Діяльність

Роботодавці Жидачівщини сплатили  понад 43 мільйонів гривень єдиного внеску

У січні-травні цього року роботодавці Жидачівщини за працюючих найманих працівників, а також підприємці за себе сплатили 43327,8 тис.грн. єдиного соціального внеску. Порівняно з минулорічним показником надходження єдиного внеску зросли на 17903 тис.гривень. Серед основних чинників позитивної динаміки сплати єдиного внеску – зростання фонду оплати праці, підвищення мінімальної заробітної плати та результати заходів щодо легалізації найманих працівників, адже, як відомо, єдиний внесок сплачується з легальних доходів.

Нагадаємо, що єдиний внесок (ЄВ) — обов’язкові відрахування на загальнодержавне соціальне страхування. ЄВ сплачується підприємцем за себе та за кожного найманого робітника. Він є внеском у загальнодержавну систему соціального страхування з метою захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат. Єдиний  внесок сплачується на відповідні рахунки за місцем обліку підприємця чи підприємства.

Питання дотримання трудового законодавства на постійному контролі 

Нещодавно, відбулось чергове засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення за участі начальника Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимира Гребіня, яке провів перший заступник голови Жидачівської райдержадміністрації Василь Татарин.

На засідання робочої групи було проаналізовано стан виконання законодавчих норм з виплати працівникам з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати не менше 3200 грн., а також присутнім було наголошено, що розмір зарплати працівника за повністю виконану місячну (погодинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної зарплати, про обов»язок подання повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Розглянуто конкретні питання, що стосувалися дотримання чинного законодавства щодо легалізації зайнятості, виплати законодавчо встановленого мінімального рівня заробітної плати, забезпечення здійснення платежів до бюджету.

Відвідувачі ЦОПу з початку року отримали 16988 послуг

За січень-травень 2017 року відвідувачам ЦОПу Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ надано 16988 послуг, в тому числі адміністративних - 1914. Фахівці відділення прийняли 12851 податковий звіт, 1906 листів та звернень, видано 1030 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, надано 317 консультацій, зареєстровано 175 книг обліку доходів і витрат платника єдиного податку, надано 114 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 28 реєстраторів розрахункових операцій та 190 книги обліку розрахункових операцій, 173 розрахункові книжки  та інші.

Відбулось чергове заслуховування «мінімізаторів» щодо виплати зарплати 

Нещодавно, відбулось чергове засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення за участі начальника Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимира Гребіня та представників Головного управління Держпраці у Львівській області, яке провів перший заступник голови Жидачівської райдержадміністрації Василь Татарин.

В ході заходу заслухано платників, які виплачували заробітну плату працівникам нижче рівня мінімальної заробітної плати. З усіма роботодавцями проведено роз’яснювальну роботу.

Представники комісії акцентували увагу на дотриманні платниками законодавства про працю, легалізації робочих місць, недопущення виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановлений законодавством рівень, посилення відповідальності за порушення в сфері праці.

За п'ять місяців 2017 року до бюджетів всіх рівнів платниками Жидачівського району  сплачено понад 105 мільйонів гривень податків

До Зведеного бюджету України впродовж січня - травня 2017 року платники Жидачівського  району перерахували 105643,0 тис.гривень. Як повідомив начальник Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимир Гребінь, це на 18381,3 тис.грн. більше показника попереднього року.

Зокрема, платники спрямували до державного бюджету 47645,5 тис.грн., зокрема податку на додану вартість – 17540,1 тис.грн, податку на прибуток – 8051,2 тис.грн, рентної плати за користування надрами – 6576,7 тис.грн, військового збору – 3083,1 тис.грн., податку на доходи фізичних осіб – 10833,2 тис.грн. та інші. 

До місцевого бюджету забезпечено збір 57997,5 тис.грн. податків і зборів, що на 17203,6 тис.грн. більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. За січень - травень 2017 року до місцевих бюджетів надійшло 32499,5 тис.грн. - податку на доходи фізичних осіб, 1344,3 тис.грн. - акцизного збору, 8900,8 тис.грн. - єдиного податку І-ІІІ групи, 1791,6 тис.грн.- єдиного податку від сільгоспвиробників, 11070,9 тис.грн. - плати за землю, 288,2 тис.грн. - плати  за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 222,1 тис. гривень.

