СЕКТОР З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ

   CZ20151     Завідувач сектору                                Мицик Василь Ярославович
        Спеціаліст І, ІІ категорії                       Гринишин Богдана Євгенівна

                                             Тел. 31254
                                             Email: sczzhydachiv@gmail.com
                                             Skype: czzhydachiv

    Сайт департаменту з питань цивільного захисту Львівської ОДА

   Сектор з питань цивільного захисту (далі - сектор) є структурним підрозділом районної державної адміністрації, який утворюється головою райдержадміністрації і є підпорядкований  голові райдержадміністрації а також підзвітний і підконтрольний департаменту з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації. Сектор є органом управління відповідної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (далі - територіальна підсистема цивільного захисту).

Сектор у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами МНС, розпорядженнями голови обласної, районної держадміністрації, наказами департаменту з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації, а також цим Положенням.

Основними завданнями сектору є:

  • участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;
  • організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;
  • здійснення разом з іншими органами управління районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банку даних з питань захисту населення і реабілітації територій.

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

  • забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення;
  • подає голові райдержадміністрації, департаменту з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації: пропозиції до проектів державних та регіональних програм щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації її наслідків;
  • подає пропозиції щодо включення до проектів державного і місцевих бюджетів витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту, систем зв’язку та централізованого оповіщення, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків, а також наслідків Чорнобильської катастрофи;
  • здійснює у межах своїх повноважень збір, накопичення, обробку і аналіз інформації про стан техногенної та природної безпеки та забезпечує оперативне інформування голови райдержадміністрації, департамент з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації;
  • подає голові райдержадміністрації пропозиції щодо утворення та складу спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь у їх роботі;
  • координує діяльність сил районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
  • забезпечує оповіщення керівного складу органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту, населення про загрозу виникнення та виникнення надзвичайної ситуації;

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміістрації від 20.01.2014 року №17 "Про Положення про сектор з питань цивільного захисту Жидачівської районної державної адміністрації"

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміістрації від 22.01.2016 року №30 "Про затвердження Плану основних заходів цивільного захисту Жидачівського району на 2016 рік" (додаток1, додаток2, додаток3, додаток4, додаток5, додаток6, додаток7)

 

Увага! 

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ЖИДАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

166714  Департамент з питань цивільного захисту облдержадміністрації інформує, що протягом декількох останніх днів з 24 лютого до 10 березня поточного року на території 20 районів області та 5 міст обласного значення зареєстровано понад 391 випадків самовільного випалювання сухої рослинності та її залишків, які призвели до виникнення пожеж на площі понад 84,6 гектарів.

Пожежами в екосистемах завдається величезна шкода ґрунтам, рослинному та тваринному світу. Такі випалювання погіршують якість ґрунтів та призводять до змін видового складу роtravaслинності. Сіножаті на випалених територіях перетворюються на плантації грубого бур’яну.

У вогні гинуть корисні комахи, які зимували у верхніх шарах ґрунту, горить  і безліч різноманітного сміття, що суттєво посилює забруднення атмосферного повітря.

Шкода від спалювання сухої трави багатолика та вкрай небезпечна. До складу диму від спалювання сухої рослинності та її залишків входять пил, окиси азоту, чадний газ, важкі метали і низка канцерогенних сполук. Крім того,  з димом у повітря вивільняються діоксини - одні з найбільш отруйних для людини речовин. Крім того, такі пожежі призводять до руйнування ґрунтового покриву, загибелі ґрунтоутворюючих мікроорганізмів. Нагадуємо, що Кодексом України про адміністративні правопорушення статтею 77-1 “Самовільне випалювання рослинності або її залишків” передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 170,0 до 340,0 грн.) і на посадових осіб - від п’ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 850,0 до 1190,0 гривень).

Ті самі дії, вчинені в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти  до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 340,0 до 680,0 грн.) і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 1190,0 до 1700,0 гривень)”.

Від початку пожежонебезпечного періоду на території області за самовільне випалювання сухої рослинності до адміністративної відповідальності притягнуто 32 особи. На порушників природоохоронного законодавства накладено штрафи загальною сумою 5610 гривень.

Шановні мешканці Жидачівщини!

Пам’ятайте про шкоду, яка завдається природі внаслідок самовільного випалювання сухої рослинності та її залишків!

Запобігайте виникненню пожеж в екосистемах! Бережіть природу, будьте господарями своєї рідної землі!

