Реєстру через невідповідність установчих документів вимогам пп.133.4.1  п.133.4  ст.133 Кодексу.

Критерії віднесення підприємств, установ та організацій до неприбуткових встановлено пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу та п.7 Порядку, а саме: неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених пп. 133.4.2 цього пункту;

- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

У разі,  якщо неприбуткова організація не відповідає вимогам пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу, така організація буде виключена з Реєстру неприбуткових організацій з 01.01.2018 року.

Поспішіть привести у відповідність установчі документи відповідно до вимог пп.133.4.1  п.133.4  ст.133 Кодексу та подайте їх копії до податкового органу за місцем реєстрації для розгляду та прийняття рішення про включення до нового Реєстру неприбуткових організацій.

Новий сервіс для платників податку на додану вартість

ДФС України інформує про доопрацювання «Електронного кабінету платника» в частині надання доступу платникам податків на додану вартість до даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН) в режимі реального часу щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (далі – ПН/РК).

Платникам податку на додану вартість після ідентифікації з використанням ЕЦП будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів в особистому кабінеті надано можливість перегляду відомостей щодо ПН/РК, зареєстрованих, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

В Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

  • перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;
  • формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;
  • подання Податкової декларації з податку на додану вартість;
  • доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;
  • реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

Антикорупційний сервіс "Пульс" вирішує проблеми платників

Антикорупційний сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів.

Звертаємо увагу, що заявники можуть надати Інформацію за новим телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.

 

Вітаємо з Днем Незалежності України!

 26 років тому відбулася одна із найважливіших подій в історії нашої держави — проголошення Незалежності України. З цього часу почалася нова історія нашої країни. За роки незалежності Україна пройшла чимало випробувань, політичних змін та економічних потрясінь. Сьогодні ми розуміємо справжню ціну нашої незалежності.

З нагоди свята Незалежності нашої держави бажаємо всьому українському народу міцного здоров’я, великого родинного щастя, миру, взаєморозуміння, злагоди та добробуту. Нехай кожен день Вашого життя буде сповнений радістю, теплом і новими здобутками, а Ваші добрі справи примножать славу рідної землі.

Щовівторка та щочетверга надаватимуться консультації з проблем щодо реєстрації податкових накладних

З метою надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань, що виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, ГУ ДФС у Львівській області щовівторка та щочетверга, з 11-00 до 13-00 в залі №3 Центру обслуговування платників (1 поверх адмінприміщення по вул.Стрийській, 35) у м.Львові проводить зустрічі-консультації з платниками із зазначених питань.

Графік роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобіганню виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ повідомляє, про режим роботи Центру обслуговування платників (ЦОП) у святкові та вихідні дні:

19 серпня 2017 року — робочий день до 16 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року — робочий день у режимі чергування (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.;

24, 26, 27 серпня 2017 року — вихідні дні.

Увага! Зупинка безпідставної реєстрації податкових накладних

Повідомляємо, що пунктом 74.2 статті 74 Кодексу з липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

СМ КОР дає можливість зупиняти випадки безпідставної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, у разі коли постачальник фактично не здійснює господарську операцію, а реєструє виключно з метою надання покупцю необґрунтованої податкової вигоди у вигляді неправомірного сформованого кредиту з ПДВ.

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

В ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття.

Платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301, яка може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua через офіційний веб-портал ДФС України.

Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

Нові форми реєстраційних документів для отримання електронного ключа

Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.17 р. № 88 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, зокрема:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

Реєстраційна картка (для юрособи);

Реєстраційна картка (для фізособи/фізичної особи – підприємця);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів набрали чинності з 10 липня 2017 року.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням:https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Увага! Семінар у Львові !Шановні платники податків!

  22 червня 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Актуальні питання оподаткування у 2017 році» за участю міжнародних сертифікованих професійних бухгалтерів Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених. Попередня реєстрація за адресою: https://goo.gl/forms/dKjB0mHQUAeGiF9u1.

Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Податківець майбутнього»

 Університет державної фіскальної служби України ініціює проведення Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Податківець майбутнього», регіональні переможці якого матимуть нагоду відвідати Київ і на два дні відчути себе студентами-податківцями або студентами-митниками.

