Законність і правопорядок

zakon

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 20 вересня 2017р.№533 " Про взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації з Жидачівським відділенням поліції Стрийського відділу поліції ГУ НП України у Львівській області"

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 14 серпня 2017р. №8 «Про взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації з Жидачівським відділенням поліції Стрийського відділу поліції ГУ НП у Львівській області»

 

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 04 серпня 2016р. №454 «Про взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації з Жидачівським відділенням поліції Стрийського відділу поліції ГУ НП у Львівській області»

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 28 липня 2016р. №12 «Про взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації з Жидачівським відділенням поліції Стрийського відділу поліції ГУ НП у Львівській області»

 

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 04 вересня 2015р №633 «Про взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації з Жидачівським РВ ГУМВСУ у Львівській області»

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 26 серпня 2015р. №23 «Про взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації з Жидачівським РВ ГУМВСУ у Львівській області»

 

     УВАГА !!!  ШАХРАЇ !!!

Жидачівське відділення поліції СВП ГУ Національної поліції у Львівській області повідомляє

Щоб не стати жертвою шахрайства, прочитайте!!!!

  Шахрайство по телефону: Зловмисники телефонують, зазвичай в вечірній і нічний час, і представляючись працівниками поліції розповідають потенційним жертвам «страшні історії» про їхніх близьких родичів (синів, племінників, чоловіків) і нав'язливо пропонують допомогу, за яку потрібно терміново заплатити. Наприклад, про те,  що Ваш син (чоловік, племінник) збив автомобілем людину, дана людина в реанімації і для її термінового лікування необхідно надати значну суму грошей, або про те, що Ваш син (чоловік, племінник) побився з кимось і для того, щоб «залагодити справу» треба заплатити гроші. Шахраї здатні змінювати голос і говорити голосом схожим до Вашого родича.

Для того, щоб не потрапити «на гачок»  шахрая: 

  • не довіряйте інформації, отриманій від незнайомців по мобільному чи домашньому телефону, а завжди старайтесь її перевірити зателефонувавши до родича, який «попав в біду» чи в поліцію за номером «102».
  • ні в якому разі, ні під яким приводом, не передавайте грошові кошти жодним стороннім особам, не перераховуйте їх через банківські послуги!

    Шахрайство з банківських послуг: Зловмисник, представившись працівником банку телефонує Вам на телефон, попереджаючи про проблеми з рахунком, пропонує звірити Ваші дані, при цьому вказує Ваші П.І.Б., дату народження, адресу і перші цифри карткового рахунку, веде себе впевнено і переконливо.

Для того, щоб не потрапити «на гачок»  шахрая:

  • банківською карткою має право користуватись лише її власник;
  • повідомляти  ПІН-коди,  CVV-КОД НА ЗВОРОТІ БАНКІВСЬКОЇ КАРТКИ, дані своїх рідних, паспортні дані,  не варто нікому, а тим більше телефонним «працівникам банку»;
  • якщо  вас переконують у ризику втрати коштів, то краще зателефонувати на гарячу лінію  фінансової установи (на кожній картці номери телефонів вказані) і поцікавитися чи проводять вони якісь операції;
  • не надсилайте дані, отримані в SMS - повідомленнях від банківських установ, стороннім особам;
  • не забувайте закінчувати операції з банкоматами, не відходячи від них переконайтесь, що отримали гроші та забрали карточку; 

 Шахрайство з послуг інтернет-торгівлі: Зловмисник, реєструється на сайтах ОЛХ, «Пром.юа», в соціальних мережах «Вконтакті», «Однокласники», «Фейсбук», та ін., пропонує на продаж товари за дешевими цінами чи на хороших умовах, гарантує безпеку і швидкість доставки, пропонує оплатити повністю чи частково товар, розміщує фото і відгуки попередніх покупців.

Для того, щоб не потрапити «на гачок»  шахрая:

  • обирати товари і послуги лише у перевірених продавців, про які Вам відомо від знайомих, родичів і друзів;
  • оплачувати за товари, придбані в Інтернеті виключно накладеним платежем, оглянувши товари при отриманні по місцю проживання чи в поштовому відділенні.

 

Незаконне зберігання зброї та засобів ураження - це злочин, за який законодавством передбачено кримінальну відповідальність

 Аналіз наявної в СБ України інформації свідчить про стійку тенденцію до зростання кількості проявів терористичного та диверсійного характеру, для вчинення яких зловмисниками використовуються вогнепальна зброя, бойові припаси і вибухові речовини, що перебувають у незаконному обігу.