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ЖИДАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

Небезпеки водної стихії

   До переліку  найбільш поширених та небезпечних стихійних лих, які періодично виникають у західному регіоні України відносяться повені (водопілля).

Повінь – це небезпечне природне (фізико-географічне, геофізичне, гідрометеорологічне, гідрогеологічне) явище стихійного характеру, яке виникає у певні, як правило, прогнозовані, з недостатньою точністю в часі, періоди, на річках, водоймах, днищах балок, суходолів, замкнених котловин і блюдець. Воно виявляється в утворенні великого поверхневого стоку, підйомів рівнів води, виході її з берегів, у тимчасовому затопленні низьких територій із розташованими на них с/г угіддями, населеними пунктами і виробничими об’єктами, руйнівній  та шкідливій дії води у періоди після повеней.

Причини їх виникнення – швидке танення снігу та льоду під час відлиги, утворення льодових заторів (особливо під гідротехнічними спорудами – мостами, переїздами тощо).

Тривалість дії повені ( затоплення) становить від 7 до 20 діб та більше. При цьому можливе затоплення не лише 10-70% с/г угідь, а й значної кількості техногенно-небезпечних об’єктів. Рівні води під час  весняних повеней на рівнинних річках зростають повільніше, ніж на гірських, а небезпека негативних наслідків зберігається довше. Найвищі рівні весняного водопілля спостерігаються в кінці березня - на початку квітня.

Водна стихія руйнує на своєму шляху все – житлові та виробничі споруди, мости, дороги,залізничні шляхи, опори  ліній електропередач. Вода розносить на значні відстані  відходи та сміття, в результаті чого виникає несприятлива санітарно-епідеміологічна ситуація, що може призвести до спалаху інфекційних захворювань серед населення та с/г тварин.

Точні передбачення повеней, попередження про їх розвиток за 12–48 годин дають змогу здійснити свідомий та цілеспрямований вплив на повеневу ситуацію, створити діловий механізм реагування й організації протипаводкового захисту, планувати роботу інженерних гідротехнічних споруд, підготувати і вжити екстрених заходів щодо евакуації населення , ефективного ведення аварійно-рятувальних робіт.

Зрозуміло, що точні прогнози повеней можуть бути зроблені  тільки на основі кондиційного масиву оперативної та попередньої метеорологічної та гідрологічної інформації, використання науково-обґрунтованих і перевірених на практиці методів прогнозу.

Щоб успішно протистояти водній стихії, слід дотримуватись певних правил поведінки.

Дії у випадку загрози виникнення повені, паводка:

  • Ø Уважно слухайте інформацію про надзвичайну ситуацію та інструкції про порядок дій, не користуйтеся без потреби телефоном, щоб він був вільним для зв'язку з вами.
  • Ø Зберігайте спокій, попередьте сусідів, надайте допомогу інвалідам, дітям та людям похилого віку.
  • Ø Дізнайтеся у місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування місце збору мешканців для евакуації та готуйтеся до неї.
  • Ø Підготуйте документи, одяг, найбільш необхідні речі, запас продуктів харчування на декілька днів, медикаменти. Складіть все у валізу. Документи зберігайте у водонепроникному пакеті.
  • Ø Від'єднайте всі споживачі електричного струму від електромережі, вимкніть газ.
  • Ø Перенесіть більш цінні речі та продовольство на верхні поверхи або підніміть на верхні полиці.
  • Ø Переженіть худобу, яка є у вашому господарстві, на підвищену місцевість.

Дії в зоні раптового затоплення під час повені, паводка:

  • Ø Зберігайте спокій, уникайте паніки.
  • Ø Швидко зберіть необхідні документи, цінності, ліки, продукти та інші необхідні речі.
  • Ø Надайте допомогу дітям, інвалідам та людям похилого віку. Вони підлягають евакуації в першу чергу.
  • Ø По можливості негайно залишіть зону затоплення.
  • Ø Перед виходом з будинку вимкніть електро- та газопостачання, загасіть вогонь у грубах. Зачиніть вікна та двері, якщо є час – закрийте вікна та двері першого поверху дошками(щитами).
  • Ø Відчиніть хлів – дайте худобі можливість рятуватися.
  • Ø Підніміться на верхні поверхи. Якщо будинок одноповерховий - займіть горішні приміщення.
  • Ø До прибуття допомоги залишайтесь на верхніх поверхах, дахах, деревах чи інших підвищеннях, сигналізуйте рятівникам, щоб вони мали змогу швидко вас знайти.
  • Ø Перевірте чи немає поблизу постраждалих, надайте їм, по можливості, допомогу.
  • Ø Потрапивши у воду, зніміть з себе важкий одяг і взуття, відшукайте поблизу предмети, якими можна скористатися до одержання допомоги.
  • Ø Не переповнюйте рятувальні засоби(катери, човни, плоти тощо).