 Метою проведення конкурсу є популяризація податкової та митної грамотності, допомога учням в реалізації творчих здібностей, а вчителям і батькам дати додаткову можливість організувати для школярів змістовне дозвілля.

 Реєстрація на сайті університету, анкети надсилати на електронну адресу: feo_dek@ukr.net.

Контакти: вул.Університетська,31, м.Ірпінь, Київська область, 08201, тел. (04597)56-595, 61-599, www.nusta.edu.ua.

 Увага! Семінар у Львові

 Шановні платники податків!

25 травня 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Актуальні питання бухгалтерського обліку, оподаткування та трудового законодавства (податок на додану вартість, податок на прибуток підприємств, оподаткування доходів фізичних осіб, єдиний соціальний внесок, спрощена система оподаткування, обліку та звітності)» за участю представників аудиторської спільноти Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв.

Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

Просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEAXGq4IDjnqBjSP_xhkuEH1z3AlVxOpuv_7oeJWeaVZQWqA/viewform?usp=send_form.

Семінар у Львові

 Шановні платники податків!

  27 квітня 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області, на тему: «Нове в оподаткуванні та звітності. Актуальні питання оподаткування у 2017 році» за участю сертифікованих аудиторів Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

Просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7gmQCdGfPa2sbncLpCulaRAjNlYJ-njnKfSFdUPALJPbEpg/viewform?usp=send_form.

Для отримання підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи подайте заяву

    Відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

    Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників єдиного податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

    Оскільки на сьогодні форми запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників єдиного податку не встановлені, а також те, що декларування сільськогосподарськими товаровиробниками податкових зобов’язань з єдиного податку на 2017 рік здійснювалося за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578, у поточному році для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи надаються довідки довільної форми. Для отримання довідки необхідно подати заяву до контролюючого органу за місцем податкового обліку.

Семінар у Львові

   23 лютого 2017 року у м. Львові Головним управлінням ДФС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області, які перебувають на обліку в ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області на тему: «Нове в законодавстві: актуальні питання оподаткування та оплати праці. Підведення підсумків 2016 року» за участю сертифікованих аудиторів Львівської області.

Початок семінару: 11 год. 00 хв. Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

Просимо здійснити попередню реєстрацію за адресою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuj4_Do-JEXeI3RekgGOWGj_kxCQm09PkQexs8m-4QC8HcQQ/viewform?usp=send_form.

 Національний податковий форум для платників податків

   02 березня 2017 року у м.Львові відбудеться Національний податковий форум для платників податків за участі фахівців ДФС України на тему: «Трансфертне  ціноутворення та податок на  прибуток».

Отримання детальної інформації стосовно семінару за телефонами філії ДП «Сервісно-видавничий центр» у Львівській області :  (032) 270-10-67, 270-07-29.

Увага! З 1 лютого змінено рахунки для сплати єдиного соціального внеску

З 1 лютого 2017 року змінено рахунки для сплати єдиного соціального внеску:

37199204021318 - рахунок для сплати єдиного соціального внеску фізичними особами-підприємцями за себе

37192201021318 -  рахунок для сплати єдиного соціального внеску за найманих працівників

Одержувач: Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ

Код ЄДРПОУ одержувача: 39519683

МФО: 825014

Банк одержувача: ГУДКСУ у Львівській області

 Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року мінімальний внесок в пенсійний фонд -704 грн.

Для новоутворених територіальних громад - нові рахунки

  Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ, повідомляє, що з 4 січня 2017 року у зв’язку з об’єднанням громад сіл, селищ, міст відкрито рахунки з обліку надходжень до бюджетів об’єднаних територіальних громад.

При цьому зазначаємо, що у зв’язку з об’єднанням у 2016 році територіальних громад сіл, селищ, міст (утворення Ходорівської ОТГ), рахунки для зарахування надходжень будуть відкриті лише для центрів об’єднаних територіальних громад, а по радах, які увійшли до їх складу - рахунки будуть закриті.