Як подавати платникам податків податкову звітність в електронному вигляді

Фахівці Центру обслуговування платників Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ консультують, що платник податків отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства.

Крім того, платник податків отримує в контролюючому органі за місцем реєстрації або на офіційному веб-cайті ДФС України чи регіонального органу ДФС:

-   текст примірного договору про визнання електронних документів;

- безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до контролюючих органів податкових документів в електронному вигляді.

Інформація на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) знаходиться в рубриці Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/.

Про застосування спрощеної системи оподаткування та її нюанси - під час зустрічі

В приміщенні Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ відбулась зустріч «за круглим столом» з представниками бізнесу, які перебувають на податковому обліку в Жидачівському відділенні на спрощеній системі оподаткування.

Учасники зустрічі обговорювали питання спрощеної системи оподаткування, зокрема правила обчислення та сплати єдиного податку та умови застосування спрощеної системи оподаткування для приватних підприємців.

Зокрема учасників «круглого столу» цікавили питання оподаткування у разі здійснення перевищення граничних розмірів доходу, провадження інших видів розрахунків або видів діяльності, що не дають право на сплату єдиного податку, який порядок переходу на сплату інших видів податку, порядок реєстрації платником ПДВ на спрощеній системі оподаткування, терміни реєстрації та подання звітності, в яких випадках є обов»язковим застосування РРО. 

Відбулась зустріч з представниками бізнесу

Нещодавно в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ  заступник начальника-начальник Жидачівського відділення Володимир Гребінь провів зустріч з представниками малого та середнього бізнесу. Під час зустрічі обговорено актуальні питання діяльності фіскальної служби, наповнення дохідної частини як державного, так і місцевих бюджетів.

На початку зустрічі начальник відділення наголосив, що сьогодні Державної фіскальна служби робить все для якісного обслуговування бізнесу та зменшення тиску на платників податків, створення рівних умов для бізнесу, а завдання бізнесу працювати виключно в правовому полі, бути сумлінними платниками, розвивати економіку країни, створювати нові робочі місця, дбати про нові інвестиції, наповнювати бюджет задля підвищення добробуту громадян. Актуальним залишається питання по легалізації заробітної плати та створення нових робочих місць на підприємствах.

Семінар для платників щодо трудового законодавства

Нещодавно в приміщенні Жидачівської РДА для платників податків району проведено спільний семінар, за участю представників  РДА, податкової інспекції, інспекції Держпраці, та ін.

Увагу присутніх було зосереджено на питаннях дотримання вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати. Особливу увагу акцентовано на виявлення схем та механізмів невиплати заробітної плати, погашення її заборгованості та перерахуванню податку з доходів фізичних осіб в бюджет, а також легалізацію заробітної плати найманих працівників відповідно до вимог чинного законодавства.

На зустрічі обговорювались питання змін у податковому законодавстві України в частині підняття з 1 січня  2017 року мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатного населення, а також посилення відповідальності роботодавців за виявлення в них нелегальної найманої праці та недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці

Платники Жидачівщини сплатили до Зведеного бюджету понад 33,6 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб

Протягом січня - квітня 2017 року платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ сплатили до Зведеного бюджету 33615,0 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, в т.ч. до місцевих бюджетів -25211,3 тис.грн.. За відповідний період минулого року до Зведеного бюджету надійшло 20371,9 тис.грн.

У загальній сумі надходжень податків та зборів до місцевого бюджету, що контролюються податковою інспекцією, частка сплаченого податку на доходи фізичних осіб складає 55,5%,  до  загальної суми надходжень Зведеного бюджету – 40,9%.