 

Звіт про проведену роботу сектором з питань цивільного захисту райдержадміністрації за 2016 рік

Основні заходи з підготовки цивільного захисту  району у 2016 році в основному виконано. Їх реалізація дозволила підвищити рівень готовності органів управління і сил цивільного захисту (надалі - ЦЗ) району щодо здійснення запобіжних заходів, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій (надалі - НС), а також до виконання аварійно-відновлювальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС техногенного та природного характеру.

Виконано комплекс організаційних, інженерно-технічних та інших заходів щодо підвищення рівня безпеки проживання населення у найбільш потенційно небезпечних частинах району, а також уточнено дані прогнозування щодо ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на підставі уточнення показників паспортів потенційно небезпечних об’єктів.

Уточнено “Паспорт ризику виникнення надзвичайних ситуацій на території Жидачівського району у 2016 році”.

Уточнено План цивільного захисту Жидачівського району на особливий період.

Продовжено роботу по проведенню інвентаризації захисних споруд цивільного захисту на території району. Про інвентаризовано 27 об’єктів із 36 .

Продовжено організаційну роботу районної ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ до дій в умовах надзвичайних ситуацій.

Уточнено питання щодо планування і організації проведення евакуації населення на випадок виникнення надзвичайних ситуацій на території району.

Проведено роботу по накопиченню місцевого та об’єктових матеріальних резервів, що значно покращило оперативність реагування аварійних формувань на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

Станом на сьогодення резерв району становить  по факту: бензин марка А-80 - 2 150л, А-92 – 578 л., А-95 – 500л, дизельне паливо – 5455 л., шифер -164 листів, бляха оцинкована 35 листів.

Рішенням районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій в районі відкориговано Комплексний план дій районної держадміністрації, установ, організацій щодо протипожежного захисту лісів, торфовищ і сільгоспугідь у весняно-літньому пожежонебезпечному періоді», ПЛАН дій районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування під час несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду 2016-2017 років;   План організаційних та практичних заходів щодо підготовки та пропуску льодоходу, повені та дощових паводків  на території Жидачівського району у 2016 році».

Проведена робота із здійснення заходів безпеки на водних об’єктах району.  Широко і оперативно висвітлюються в засобах масової інформації питання поведінки і охорони життя людей на водних об’єктах, особливо під час купального сезону, попередження нещасних випадків на воді, а також поводження на водних об’єктах під час льодоставу і льодоходу та підводного лову риби.

В районі відпрацьовані плани дій :

- при виникненні загрози та ліквідації повеней і паводків на території району, яким визначені сили і засоби ЦЗ, що залучаються до ліквідації наслідків повеней і паводків, визначені зони відповідальності сил та засобів, порядок оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації, порядок виходу сил ЦЗ до місць надзвичайної ситуації, порядок евакуації населення із зони затоплення і їх розселення;

- Жидачівської РДА під час несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду 2016/2017 року.

За 2016 рік зареєстровано 12 некласифікованих подій: виявлено12 боєприпасів часів світової війни, 6 артилерійські снаряди та 5 мінометні міни і 1 ручна граната. Проведено роботи по знешкодженню боєприпасів часів ІІ-ї світової війни.

Інформоване населення через засоби інформації як поводитись у випадку виявлення боєприпасів із часів другої світової війни.

 Найбільш резонансними були події місцевого та об’єктового рівнів, які виникли:

  1. При ліквідації пожеж в екосистемах району протягом пожежонебезпечного періоду 2016 року. Було сформовано  оперативну групу із числа представників райдержадміністрації, пожежної служби, охорони громадського порядку та екологічної інспекції. За невиконання пунктів приписів у сфері пожежної та техногенної безпеки було притягнуто 150 посадових осіб.  На території району за поточний рік зареєстровано – 84 пожеж. На пожежах виявлено 1 загибла особа при пожежі і 1 загиблий на воді.