Зазначене у тому числі пов’язано з проведенням на Сході країни антитерористичної операції, внаслідок чого до злочинців, які чинять збройний опір українським військам, і їх прибічників, незаконно потрапляє новітня вогнепальна зброя, бойові припаси та вибухові речовини.

Зокрема, за період проведення антитерористичної операції, в Донецькій і Луганській областях, зафіксовано ряд випадків використання зловмисниками на території інших областей України військової вогнепальної зброї, реактивних піхотних мінометів, гранат, мін, та інших вибухових речовин із значними руйнівними властивостями. Водночас, зазначені засоби ураження можуть бути використані для вчинення злочинів терористичного характеру на території Львівської області що створює підвищену небезпеку не лише безпосередньо об’єктам посягання, а й може призвести до значних людських жертв.

Таким чином, створюються передумови до витоку засобів ураження у неконтрольований обіг, їх використання у протиправних цілях, в тому числі в проведенні акцій терористичного характеру, що в свою чергу несе в собі значну загрозу безпеці громадян та стабільності в суспільстві і містить окремі ознаки злочину, передбаченого ст. 258 («Терористичний акт») КК України, розслідування якого віднесено до підслідності органів СБ України.

Не зайвим буде нагадати, що незаконне зберігання зброї та засобів ураження – це злочин, за який законодавством передбачено кримінальну відповідальність. Крім того, незареєстрована зброя – це не лише порушення вимог чинного законодавства, а й основна причина нещасних випадків, які можуть трапитися з громадянами або з їх неповнолітніми дітьми при використанні та зберіганні такої зброї, а також необережному поводженні з військовими бойовими припасами та вибуховими речовинами.

Громадяни, які добровільно звернуться до поліції з метою здачі зброї, боєприпасів, вибухових матеріалів та спеціальних засобів, які не зберігаються в них на законних підставах, звільняються від кримінальної відповідальності.

Алгоритм дій посадової особи при отриманні інформації про вчинення (загрозу вчинення) діяння з ознаками терористичного характеру

Посадова особа (співробітники охорони) підприємства, організації, установи, військової частини при отриманні інформації про вчинення (загрозу вчинення) діяння з ознаками терористичного характеру на вказаному об’єкті доповідає своєму керівництву і через нього (у разі відсутності - через чергового установи або особисто) повідомляє органи міліції за тел. 102, чергового Управління СБУ  у Львівській області за телефонами (032) 298- 66-22, 261-61-43

Зміст повідомлення повинен містити наступну інформацію:

  • джерело отримання інформації;
  • характер діяння (захоплення заручників, загроза підриву та ін.) та об’єкт посягання;
  • час і точне місце події;
  • можлива кількість захоплених заручників, наявність потерпілих, їх місце перебування та стан;
  •  кількість терористів, їх вимоги, озброєння та інші відомі дані;
  • обстановка, яка склалася на місці скоєння злочину та заходи реагування на подію, які здійснені адміністрацією.

Відсутність повних даних не звільняє посадових осіб від негайного повідомлення про надзвичайну подію.

До приїзду передової групи регіональної координаційної групи Антитерористичного центру (надалі - РКГ АТЦ) при УСБУ у Львівській області  на місце події, керівництвом об’єкту вживаються наступні заходи:

  • посилюється охорона та перепускний режим на території об’єкту  з використанням наявних сил;
  • проводиться терміновий збір керівників режимних, охоронних та аварійно-рятувальних служб об’єкту (при наявності);
  • призупиняється тимчасове функціонування об’єкту або його окремих ланок;
  • здійснюється евакуація працівників та відвідувачів відповідного закладу;
  • надається допомога потерпілим:
  • проводиться зустріч сил і засобів правоохоронних органів.

За вказівкою керівництва регіональної координаційної групи Антитерористичного центру (передової групи) керівництво об’єкту забезпечує виділення у розпорядження штабу кваліфікованих спеціалістів (виділяє працівників, які добре обізнані зі структурою та технологічними особливостями будівлі, персоналом та можливими відвідувачами об’єкту тощо), надає допомогув пошуку та підготовці приміщення на території об’єкту або в безпосередній близькості від нього для розміщення командного пункту (на випадок проведення антитерористичної операції). Відповідальні особи об’єкту беруть безпосередню участь у роботі оперативного штабу управління антитерористичною операцією.