Підбито перші підсумки кампанії «Декларування-2017»

Цьогоріч кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2016 році, завершилась 03 травня. Підбиваючи перші підсумки декларування станом на 01.05.2017 року, громадянами Жидачівського району подано 40 декларацій про майновий стан і доходи, отримані у минулому році. Ними самостійно нараховані податкові зобов’язання  з податку на доходи фізичних осіб в сумі 239,5 тис. гривень, зокрема від успадкування або отримання в дарування майна – 218,4 тис.грн.( подано 32 декларації); здавання в найм нерухомості – 12,7 тис.грн. (подано 7 декларацій);  від отриманого додаткового блага - 8,4 тис.грн.(подано 1 декларацію). Також задекларовано до сплати 65,7 тис.грн. військового збору.

Слід зазначити, що правом на податкову знижку уже скористалося 214 громадян та сума податку, що підлягає поверненню, складає 324,5 тис.грн.

Нагадуємо, що кінцевий термін надання декларації про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки за попередній рік  є  31 грудня. 

Відбулось чергове засідання робочої групи з питань легалізації зарплати 

Нещодавно, відбулось чергове засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення за участі начальника Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимира Гребіня. У засіданні робочої групи взяла участь головний державний інспектор Головного управління Держпраці у Львівській області Олег Пилявка, перший заступник голови Жидачівської райдержадміністрації Василь Татарин, керівники структурних підрозділів РДА та районних служб.

На засідання робочої групи було запрошено керівників ряду підприємств, установ, органів місцевого самоврядування. Було проаналізовано стан виконання законодавчих норм з виплати працівникам з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати не менше 3200 грн., а також присутнім було наголошено, що розмір зарплати працівника за повністю виконану місячну (погодинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної зарплати.

Розглянуто конкретні питання, що стосувалися дотримання чинного законодавства щодо легалізації зайнятості, виплати законодавчо встановленого мінімального рівня заробітної плати, забезпечення здійснення платежів до бюджету.

За січень-квітень 2017 року до бюджетів всіх рівнів платниками Жидачівського району  сплачено понад 82 мільйони гривень податків

До Зведеного бюджету України впродовж січня - квітня 2017 року платники Жидачівського  району перерахували 82247,5 тис.гривень. Як повідомив начальник Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимир Гребінь, це на 13270,3 тис.грн. більше показника попереднього року.

Зокрема, платники спрямували до державного бюджету 36842,0 тис.грн., зокрема податку на додану вартість – 12836,0 тис.грн, податку на прибуток – 6485,9 тис.грн, рентної плати за користування надрами – 5437,9 тис.грн, військового збору – 2402,9 тис.грн., податку на доходи фізичних осіб – 8403,8 тис.грн. 

До місцевого бюджету забезпечено збір 45405,5 тис.грн. податків і зборів, що на 13554,3 тис.грн. більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. За січень - квітень 2017 року до місцевих бюджетів надійшло 25211,3 тис.грн. - податку на доходи фізичних осіб, 1143,7 тис.грн. - акцизного збору, 6595,1 тис.грн. - єдиного податку І-ІІІ групи, 1737,9 тис.грн.- єдиного податку від сільгоспвиробників, 8902,8 тис.грн. - плати за землю, 221,9 тис.грн. - плати  за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 214,8 тис. гривень.

Погашення податкового боргу – мета зустрічі з фермерськими господарствами

 В приміщенні Жидачівського відділення Стрийської  ОДПІ відбулась зустріч «за круглим столом» з керівниками фермерських господарств, які мають податковий борг, за участі заступника начальника-начальника відділення Володимира Гребіня та спеціалістів відділення.

Платникам податків під час зустрічі було роз»яснено основні принципи та процедури погашення податкового боргу платників податків, які з тих чи інших причин не виконали свій конституційний обов’язок зі сплати платежів до бюджету.

Також під час зустрічі розглядалися питання щодо джерел сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платників податків; податкової застави; продаж майна, що перебуває в податковій заставі; списання податкового боргу; розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу платника податків. 

Окрему увагу зосереджено на застосуванні процедури розстрочення, яка надає можливість платнику своєчасно виконувати свої зобов’язання перед  державою та уникнути накопичення боргів, а шляхом проведення поступових розрахунків з бюджетом, платники отримують можливість  вийти із скрутного фінансового становища та залишитися платоспроможними.