Перевірено готовність автодорожньої служби до роботи в осінньо-зимовий період.

Складено перелік інженерної техніки на території району, яку можна залучити до проведення снігоочисних робіт.

Одними з головних напрямків діяльності сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації є підготовка і перепідготовка керівного складу цивільної захисту, її органів управління та сил, навчання населення, вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти в надзвичайних ситуаціях, який здійснювався у 2016 році за наступними формами:

Організація навчання населення способам захисту та діям за надзвичайних ситуацій.

Підготовка навчання з цивільного захисту у 2016 році в Жидачівському районі була організована і проводилась відповідно до постанови КМУ від 23 жовтня 2013 року № 819 «Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту». Забезпечено принцип обов'язковості навчання усіх категорій населення з питань цивільного захисту та пожежної безпеки;

Підготовка керівного складу і населення способам захисту в разі виникнення надзвичайних ситуацій, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій організована на обласних курсах підвищення кваліфікації керівного складу та міських курсах цивільного захисту міста Стрия, навчально-консультаційних пунктах міських селищних, сільських рад та житлово-комунальних підприємствах створених згідно з наказом начальника цивільного захисту Львівської області від 15 квітня 2006 року № 360 «Про визначення мережі курсів цивільної оборони Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Львівської області», наказу начальника цивільного захисту району від 28.12.2009 року № 12 та за місцем роботи. 

Відповідно до плану комплектування обласних та міських курсів ЦЗ проведено курсові навчання за програмами постійно діючих семінарів осіб, які здійснюють заходи щодо запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків.         

За 2016 проведено навчання 83,5% (обласні -116%, міські- 75%) від плану комплектування курсів ЦЗ;

Під час проведення комплексних об’єктових навчань та тренувань  проведено навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій які узагальнені та зафіксовані в журналах практичної підготовки навчань та тренувань;

Проведено методичний супровід практичної підготовки керівників під час організації та проведення командно-штабних (штабних) навчань, тренувань та осіб, які очолюють штаби керівництва спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. Протягом року надано методичну допомогу Стрийськими міськими курсами  4-ом загальноосвітнім школам, 1-ному дошкільному навчальному закладу та суб’єктам господарювання району.

На обласних та Стрийських міських курсах ЦЗ проведено навчання - 56 осіб (із запланованих 67).

Періодичність підвищення кваліфікації керівників органів управління функціональною підсистемою ЄДС ЦЗ, фахівців у сфері цивільного захисту відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2001 року N 874 "Про удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів і фахівців у сфері цивільного захисту" і є на постійному контролі відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, кадрових органів організацій та установ. Та попри те не у всіх об’єктах господарювання створені і ведуться списки підготовки і підвищення кваліфікації.

З метою проведення з населенням за місцем проживання просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях у населених пунктах району розпорядженням голови райдержадміністрації від 11 листопада 2014 року №496 «Про порядок створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах району»- створена мережа навчально-консультаційних пунктів, яка має забезпечити здійснення заходів навчання непрацюючого населення вмінню діяти в умовах виникнення характерних для відповідної території надзвичайних ситуацій.

Проте не в усіх органах місцевого самоврядування створено та забезпечено умови роботи навчально-консультаційних пунктів. Певний внесок в удосконалення цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру зроблено завдяки тісній і плідній співпраці із засобами масової інформації. Періодично, через радіомережу, районну газету «Новий час», сайт РДА висвітлювалися питання про надзвичайні ситуації та резонансні некласифіковані події. Населення систематично інформується про небезпечні сезонні явища, на різну тематику пов’язану із життєдіяльністю.

Підготовка керівників, посадових осіб і працівників, на яких покладено організацію цивільного захисту

 Сектором з питань цивільного захисту РДА спільно із курсами цивільного захисту м. Стрия в Жидачівському районі проведено комплексні об’єктові навчання та тренування, як основні форми підготовки усіх категорій населення з питань захисту та дій в умовах НС на підприємствах, в установах та організаціях згідно із затвердженими планами.

Плани проведення навчань та тренувань виконано на 96 %. Всього в районі протягом 2016 року проведено 17 навчань і тренувань, до участі в яких залучено 420 осіб.