Звертаємо увагу, що з 04.01.2017 вводяться в дію рахунки для зарахування надходжень до об»єднаних територіальних громад лише за кодами класифікації доходів бюджету, які були передбачені у рішеннях про місцеві бюджети на 2016 рік та інформації органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, отриманої у 2016 році. У подальшому рахунки довідкриваються (перевідкриваються) згідно з рішенням про місцеві бюджети об’єднаних територіальних громад на 2017 рік та інформацією органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, отриманою у 2017 році.

Довідково нагадаємо, що відкриття рахунків для зарахування надходжень до бюджетів здійснюється згідно із Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 р. №758.

Крім того, повідомляємо, що 3 січня 2017 року:

- рахунки для зарахування надходжень територіальних громад сіл, селищ, міст, що увійшли до складу новоутворених об’єднаних територіальних громад буде закрито;

- картотеку висновків на повернення помилково та /або надміру зарахованих коштів, контроль за справлянням яких покладено на органи Державної фіскальної служби України, по територіях, рахунки яких закриваються, буде повернуто.

Нові бюджетні рахунки розміщені на субсайті Головного управління ДФС у Львівській області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/ .

Шановні платники податків!

Головне управління ДФС у Львівській області нагадує, що в адмінбудинку на вул. Стрийській, 35, в актовому залі (-1 поверх) о 10 год. 00 хв., кожної другої середи для юридичних осіб та кожної третьої середи для фізичних осіб - підприємців фахівцями територіальних підрозділів Головного управління ДФС у Львівській області проводяться семінари для платників податків.

Так, в першому кварталі 2017 року заплановано проведення семінарів на тему:

1. «Нове в оподаткуванні. Актуальні питання оподаткування для платників податків - юридичних осіб»: 11 січня 2017 року, 08 лютого 2017 року.

2. «Нове в оподаткуванні. Актуальні питання оподаткування для платників податків - фізичних осіб-підприємців»: 18 січня 2017 року, 15 лютого 2017 року.

3. «Нове в оподаткуванні. Актуальні питання оподаткування для платників податків – юридичних та фізичних осіб-підприємців»: 15 березня 2017 року.

 До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування!

Відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон), у 2016 році службові особи, які на день початку роботи системи подання та оприлюднення відповідно до цього Закону декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.

Інші держслужбовці почнуть заповнювати декларації з 1 січня 2017 року.  Тому рекомендуємо не зволікати і вже у цьому році звертатися у пункти обслуговування користувачів АЦСК.

Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

Акредитований центр сертифікації ключів Міністерства юстиції України – Державне підприємство «Національні інформаційні системи» має пункти обслуговування користувачів АЦСК у Львівській області, адреси яких та контактні телефони можна знайти на його сайті за адресою: https://ca.informjust.ua/contacts

Щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України, то адреси та контактні телефони відокремлених пунктів реєстрації у Львівській області розміщені на його сайті за адресою: http://acsk.treasury.gov.ua/contacts/

Відокремлені пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС у Львівській області знаходяться за адресами:

1) м.Львів, вул. Стрийська, буд.35, каб.136, тел.: (032) 297-39-85;

2) м.Дрогобич, вул. Шевченка, буд.9, каб.102, тел.: (032) 441-02-40.

«Неприбутківці»- поспішайте

Завідувач сектору податків і зборів з юридичних осіб Христина Паук під час зустрічі вкотре нагадала неприбутковим організаціям, що до Реєстру неприбуткових установ та організацій включається неприбуткова організація, установчі документи якої одночасно відповідають вимогам підпункту 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу, зокрема:                                        

  • утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
  • установчі документи неприбуткової організації містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
  • установчі документи неприбуткової організації передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Також наголосила, що неприбуткові організації, які повідомлені про встановлення невідповідності установчих документів вимогам Кодексу зобов'язані:

  • привести до 1 січня 2017 року свої установчі документи у відповідність до вимог, встановлених пунктом 133.4 статті 133 Кодексу;
  • подати до 1 січня 2017 року контролюючому органу копії установчих документів, а для житлово-будівельних кооперативів - також завірені ними копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

Поспішайте, часу залишилось небагато!

Для дистанційної роботи із податковим органом використовуйте електронні сервіси ДФС України

 Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС sfs.gov.ua, постійно збільшується. Електронні сервіси дозволяють платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС.