Першочергові дії у разі виявлення вибухового пристрою або підозрілого предмета.

У разі виявлення предмета, що подібний на вибуховий пристрій (надалі - ВП) у першу чергу необхідно здійснити наступне:

- про факт виявлення характерних ознак ВП, місце його розташування, час виявлення та особу, що виявила - негайно повідомити старшого начальника і через нього (у разі відсутності через чергового установи або особисто) органи міліції за тел. 102, чергового Управління СБУ у Львівській області за телефонами (032) 298-66-22, 261-61-43;

  • до прибуття співробітників правоохоронних органів наявними силами обмежити доступ сторонніх осіб до місця розташування можливого ВП;
  • у разі необхідності здійснити евакуацію людей згідно з відпрацьованими планами;
  • забезпечити безперешкодний проїзд до місця виявлення підозрілого предмета автотранспорту правоохоронних органів, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони тощо;
  • до прибуття оперативно-слідчої групи забезпечити присутність осіб, які виявили підозрілий предмет та фіксацію їх установочних даних;
  • у всіх випадках дайте вказівку щодо заборони наближення до місця виявлення підозрілого предмета, не чіпайте та не переміщуйте його.

СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

При виявленні підозрілого предмета самостійно проводити з ним будь-які дії (торкатися, нахиляти, переміщувати, підіймати та ін.)

Примітка: треба пам’ятати, що марна втрата часу при загрозі вибуху може призвести до людських жертв!

Характерними ознаками, що вказують на можливу наявність ВП, можуть бути:

- виявлення в громадських місцях, транспорті валіз, пакетів, коробок та інших предметів, залишених без нагляду власників:
- отримання адресатом поштового відправлення, вміст якого чи відправник йому невідомі;
- наявність у предметів характерного вигляду штатних бойових припасів, учбово-імітаційних, сигнальних, освітлювальних, піротехнічних виробів чи їх елементів;
- наявність звуку працюючого годинникового механізму, що чути з предмета;
- наявність у предметі запаху бензину, гасу, розчинника, пально-мастильних матеріалів, хімічних матеріалів, тощо;
- наявність диму, що виходить з предмета;
- наявність у предмета елементів (деталей), що не відповідають його прямому призначенню;
- незвичайно велика маса предмета (наприклад, коробки з під цукерок, банки з під кави, книги, блокнота тощо);
- наклейки, наліпки, етикетки з підписами на поверхні кришок, коробок;
- нестандартний засіб виготовлення посилочної тари;
- наявність будь-якого додаткового контакту предмету з об’єктами навколишньої обстановки;
- наявність у дверях, вікнах яких-небудь сторонніх предметів: закріпленого дроту, ниток, важелів, шнурів тощо;
- наявність стороннього сміття, порушення ґрунту, покриття на газонах, тротуарах при відсутності пояснень щодо їх виникнення у відповідних служб;
- наявність у контрольованих зонах залишеного власниками більше  5-ти хвилин транспорту;
- наявність у контрольованій зоні сторонніх чи нічийних приладів, механізмів, тимчасових споруд,будівельних матеріалів і конструкцій тощо;
- порушення вимог паркування автотранспортних засобів в контрольованих зонах;
- намагання особи з предметом у руках чи в специфічному одязі, який дає змогу приховувати на тілі ВП, за будь-яких обставин безпосередньо наблизитися до об’єкту охорони чи маршруту його пересування.

Рекомендовані зони евакуації та оточення при виявленні вибухового пристрою або підозрілого предмету:

  • граната РГД-5   не менше 50 метрів;
  • граната Ф-1      не менше 200 метрів;
  • тротилова шашка (200 г)   45 метрів:
  • тротилова шашка (400 г)    55 метрів;
  • банка з під пива                60 метрів;
  • міна МОН-50                     85 метрів;
  • дипломат (кейс)                230 метрів;
  • дорожній чемодан            350 метрів;
  • автомобіль типу “Жигулі”   460 метрів;
  • автомобіль типу “Волга”     580 метрів;
  • мікроавтобус                     920 метрів;
  • вантажний автомобіль (фургон) 1240 метрів

Порядок прийому анонімних телефонних повідомлень, що містять ознаки терористичного характеру.