У ході навчань та тренувань основна увага приділялась досягненню злагодженості в роботі керівного складу об’єктів господарювання, персоналу штабів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, командно-начальницького складу формувань цивільного захисту, робітників і службовців при виконанні заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

З метою встановлення єдиної методики проведення навчань та тренувань, сектором ЦЗ райдержадміністрації із залученням педагогічних працівників курсів ЦО м. Стрия у 2016 році для керівників навчань і тренувань організовано і проведено в районі показові заходи підготовки з ЦЗ (комплексні об’єктові навчання та тренування, штабні об’єктові навчання та тренування, тактико-спеціальні навчання).

Навчання населення, зайнятого у сфері виробництва

Здійснюється на підприємствах, в установах і організаціях за спеціальними програмами підготовки, які затверджуються Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій, а також при прийнятті на роботу і при подальшій роботі у формі інструктажів з питань охорони праці згідно з Типовим положенням про навчання з питань охорони праці, затвердженим наказом Комітету по нагляду за охороною праці України від 17 лютого 1999 року № 27.

Для забезпечення належного проведення занять за тематикою спеціальних програм підготовки населення на підприємствах, в установах і організаціях наказами (розпорядженнями) керівників всі працівники розподілені за навчальними групами, які утворюються у структурних підрозділах підприємств, установ, організацій та створених ними невоєнізованих формувань цивільного та захисту та аварійно-рятувальних служб.

Навчання населення, не зайнятого у сфері виробництва

Просвітницько-інформаційна робота з населенням щодо питань захисту і дій у надзвичайних ситуаціях здійснюється за місцем проживання у мережі навчально-консультаційних пунктів місцевих органів самоврядування, а також шляхом самостійного вивчення посібників, пам'яток, іншого друкованого навчально-інформаційного матеріалу, перегляду та прослуховування спеціального циклу радіопередач.

Сектором з питань цивільного захисту райдержадміністрації налагоджено взаємодію з відділом освіти РДА. Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку здійснювалась за курсом занять “Охорона життя та здоров’я дітей, норми поведінки у НС”. Підсумковим заходом виховної роботи з дітьми та закріплення знань, отриманих педагогічним складом у ході занять з ЦЗ, є проведення наприкінці навчального року “Тижня безпеки дитини” у кожному дитячому дошкільному закладі.

У ЗОШ Жидачівського району проведені - дні цивільного захисту: у ДНЗ - тижні безпеки дитини, студенти училищ були залучені до навчань у сфері ЦЗ. Під час навчань та тренувань залучались усі учні та студенти до проведення евакуаційних заходів. Проводились тематичні уроки у школах та показові виступи дітей молодшого віку на підсумковому тижні безпеки дитини на базі Жирівського ДНЗ «Веселка». Показовий «День ЦЗ» проведено спеціальні тренування для керівників ЗОШ I-III ступеня на базі Журавнівського НВК ЗОШ I-III ступеня, для керівників ЗОШ I-II ступеня на базі Любшанської та Залісківської ЗОШ I-II  ступеня Жидачівського району. Студенти профтехучилищ та коледжів залучались до навчань з ЦЗ при діях у НС, надання першої домедичної допомоги постраждалим при НС які проводились у районі. 

Впродовж року було проведено:

-  перевірки стану утримання захисних споруд цивільного захисту.
-  водних об’єктів по заходах безпеки на воді;
- перевірки стану інженерних мереж , які обслуговує дільниця №2 Жидачівського УВГ;

10 березня 2016 року - тренування під керівництвом  голови облдержадміністрації, голови обласної комісії ТЕБ і НС за темою:

„Координація діяльності органів управління та формувань територіальних  ланок  підсистеми ЄДС ЦЗ Львівської області щодо виконання завдань з організації безпечного пропуску весняного льодоходу та повені”.

 27 жовтня 2016 року - тренування під керівництвом заступника керівника навчання - т.в.о. директора департаменту з питань цивільного захисту облдержадміністрації за темою: “Координація дій органів управління та сил цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області при виконанні завдань в складних умовах осінньо-зимового періоду».

До тренування залучались районна комісії з питань ТЕБ і НС та районна евакуаційна комісії, керівництво районних спеціалізованих служб ЦЗ 

 Протягом  2016 року проведено всього 10  засідань, з них:  8планових засідань, на яких було розглянуто 28 питань згідно Плану;  2  - позапланові засідання, що було викликано такими подіями:

2.  Внаслідок стихії (сильні опади, гроза, пориви вітру 19-21 червня 2016 року) що привела до загрозливої ситуації в приміщенні їдальні Протесівської ЗОШ I-II ступеня Монастирецької сільської ради,  пошкоджено частину шиферного покриття даху та поламано дерев’яні конструкції даху (площею покрівлі 52 кв. м.  Жертв та постраждалих при цьому не виявлено.