Зустрічі з «неприбутківцями» тривають

В Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ тривають зустрічі податківців з представниками неприбуткових установ та організацій, що перебувають на обліку.

Тема зустрічей: затвердження нового Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ і організацій, затверджених  Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.16 № 440 та необхідність проведення перереєстрації неприбуткових організацій та зміни, які внесено Постановою КМУ від 29.03.2017 р. № 195.

Зокрема, збільшено терміни з 10 до 30 днів для подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

Завідувач сектору податків і зборів з юридичних осіб Христина Паук  звернула увагу на необхідність приведення у відповідність до вимог чинного законодавства (п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України) установчих документів неприбутковими організаціями  та громадськими формуваннями та надання копій установчих документів.

Неприбуткові підприємства, установи і організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", не підлягають виключенню з Реєстру до 1 липня 2017 р., тобто термін приведення "неприбутківцями" установчих документів до вимог ПКУ продовжено до цього терміну.

Також зазначила, що неприбуткові організації, установчі документи яких вже оприлюднені на порталі електронних сервісів, замість копій установчих документів можуть надати до відділення відповідь щодо приведення установчих документів у відповідність до вимог вищезазначеної статті для включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Поряд з цим нагадала, що релігійним неприбутковим організаціям тимчасово, до 1 січня 2018 року, продовжено термін щодо приведення у відповідність установчих документів.

На соціальний захист сплачено понад 24,6 млн.грн. єдиного соціального внеску

Платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні  Стрийської ОДПІ, за три місяці 2017 року  перерахували 24684,3 тис.грн.єдиного соціального внеску, зокрема у березні 2017 року перераховано до бюджету 9193,5 тис.грн. Якщо порівняти з відповідним періодом минулого року, то надходження збільшились на 9854,6 тис.грн. та становили у минулому році – 14829,7 тис.грн., за березень 2016 року – 5562,1 тис.грн.

Робоча група з питання легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення спілкувалась з «мінімізаторами»  

Нещодавно заступник начальника – начальник Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимир Гребінь  взяв участь у засіданні робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, яка створена при Жидачівській райдержадміністрації. Засідання робочої групи провів перший заступник голови Жидачівської райдержадміністрації Василь Татарин за участі представників Головного управління Держпраці, представники відділів, управлінь та районних служб.

На засідання було запрошено представників роботодавців-юридичних осіб: ТзОВ „Вінал-Агро”, ТзОВ „Лемберг-Агро”, ТОВ „Любомир МГ”, ДП „Жидачівське МВУКГ”, ФГ „Птиця”, ТОВ ВТП „Жидачівавтотранс”, ПП „БМВ” та ін. Роботодавці надали пояснення щодо ситуації виплати заробітної плати та дотримання норм трудового законодавства. 

Під час засідання було проаналізовано в цілому ситуацію із дотриманням законодавчих норм щодо виплати заробітної плати та  узгоджено питання подальшої організації діяльності робочої групи.

Зустріч «за круглим столом» з учасниками АТО

   31 березня 2017 року за ініціативи Жидачівського бюро первинної правової допомоги організовано  та проведено зустріч «за круглим столом» представників владних структур, соціальних служб з учасниками антитерористичної операції на сході України.

В засіданні «круглого столу» взяли участь і фахівці Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ.

Захід проводився для того, щоб зрозуміти потреби та проблеми людей, які є учасниками АТО, почути їхні думки, побажання та допомогти вирішити їхні проблемні питання.

Обговорювалося багато питань соціального захисту учасників АТО, які викликали труднощі у демобілізованих бійців АТО, зокрема забезпечення земельними ділянками, пільговими ліками, медичними послугами, санаторно-курортним лікуванням.

Всі учасники зустрічі взяли активну участь у обговоренні. Ділились інформацією щодо пільг для учасників АТО , зокрема пільг у податковому законодавстві,  досвідом  вирішення будь-яких питань та проблем, з якими стикається учасник бойових дій.

До Зведеного бюджету з початку року платники податків Жидачівщини сплатили понад 62,5 млн. гривень.