 Не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Завдяки електронному сервісу з укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або акцизних накладних.

Не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції, юридична або фізична особа-підприємець завдяки електронним сервісам має змогу зареєструватись платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію, отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватись платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального та ряд інших.

 

 

Увага!!!  Шахрайство

    Звертаємо увагу платників податків та громадян, що останнім часом почастішали випадки злочинних дій аферистів, які намагаються ошукати підприємців, мають місце випадки вимагання невідомими особами грошових коштів.

    Зловмисники телефонують від імені керівництва органів державної фіскальної служби до посадових осіб СПД з проханням передати кошти або перерахувати на банківський рахунок для «фінансування» окремих заходів (надання матеріальної допомоги воїнам АТО, проведення перевірки, зустрічі високопоставлених осіб з Києва, тощо).

    Закликаємо  вас бути обачними і максимально обережними. У разі, якщо Вам телефонують шахраї в жодному випадку не перераховуйте вказані кошти та негайно звертайтеся до правоохоронних органів.


Жидачівський район отримав понад 1,5 млн грн на реалізацію програми «Доступні ліки»

 liku1 Від початку року Жидачівський район отримав із Державного бюджету України субвенцію в сумі 1 млн 559 тис. грн на виконання програми „Доступні ліки”

   У районі в урядовій програмі «Доступні ліки» беруть участь усі заклади охорони здоров’я. До її виконання на договірних засадах задіяні 12 аптечних закладів району: ПП „Аптека Аронія” (м. Жидачів), аптека „Соломія-Сервіс” - „Подорожник” (м. Жидачів). аптека „Медфарм” (м. Жидачів),  КП „Аптека № 153” (м. Жидачів), ТзОВ „Аптека № 154” (м. Жидачів), ТзОВ „Аптека Довіри” (м. Жидачів), ТзОВ „Реціпе” (м. Жидачів). кіоск „Аптека № 153 (смт. Гніздичів), ДКП „Аптека № 155” (смт. Журавно), ТзОВ „Медфарм” (аптека №67, м. Ходорів), ТзОВ „Медфарм” (аптека № 60, м. Ходорів). ТзОВ „3 І” (смт. Нові Стрілища”).

   Найкраще виконують завдання програми «Доступні ліки» медичні працівники КУ «Жидачівська центральна районна лікарня» та Гніздичівська АЗПСМ, які з квітня по 1 жовтня виписали 6 993 рецепти, що становить 54,3% від усіх виписаних. З них отоварено 5 813 рецептів на загальну суму 169 110, 86 грн (54,8% від усіх використаних по району коштів).

   Тож, ще раз нагадуємо й звертаємось до мешканців Жидачівщини із закликом скористатися умовами реалізації урядової програми „Доступні ліки”, адже вона створює реальні можливості для доступності лікарських засобів.

17.10.2017, 16:44

детально »


“Рука допомоги”: малозабезпечені отримали кошти для відкриття власної справи

  У вівторок, 17 жовтня, у межах проекту “Рука допомоги” четверо мешканців області з числа малозабезпечени, багатодітних та вимушених переселенців отримали обладнання для ведення бізнесу на загальну суму близько 250 тисяч гривень.

Учасниця проекту Галина, мешканка села Раденичі, яка ще вчора жила лише на соціальні виплати, вже облаштовує майстерню, де разом з чоловіком вироблятиме дитячі ліжечка.

“У нас у родині ніхто ніколи не займався підприємництвом, але ми мріяли про свій бізнес. Дізнавшись про проект, подумали, що це можливість заробляти улюбленою справою та стати матеріально незалежними. Чоловік довго працював столяром, а я дуже люблю діток, тож вирішили виготовляти дитячі ліжечка. До того ж наші діти дуже творчі, вони запропонували самостійно розмальовувати їх. Це буде дуже добрий хенд-мейд, над яким працюватиме вся родина від малого до великого”, - розповідає учасниця.

Загалом близько 500 жителів Львівщини вже вирішили взяти участь у проекті і розпрощатися з безробіттям. Кожен десятий з них прагне стати підприємцем.

17.10.2017, 16:28

детально »