  На засіданні районної комісії з питань ТЕБ і НС від 29 червня 2016 року протокол №6 голова районної комісії Пітула О.В. зазначив, що об’єкт бюджетної сфери, який зазнав пошкоджень внаслідок стихійного лиха потребує негайного вирішення. Комісією прийнято рішення, щодо  виділення шиферу хвильового з матеріально-технічного резерву в кількості 36 листів на відновлення покрівлі в приміщенні їдальні Протесівської ЗОШ I-II ступеня на території Монастирецької сільської ради.    

Резервний фонд бюджету на ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха в 2016 році складав 415  тис.700 грн.

Проте, при загальних позитивних результатах роботи, в окремих елементах Жидачівської районної ланки Львівської територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ деякі  завдання з підготовки ЦЗ  продовжують вирішуватись повільно, а в деяких випадках формально, абоне в повному обсязі, зокрема:

- як і раніше недостатньо уваги приділяється утриманню захисних споруд цивільного захисту, мають місце порушення чинного законодавства стосовно захисних споруд цивільного захисту при зміні власника та форми господарювання;
- повільно реалізуються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 року № 1200 щодо забезпечення засобами індивідуального захисту невоєнізованих формувань об’єктів та населення району,” Програма забезпечення населення та невоєнізованих формувань району засобами індивідуального захисту на 2010-2019 роки”, але фінансування її відсутнє ;
- недостатніми темпами ведеться робота на суб’єктах господарювання зі створення матеріального резерву на випадок виникнення надзвичайних ситуацій;
 - не приділяється належна увага органами місцевого самоврядування по забезпеченні обладнання та устаткування оповіщення і зв’язку для озвучення територій населених пунктів. 
 - на суб’єктах господарювання не всі начальники ЦЗ об’єктів приділяють належну увагу питанням утримання навчально-матеріальної бази. Протягом тривалого часу приміщення та навчальне обладнання належним чином не обслуговуються.

 В органах місцевого самоврядування та житлово-експлуатаційних організаціях району не забезпечено повноцінне функціонування навчально-консультаційних пунктів.


На Львівщині триває проект «Ідея змінює країну»

  Cьогодні, 29 березня, у  рамках молодіжного проекту "Ідея змінює країну" відбулися тренінги для  молоді  Буська, Бродів, Нового Яричева та Красного. Активну шкільну молодь навчали генерувати ідеї та створювати власні проекти. Тренінг охопив понад  90 учасників.

   Як наголосили в відділі молодіжної політики Львівської ОДА, у процесі навчання учні отримують нові знання, що можуть бути використані в подальшій діяльності.

    Як підсумок, кожна група підготувала колективний проект для розвитку свого міста в напрямках: туризму, особистісного розвитку, здорового способу життя та екології. Як свідчить практика, навіть лише за півгодини можна створити чудовий проект для громади.

   «Під час тренінгу неформальне, невимушене спілкування відкриває перед групою безліч варіантів розвитку та вирішення проблеми. Проект демонструє учасникам, що навіть одна їхня ідея може змінити всю країну», - додали у відділі  молодіжної політики ЛОДА.

   За підсумками проведених виїздів відберуть найкращі ідеї, а їхні автори зможуть взяти участь у підсумковому заході - Форумі ідей, який відбудеться наприкінці травня у Львові.

30.03.2017, 09:26

детально »


Голова Львівської ОДА дав доручення відновити роботу ДІАЗу

  Голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка доручив департаменту архітектури та розвитку містобудування в місячний термін створити робочу групу та напрацювати положення щодо відновлення Державного історико-архітектурного заповідника (ДІАЗ) у м. Львів, а також встановити мораторій на будь-яке нове будівництво на території ЮНЕСКО та в межах її буферної зони до відновлення діяльності ДІАЗу.

Таке рішення прийнято сьогодні, 29 березня, за результатами наради щодо проблемних питань охорони та збереження об’єктів культурної спадщини, зокрема об’єктів Львова за участі громадських активістів, прокуратури області, ГУ Національної поліції, департаменту ДАБІ, ГУ Держгеокадастру, департаментів архітектури, екології, МНС, територіального управління юстиції.

30.03.2017, 09:18

детально »