За січень - березень 2017 року Жидачівським відділенням Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області мобілізовано до Зведеного бюджету України 625561,4 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 11857,7 тис.грн. більше. Зокрема, протягом січня – березня 2017 року підприємства, які перебувають на обліку в відділенні, сплатили до загального фонду Державного бюджету 28546,6 тис. гривень. Основними джерелами наповнення державної казни є податок на додану вартість, якого сплачено 9616,2 тис. грн.., податок на прибуток -5757,0 тис.грн., рентна плата за користування надрами – 4234,4 тис.грн., податок на доходи фiзичних осiб (25% від контингенту) – 6011,4 тис.грн., військовий збір -1791,8 тис.грн. та ін.

«Єдинщики» Жидачівщини сплатили до  місцевих бюджетів понад на 5,3 млн.грн.

За 3 місяці 2017 року суб’єкти господарювання – юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які є на обліку в Жидачівському районі Стрийської ОДПІ і перебувають на спрощеній системі оподаткування І-ІІІ груп, сплатили до місцевого бюджету 5327,6 тис. грн. єдиного податку, зокрема юридичні особи – 617,3 тис.грн, фізичні особи – 4710,3 тис.грн.  У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились більш як на 64,6%,  або на 2090 тис. гривень.

  До місцевих бюджетів надійшло понад  6,8 млн. грн. плати за землю

За перший квартал 2017 року платники Жидачівщини сплатили до місцевих бюджетів 6814,8 тис.грн. плати за землю, в тому числі 6354,1 тис.грн. – юридичні особи, 460,7 тис.грн. – фізичні особи.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за землю збільшились на 1099,1 тис. гривень.

Дотація для сільгоспвиробників

     Яким критеріям повинен відповідати платник та який порядок подачі заяви до контролюючого органу сільськогосподарським товаровиробником-платником ПДВ для включення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» - основна тема обговорення з сільгоспвиробниками минулого тижня.

     Право на отримання бюджетної дотації мають юридичні особи та фізичні особи - підприємці, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів (у визначенні пункту 2.15 статті 2 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України»), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільськогосподарських товарів становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених ними протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, та які на кінець звітного періоду (місяця), за який проводиться бюджетна дотація, в установленому порядку включені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, сформованого ДФС (далі - товаровиробники).

    Для внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації сільськогосподарський товаровиробник подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника податку на додану вартість заяву за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику.

    Заява про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації подається безпосередньо керівником або представником сільськогосподарського товаровиробника з обов’язковим документальним підтвердженням особи та її повноважень.

    У заяві зазначаються підстави для внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, та перелік видів діяльності такого сільськогосподарського товаровиробника, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації.

Про акцизний податок 2017 – під час зустрічі

  Нещодавно у приміщенні Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ відбулася зустріч начальника відділення Володимира Гребіня, фахівців сектору податків і зборів з фізичних осіб з підприємцями-платниками акцизного податку.

   Під час зустрічі обговорювались порядок визначення акцизного податку з роздрібного продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, ставок акцизного податку, подання звітності, відображення акцизного податку в касових чеках та інші.

   Повідомлено, що Законом України від від 20.12.2016. р. № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» акцизний податок з роздрібного продажу пального скасований, запроваджені нові ставки акцизного податку на підакцизну продукцію у 2017 році.

  Також зазнала змін декларація з акцизного податку і починаючи з січня 2017 року (за грудень 2016 року) подається за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 26.09.2016 №841 «Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку».

   Разом з тим наголошено, що  з 1 січня 2017 року  вищезазначеним законом скасовано подання звітності за формами № 1-РА та № 1-РТ , а до суб’єктів господарювання не застосовуватимуться штрафи за неподання чи несвоєчасне подання звіту або подання з недостовірними відомостями звітів за формами № 1-РА та № 1-РТ з дати виникнення зобов’язання щодо подання такого звіту.