На сьогоднішній день телефон є одним із основних каналів отримання інформації про закладені вибухові пристрої, захоплення заручників, вимагання, шантаж тощо. Не залишайте без увага ні одного такого повідомлення. Про усі вищезазначені необхідно негайно повідомити старшого начальника і через нього  (у разі відсутності - через чергового установи або особисто) органи міліції за тел. 102, чергового Управління СБУ у Львівській області за телефонами №№ (032) 298-66-22, (032) 261-61-43

Під час прийому анонімного телефонного) повідомлення, що містять ознаки терористичного характеру дотримуйтесь наступних рекомендацій:

- намагайтеся дослівно запам’ятати розмову та зафіксувати її на папері;
- у процесі розмови відмітьте стать, вік особи, що телефонує та особливості його (її) мови:

  • голос (гучний або тихий, низький або високий),
  • теми мови (швидкий або повільний), вимова (чітка, із заїканням, перекручена, шепелява, з акцентом або діалектом),
  • манера мови (розв’язана, із знущанням, з нецензурними виразами);

- обов’язково відмітьте звуковий фон (шум авто- або залізничного транспорту, звук теле- або радіоапаратури, інші голоси тощо);
- відмітьте характер дзвінка - міський або міжміський;
- обов’язково зафіксуйте точний час початку розмову та її тривалість;
- у будь-якому випадку намагайтесь під час розмови отримати відповіді на наступні запитання:
- куди, кому і за яким телефоном дзвонить особа;
- які конкретні вимоги висуває; висуває вимоги вона особисто або виступає в ролі посередника чи представляє якусь організацію;
- на яких умовах вона готова відмовитись від своїх намірів; як і коли можна з нею зв’язатись; кому можна повідомити або передати суть дзвінка;
- намагайтесь добитись від особи, що телефонує максимально можливого проміжку часу для прийняття рішення вами та вашим керівництвом;
- при можливості у процесі розмови повідомте про неї керівництво об’єкту або негайно після його закінчення;
- без нагальної потреби не розповсюджуйте інформацію про факт розмови та її зміст;
- при наявності автоматичного визначника номера обов’язково запишіть номер телефонна у журнал прийому повідомлень, що виключить можливість його випадкової втрати.

При використанні звукозаписуючої апаратури відразу вийміть касету (диск) із записом розмови та прийміть міри до її збереження, обов’язково на її місце встановіть нову касету (диск).

Правила поводження з анонімними листами, що містять погрози терористичного характеру

  1. При отриманні такого документу - поводьтесь з ним максимально обережно. По можливості, помістіть його у чистий поліетиленовий пакет (файл) та зберігайте в окремій твердій папці.
  2. Постарайтесь не лишати на ньому відбитки своїх пальців.
  3. Якщо документ надійшов у конверті - його відкриття проводиться тільки  з лівої або правої сторони, при цьому кромки конверта обережно обрізаються ножицями.
  4. Зберігайте усе: сам документ з текстом, будь-які вкладення, конверт                       і упаковку.
  5.  Не розширюйте коло осіб, яким відомо про факт отримання та зміст анонімного документу.
  6. Анонімні матеріали, що містять погрози терористичного характеру направляються на адресу місцевих органів СБ України разом із супровідним листом, в якому вказується конкретні ознаки анонімних матеріалів (вид, кількість, яким способом і на чому вони виконані, з яких слів починається та якими закінчується текст, наявність підпису тощо), а також обставини, пов’язані з їх розповсюдженням, виявленням або отриманням.
  7. Анонімні документи не повинні підшиватись, склеюватись, на них забороняється робити надписи, підкреслювати або обводити окремі місця в тексті, писати резолюції або вказівки та згибати їх. При виконанні резолюцій та інших надписів на супровідних документах не повинно залишатись відтисків тексту на анонімних матеріалах.

Реєстраційний штамп проставляється тільки на супровідних листах і заявах громадян, які передали анонімні матеріали в інстанції.

При отриманні анонімних матеріалів, що містять погрози терористичного характеру за допомогою SMS - повідомлень або через Інтернет текст повідомлення обов’язково зберігається та про факт погроз повідомляються місцеві органи СБ України.

 

СБУ інформує

У Жидачівській РДА відбулася нарада з із представниками правоохоронних органів та УСБУ з розгляду питань запобігання терористичним проявам та підготовкою до Великодніх свят

  SBU11 квітня 2017 року у Жидачівській райдержадміністрації, за участю першого заступника голови райдержадміністрації Василя Татарина, заступника начальника МРВ УСБУ у Львівській області Юрія Базюти, прокурора Жидачівського відділу Стрийської місцевої прокуратури Богдана Бойка, дільничного офіцера поліції Жидачівського відділення поліції Стрийського відділу поліції ГУНП у Львівській області Марти Дубовської, т.в.о. заступника військового комісара, начальника мобвідділення Жидачівського РВК Івана Корвацького, головного спеціаліста з питань взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції апарату РДА Наталії Загвойської, відбулася нарада з розгляду питань запобігання терористичним проявам.