Знайшли помилку у поданому звіті з ЄСВ до закінчення терміну подання – подайте повторно

  Під час зустрічі з страхувальниками  спеціалісти сектору податків і зборів з фізичних осіб Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ наголошують, що відповідно до п.1 розділу ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 (далі - Порядок №435), страхувальники зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі - Звіт) протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.

  Згідно з п.1 розділу V Порядку №435 при виявленні помилки у Звіті до закінчення терміну подання цього Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до фіскального органу за місцем обліку.

   Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності.

   Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту зі статусом «скасовуюча», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

Відмовитися від «спрощенки» можна до 21 березня включно

   Фахівці Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ  повідомляють, що відмова від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється в порядку, визначеному пп. 298.2.1-298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

  Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів (пп. 298.2.2 п. 298.2 ст. 298 ПКУ).

   Отож, останнім днем подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з II кварталу 2017 року буде 21 березня 2017 року.

   Одночасно повідомляємо, що статтями 181 та 182 ПКУ визначено умови для реєстрації особи як платника ПДВ (у тому числі для випадку переходу зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування), відповідно до яких реєстрація особи як платника ПДВ може здійснюватись як в обов'язковому порядку, так і за добровільним рішенням особи.

  Відповідно до п. 181.1 ст. 181 ПКУ обов'язковій реєстрації як платника податку на додану вартість підлягає особа, у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V ПКУ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 млн грн (без урахування ПДВ).

Чергове засідання робочої групи з питань легалізації зарплати 

Нещодавно, відбулось чергове засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення за участі начальника Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Володимира Гребіня. У засіданні робочої групи взяла участь головний державний інспектор Головного управління Держпраці у Львівській області Марія Гучко, перший заступник голови Жидачівської райдержадміністрації Василь Татарин, керівники структурних підрозділів РДА та районних служб.

На засідання робочої групи було запрошено керівників ряду підприємств, установ, органів місцевого самоврядування. Було проаналізовано стан виконання законодавчих норм з виплати працівникам з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати не менше 3200 грн., а також присутнім було наголошено, що розмір зарплати працівника за повністю виконану місячну (погодинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної зарплати. Тому керівникам підприємств та приватним підприємцям дано доручення вжити всіх заходів щодо виплати заробітної плати своїм працівникам у розмірі не менше 3200 грн., а також попереджено щодо забезпечення легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

До Зведеного бюджету з початку року платники податків Жидачівщини сплатили майже 41 млн. гривень.

За січень - лютий 2017 року Жидачівським відділенням Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області мобілізовано до Зведеного бюджету України 40957,9 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 11475,3 тис.грн. більше. Зокрема, протягом січня – лютого 2017 року підприємства, які перебувають на обліку в відділенні, сплатили до загального фонду Державного бюджету 17962,6 тис. гривень. Основними джерелами наповнення державної казни є податок на додану вартість, якого сплачено 7467,9 тис. грн.., податок на прибуток -1451,5 тис.грн., рентна плата за користування надрами – 3068,2 тис.грн., податок на доходи фiзичних осiб (25% від контингенту) – 3815,4 тис.грн., військовий збір -1111,5 тис.грн. та ін.

З початку року до місцевих бюджетів Жидачівського району сплачено майже 23 млн. гривень.

Платники Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області за січень - лютий 2017 року перерахували до місцевих бюджетів 22995,3 тис. грн. податків, зборів, платежів, що в порівнянні з минулим роком більше на 8771,9 тис.грн. або на 61,7%. Основними джерелами наповнення місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб- 11446,3 тис. грн., єдиний податок - 4461,1 тис. грн., плата за землю - 4215,3 тис. грн., акцизний податок - 778,7 тис. грн .

Сільгоспвиробники сплатили 1153,4 тис. гривень єдиного податку

Сільгоспвиробники, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ та є платниками єдиного податку 4 групи, сплатили до місцевих бюджетів Жидачівського району за січень-лютий 2017 року 1153,4 тис.грн. цього податку. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку зросли майже у 2 рази або на 617 тис. гривень.

Відвідувачам ЦОПу з початку року надано надано 9922 послуги

За січень-лютий 2017 року відвідувачам ЦОПу Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ надано 9922 послуги, в тому числі адміністративних - 832. Фахівці відділення прийняли 8194 податкові звіти, 770 листів та звернень, видано 475 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, надано 126 консультацій, зареєстровано 86 книг обліку доходів і витрат платника єдиного податку, надано 51 витяг з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 13 реєстраторів розрахункових операцій та 73 книги обліку розрахункових операцій та інші.

Декларування доходів громадян, отриманих у 2016 році в запитаннях та відповідях

Кому обов’язково слід подати декларацію про майновий стан і доходи?

Відповідь: З 1 січня 2017 року розпочато кампанію декларування доходів громадян одержаних у 2016 році. Податкова декларація про майновий стан і доходи подається громадянами за місцем реєстрації до 1 травня 2017 року. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03 травня 2017 року.

Зокрема, обов’язково подати річну декларацію про майновий стан і доходи мають громадяни, які отримували:

доходи, з яких при їх нарахуванні чи виплаті податок на доходи фізичних осіб не утримувався, але не є звільненими від оподаткування;

доходи від особи, яка не є податковим агентом, в тому числі:

- від здавання в оренду власного рухомого чи нерухомого майна;
- продажу (обміну) власного майна;
- продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо;
- спадщину (дарунок) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;
 - інвестиційні доходи, отримані від операцій з інвестиційними активами;
 - іноземні доходи.

Cума податкового зобов’язання, зазначена в поданій річній декларації, сплачується громадянами самостійно до 01 серпня 2017 року.

Які випадки, коли декларація про майновий стан і доходи не подається?

Відповідь: Обов'язок платника податку щодо подання податкової декларації за 2016 рік вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:

- від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- від одного податкового агента незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом Податкового кодексу України;
- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до цього розділу;
- у вигляді об'єктів спадщини, які відповідно оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Податкового кодексу України.

 За якою формою подається податкова декларація?

Відповідь: З 31 грудня 2016 року набрав чинності наказ Мінфіну від 15.09.2016 №821, яким внесено зміни до форми податкової декларації, яка запроваджується з 1 січня 2017 року.


Львівщину відвідала делегація Проекту Організація економічного співробітництва

  Сьогодні, 23 червня, відбулась зустріч голови Львівської облдержадіміністрації з делегацією Проекту Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР).

Учасники обговорили основні напрямки співпраці у сфері розвитку транспортної інфраструктури, зокрема: організацію інвестиційної місії підприємств з країн ОЕСР для презентації інвестиційних проектів у сфері інфраструктури Львівщини, залучення провідних фахівців у сфері транспортних комунікацій для розроблення сучасної транспортної мережі Львівщини, допомогу у залученні грантових коштів для впровадження електронного квитка у міжміських маршрутах.

Участь у зустрічі взяли проектний менеджер, управління політики регіонального розвитку ОЕСР Марія Варінія Міхалун, політичний аналітик, Євразійський департамент ОЕСР Джибран Пунтакі, локальний консультант ОЕСР в м. Києві Михайло Семчук, голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка, директор департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Поліна Лі, директор департаменту економічної політики Роман Филипів.

23.06.2017, 18:06

детально »


На Львівщині засідатиме комісія з дофінансування мікропроектів

  У вівторок, 27 червня, у Львівській обласній державній адміністрації, відбудеться засідання Комісії з питань проведення конкурсу та використання коштів обласного бюджету для дофінансування мікропроектів громадських та благодійних організацій у вирішенні гострих соціальних проблем області та презентація конкурсних пропозицій.

Нагадаємо, що на підтримку мікропроектів громадських та благодійних організацій з обласного бюджету виділено 372,6 тис грн. За рахунок бюджетних коштів може бути профінансовано до 70% вартості програми (проекту, заходу), але не більше 50 тис грн. Решта 30% необхідного обсягу фінансування проекту (програми, заходу) мають бути забезпечені інститутом громадянського суспільства у вигляді матеріальних чи нематеріальних ресурсів, у тому числі оплата вартості приміщення, техніки, обладнання.

23.06.2017, 18:03

детально »