  Під час проведення наради розглянули питання забезпечення належної охорони громадського порядку в період відзначення Великодніх свят та охорони об’єктів критичної інфраструктури на території району.

  Мова, зокрема, йшла про те, що через зростання терористичної загрози й теракти, які майже кожний день здійснюються в різних країнах світу, необхідно забезпечити охорону об’єктів особливого ураження, нафтопроводів, газопроводів, електростанцій, підземних газових сховищ та інших об’єктів критичної інфраструктури.

    Сьогодні зловмисники також з провокативними цілями вдаються до паплюження пам’ятників та пам’ятних місць, що пов’язані із національною пам’яттю українського народу та інших народів з метою роздмухування протистояння та порушення стабільності в державі. Тож необхідно максимально проявляти пильність й терміново інформувати представників правоохоронних органів або ж телефонувати на „Гарячу лінію -112” в разі виявлення підозрілих дій невідомих осіб, залишення ними в людних місцях підозрілих предметів та ін. 


Жидачівський район отримав понад 1,5 млн грн на реалізацію програми «Доступні ліки»

 liku1 Від початку року Жидачівський район отримав із Державного бюджету України субвенцію в сумі 1 млн 559 тис. грн на виконання програми „Доступні ліки”

   У районі в урядовій програмі «Доступні ліки» беруть участь усі заклади охорони здоров’я. До її виконання на договірних засадах задіяні 12 аптечних закладів району: ПП „Аптека Аронія” (м. Жидачів), аптека „Соломія-Сервіс” - „Подорожник” (м. Жидачів). аптека „Медфарм” (м. Жидачів),  КП „Аптека № 153” (м. Жидачів), ТзОВ „Аптека № 154” (м. Жидачів), ТзОВ „Аптека Довіри” (м. Жидачів), ТзОВ „Реціпе” (м. Жидачів). кіоск „Аптека № 153 (смт. Гніздичів), ДКП „Аптека № 155” (смт. Журавно), ТзОВ „Медфарм” (аптека №67, м. Ходорів), ТзОВ „Медфарм” (аптека № 60, м. Ходорів). ТзОВ „3 І” (смт. Нові Стрілища”).

   Найкраще виконують завдання програми «Доступні ліки» медичні працівники КУ «Жидачівська центральна районна лікарня» та Гніздичівська АЗПСМ, які з квітня по 1 жовтня виписали 6 993 рецепти, що становить 54,3% від усіх виписаних. З них отоварено 5 813 рецептів на загальну суму 169 110, 86 грн (54,8% від усіх використаних по району коштів).

   Тож, ще раз нагадуємо й звертаємось до мешканців Жидачівщини із закликом скористатися умовами реалізації урядової програми „Доступні ліки”, адже вона створює реальні можливості для доступності лікарських засобів.

17.10.2017, 16:44

детально »


“Рука допомоги”: малозабезпечені отримали кошти для відкриття власної справи

  У вівторок, 17 жовтня, у межах проекту “Рука допомоги” четверо мешканців області з числа малозабезпечени, багатодітних та вимушених переселенців отримали обладнання для ведення бізнесу на загальну суму близько 250 тисяч гривень.

Учасниця проекту Галина, мешканка села Раденичі, яка ще вчора жила лише на соціальні виплати, вже облаштовує майстерню, де разом з чоловіком вироблятиме дитячі ліжечка.

“У нас у родині ніхто ніколи не займався підприємництвом, але ми мріяли про свій бізнес. Дізнавшись про проект, подумали, що це можливість заробляти улюбленою справою та стати матеріально незалежними. Чоловік довго працював столяром, а я дуже люблю діток, тож вирішили виготовляти дитячі ліжечка. До того ж наші діти дуже творчі, вони запропонували самостійно розмальовувати їх. Це буде дуже добрий хенд-мейд, над яким працюватиме вся родина від малого до великого”, - розповідає учасниця.

Загалом близько 500 жителів Львівщини вже вирішили взяти участь у проекті і розпрощатися з безробіттям. Кожен десятий з них прагне стати підприємцем.

17.10.2017, 16:28

детально »